Материалдар / 7 сынып география Дүниежүзі халқының діни құрамы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 сынып география Дүниежүзі халқының діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып , материал , Алматы кітап баспасынан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2024
106
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп атауы:

«Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі» КММ

Бөлім:

4.1. Қоныстану географиясы

Мұғалімнің аты-жөні:

Жумашев Елдар Токтарбаевич

Күні:

22.02.2024

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.4.1.2. дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

Сабақтыың мақсаты:

1. Дүние жүзі халқының діни құрамын анықтау.

2. Діндердің таралу аймақтарын анықтау, картадан көрсету.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

2 мин


Сәлемдесу. Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу.

Оқушылар карточкалар таңдау арқылы топтарға бөлінеді.

1. Ислам

2. Христиан

3. Буддизм

4. Ұлттық діндер

Сәлемдесу.

Топтарға бөліну

Қол шапалақ

Интербелсенді тақта

2 мин

Үй тапсырмасын тексеру:

Оқушылардвн әлемде ең кең тараған ұлттардың топ 10 сұрау.

Оқушылар әлемде ең кең тараған мемелекеттерден топ 10 мемлекетті атайды.

Дескриптор.

Дәптер

2 мин

Слайдтағы сурет арқылы сабақтың тақырыбын, мақстаттарын ашу.

  • Оқушыларға «Әлемдік діндер» атты бейнеролик ұсынылады.

Суретке қарап сабақтың тақырыбын ашады. Видеороликті тамашалайды

Қошемет

Бейнеролик

«Әлемдік діндер»


4 мин

Видеодан кейін оқушыларға зерттеу сұрақтары қойылады:

  1. Қай дін ең бірінші болып пайда болды?

  2. Ең кең тараған дін қайсысы?

  3. Барлық діннің ортақ ұстанымы қандай?

Осы сұрақтарға жауап алғаннан кейін оқушыларға топтық жұмыс орындауды ұсынамын.

Сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор.

Әр сұраққа дұрыс әрі анық жауап бере алады



Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы: 20 мин

Тапсырма №1. топтық жұмыс:

Оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар.

(12 мин)

1-топ. Христиан

2-топ. Ислам

3-топ. Буддизм

4 топ. Ұлттық діндер

Жоспар.

  • Дін атауы

  • Шығу тарихы

  • Тармақтары немесе бағыттары

  • Таралған аумағы

  • Діни мерекелері

  • Ерекшеліктері / өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттаңыздар.


Барлық постерлер тақтаға ілінеді.

Әр топ өз жұмыстарын 2 минут ішінде қорғаулары тиіс. (8 мин)

Дүниежүзі діндерін сипттайды.

Дескриптор. Жалпы: 6 балл.

Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алады.

Топтар бір бірін бағалайды.


Оқулық

10 мин

Тапсырма №2. Жеке жұмыс: Кескін картаға дүниежүзі халқының ұстанатын діндерін түсіріңіздер (әр топ атына сай діннің таралуын түсіреді)


Тапсырма орындалғаннан кейін, әлемдік діндердің таралуына талдау жүреді.

Кескін картамен жұмыс жасайды, талдау жүргізеді.

Дескриптор.Жалпы: 2 балл.

Кескін картаға дүниежүзі халқының ұстанатын діндерін түсіре алады. Талдау жүргізе алады.


Оқулық. Кескін карта.

Әлемдік діндер картасы.

Сабақтың соңы: 5 мин

Тапсырма №3. Сәйкестендіру:

Оқушылар қазіргі діндермен олардың белгілерін сәйкестендірулері тиіс.

Дескриптор. Жалпы 2 балл:

Оқушылар діннің атауы мен оның белгілерін сәйкесестендіреді.

Интербелсенді тақта. Оқулық

2 мин

Кері байланыс: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы «Түсінік деңгейі» атты постерге стикерлер жапсыру арқылы жүзеге асады.

Үйге тапсырма: тақырыпты қайта оқып келу.

Постер, стикерлер.

Оқулық

Бағалау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!