Сабақтың басы
5 мин.
5 мин.
“Watch ,learn and
use” әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Өткен тақырыпты пысықтау және қайталау
мақсатында
“Watch ,learn and
use” әдісі қолданылады.
1
Тапсырма .
«Тығыздық кестесімен»
жұмыс
1.
2 кг судың көлемі қанша болады?
2. Массасы 461,5 г металл кесегінің көлемі 65
см3. Бұл қандай металл?
3.Алынған нәтижелерді кестедегі тұрақты
мәндерімен салыстыр.
|
|
Дескриптор
-Физикалық шама ұғымын
түсінеді.
-Қатты денелердің тығыздықтарымен
танысады.
-Өткен тақырып бойынша шамалармен
таныс.
Жалпы балл-2
|
Оқулық
Оқулық
Маркер
|
Сабақтың ортасы.
15мин
|
күш –денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын
шама.
Әртүрлі дененің қозғалыс жылдамдығын бірдей
шамаға өзгерту үшін оған әртүрлі күш түсіруіміз керек. Мысалы,
автомобильді орнынан қозғалту үшін көп күш жұмсаймыз. Бос және жүгі
бар арбаларды орнынан қозғалту үшін және олардын қозғалыс
жылдамдығын бірдей шамаға өзгерту үшін оларға шамасы әртүрлі күш
түсіреміз. Демек, күштің сан мəні көп те, аз да болуы мүмкін. Күш
әрекеті сан мəніне (модуліне) ғана емес, оның бағытына да
байланысты болады. Өздерің де ойын үстінде денелерге (допқа,
шайбаға, т.б.) әсер ете отырып, өз ойларыңды жүзеге асыру үшін, Бұл
әрекетке белгілі бір бағыт бересіңдер. Сонымен
күш сандық мәнімен (модулімен) және бағытымен
сипатталатын физикалық шама болып табылады. Күшті F әрпімен белгілейді.
2 тапсырма:
1.Күш дегеніміз не?
2.Күш қандай шама?
3. Неліктен жүргізуші тежелген кезде
автомобильдің артқы қызыл жарығын жағады.
Түсіндіріңіз.
4. Күшті килоНьютонмен өрнекте:
12500Н,500Н,10Н,0,5Н
5.Ньютонмен өрнекте:2,5МН,12кН,340мН.
Дескрипторы:
3 тапсырма
.Екі
арбаша әрекеттескеннен кейін олардың жылдамдықтарының өзгерістері
20 және 60 см/с болды.Үлкен арбашаның массасы 0,6 кг болса,кіші
арбашаның массасы қанша болған?
Дескрипторы:
-
Есептің шартына сай
берілген шамаларды жаза алады.
-
Қажетті формуланы
жазады.
-
Берілген шамаларды пайдаланып
белгісіз шаманы табады.
|
Оқушы сабақтың тақырыбы және мақсатымен
танысады
2
тапсырманы орындайды
3
тапсырманы орындайды
|
«Бас бармақ» әдісімен бағалап
отырады
Жалпы балл-5
Жалпы балл 3
балл
|
Оқулық
Дәптер
|