Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы:
2
мин
|
Сәлемдесу. Ұйымдастыру
кезеңі:
Топқа
бөлу.
Оқушылар карточкалар таңдау
арқылы топтарға
бөлінеді.
1.
Ислам
2.
Христиан
3.
Буддизм
4. Ұлттық
діндер
|
Сәлемдесу.
Топтарға
бөліну
|
Қол
шапалақ
|
Интербелсенді
тақта
|
2
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру:
Оқушылардвн әлемде ең кең тараған ұлттардың
топ 10 сұрау.
|
Оқушылар әлемде ең кең тараған
мемелекеттерден топ 10 мемлекетті
атайды.
|
Дескриптор.
|
Дәптер
|
2
мин
|
Слайдтағы сурет арқылы
сабақтың тақырыбын, мақстаттарын
ашу.
|
Суретке қарап сабақтың
тақырыбын ашады. Видеороликті
тамашалайды
|
Қошемет
|
Бейнеролик
«Әлемдік
діндер»
|
4
мин
|
Видеодан кейін оқушыларға
зерттеу сұрақтары
қойылады:
-
Қай дін ең бірінші болып пайда
болды?
-
Ең кең тараған дін
қайсысы?
-
Барлық діннің ортақ ұстанымы
қандай?
Осы сұрақтарға жауап алғаннан
кейін оқушыларға топтық жұмыс орындауды
ұсынамын.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор.
Әр сұраққа дұрыс әрі анық жауап бере
алады
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың ортасы: 20
мин
|
Тапсырма №1. топтық
жұмыс:
Оқулықтағы мәтінді пайдалана
отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін
сипаттаңыздар.
(12
мин)
1-топ.
Христиан
2-топ.
Ислам
3-топ.
Буддизм
4 топ. Ұлттық
діндер
Жоспар.
Барлық постерлер тақтаға
ілінеді.
Әр топ өз жұмыстарын 2 минут
ішінде қорғаулары тиіс. (8
мин)
|
Дүниежүзі діндерін
сипттайды.
|
Дескриптор. Жалпы: 6
балл.
Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша
сипаттай алады.
Топтар бір бірін
бағалайды.
|
Оқулық
|
10
мин
|
Тапсырма №2. Жеке
жұмыс: Кескін картаға дүниежүзі
халқының ұстанатын діндерін түсіріңіздер (әр топ атына сай діннің
таралуын түсіреді)
Тапсырма орындалғаннан кейін,
әлемдік діндердің таралуына талдау
жүреді.
|
Кескін картамен жұмыс жасайды,
талдау жүргізеді.
|
Дескриптор.Жалпы: 2
балл.
Кескін картаға дүниежүзі халқының
ұстанатын діндерін түсіре алады. Талдау жүргізе
алады.
|
Оқулық. Кескін
карта.
Әлемдік діндер
картасы.
|
Сабақтың соңы: 5
мин
|
Тапсырма №3.
Сәйкестендіру:
|
Оқушылар қазіргі діндермен
олардың белгілерін сәйкестендірулері
тиіс.
|
Дескриптор. Жалпы 2
балл:
Оқушылар діннің атауы мен оның белгілерін
сәйкесестендіреді.
|
Интербелсенді тақта.
Оқулық
|
2 мин
|
Кері
байланыс:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы «Түсінік деңгейі» атты постерге
стикерлер жапсыру арқылы жүзеге
асады.
Үйге
тапсырма: тақырыпты қайта оқып
келу.
|
Постер,
стикерлер.
Оқулық
|
Бағалау
|
Сабақтың
жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ
барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу
қажет?
|