Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып Кәсіби еңбек. 1 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кәсіби еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 1-2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Материалтану. Еңбек заттарын дайындау |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдау. Көркемдік құрастыру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1 мұғалімнің көмегімен жұмысқа керекті материалдар мен құралдарды іріктеу; 7.1.2.2 санитарлық ережелерді сақтау; 7.1.2.3 жұмыс орнын ұйымдастыру; 7.1.2.4 жұмыстың қауіпсіздік ережелерін сақтау; 7.2.1.1 Модельдеу және құрастыру объектісін анықтау; 7.2.1.2 сызба және эскиздер дайындау; 7.2.1.3 жұмыс жоспарын құрастыру, материал іріктеу; 7.2.1.4 белгіленген жоспарға сүйену; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Мұғалімнің көмегімен жұмысқа керекті материалдар мен құралдарды іріктейді; Жұмыс орнын ұйымдастырып, қауіпсіздік және санитарлық ережелерін сақтайды.Сызба және эскиздер дайындайды; Жұмыс жоспарын құрастыру, материал іріктейді. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
«Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, ойға түйген пікірін дәптерге жазады. Оқушы «Кластер» әдісін қолдануда ойын жинақтап, белгілі бір дәлелдерді пайдалана отырып, проблеманы шешуде өзіндік пікірін ұсынады. Қажетті материалдарды ажыратып, қолданудың тиімді әдістерін анықтайды және құралдар мен жабдықтарды таңдауда, қаупсізік ережелері және санитарлық ережелерді сақтау туралы постер дайындап, қорғайды. Дескриптор: · Материалдарды ажырата білуге назар аударуы; · Құрал-жабдықтарды пайдаланудың тиімділігін айтады; · материал түрлерін таңдайды; Қалыптастырушы бағалау: көтермелеу әдісі арқылы бағалаймын Сергіту сәті: «Анама сыйлық апару» Оқушының жаңа сабақты меңгергенін қамтитын сұрақтар:
Тапсырма орындау Берілген шаблон арқылы композицияның заңдылығын ескере отырып альбом ішіне сызба мен нобай суреттерін салады. Мұғалімнің көмегімен жұмыс жоспарын құрастырып, материал іріктейді. Талдауға арналған сұрақтар - Неге Сіз осы сызба мен эскизді таңдадыныз? Дәлелде Дескриптор: · Шаблон бойынша сызба таңдай алады; · материалдардың қажетті тұстарын айтады; · материал түрлерін таңдайды; |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Ойға түйген пікірін дәптерге жазады.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
https://infourok.ru/saba-zhospari-aza-halini-ltti-olneri-oyurnek-zhne-aasha-salinatin-oyurnekter-423118.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Кәсіби еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Еңбек заттарын дайындау технологиясы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
2.2 Әшекейлі шығармашылық |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.1 Әшекей өрнектер құрастыру, геометриялық пішіндер мен мүйіз тәрізді элементтерді пайдалану; 7.2.2.2 Қазақ ою-өрнектерін ажырату, «Құс қанаты», «Төртқұлақ», «Шаршы»; 7.2.2.3 Шаршы, шеңбер, ромб, сопақша, жолақшада шексіз ою-өрнектерді құрастыру; 7.2.2.4 Жолақты жиекте әшекей жасау; 7.2.2.5 Тұйықталған ою-өрнектерді құрастыру; 7.2.2.6 Әшекейлерді әрлеуде түстерді таңдап үйлестіру; 7.2.2.7 Сызбаның бағытын, суреттін шетін сақтай отырып, түстермен өрнектің элементтерін бояу. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Әшекей өрнектер құрастыру, геометриялық пішіндер мен мүйіз тәрізді элементтерді пайдаланып, ұлттық ою-өрнектерді құрастырады; Әшекейлерді әрлеуде түстерді таңдап үйлестіреді; Сызбаның бағытын, суреттін шетін сақтай отырып, түстермен өрнектің элементтерін бояйды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: басбармақ арқылы бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Жаңа ақпарат. Ою-өрнек сөзінің мағынасы, тарихы туралы түсінік
Сарамандық
жұмыс: Өз бетінше қарапайым ою түрін ойып қағазға
жапсыру.
Дескрипторлар: - Ойын жинақтап, оюлар салады; - Әшекейлерді әрлеуде түстерді таңдап үйлестіреді. Сабақты бекіту (кестемен
жұмыс) 2. Жұлдыз өрнегі қандай
бұйымдарда қолданылады? Оқушылардың жұмыстарын
талдау. |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
https://bilim-all.kz/article/13074-Mumkindigi-shekteuli-balalardy-zhalpyga-bilim-beretin-ortaga-qarai-beiimdeu https://u-s.kz/publ/9176-oyu-rnekter-oyu-ds.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Кәсіби еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Еңбек заттарын дайындау технологиясы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Матамен жұмыс |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1 Бұйымды әшекейеп тігу үшін маталарды, жіптерді таңдай білу; 7.2.3.2 Қол тігістерін орындау технологиясые меңгеру; көктеу, сабақты, ілмелі, кірес тәрізді торламалы; 7.2.3.3 қол тігісімен қиылғандарды жабық біріктіру тігістерін өңдеу; қиғаш, крест тәрізді, астыртын; 7.2.3.4 Қол тігісі арқылы қиықтарды біріктіру; 7.2.3.5 Қолмен көркемдеп тігу туралы түсініктің болуы. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Оқушыға «Қызықты мозайка» ұсынылады. Қызықты мозайка- жаңа тақырып ой сілтеу (Қол жұмысында қолданылатын
құрал-жабдықтар)
Шетін ала тігу- қолмен тіккенде жіпті тартпай, матаның шетін инемен шаншып солдан оңға қарай тігеді. Жіпті бос тастай, жиі тігу керек. Бүгіп
жапсыру- матаны ішіне қарай қайырып,
шетін сәл бүгеді, ине үстіңгі матаның бір жібінен өтіп, одан ары
қарай қайырманың ішінен өткізіледі. Инені жиі, арасына 2-3 мм
қалдыра шаншу керек. Айқасталған тігіс
- солдан оңға қарай тігіледі.
Инені матаның ішкі жағының 2-3 жібінен өткізеді, оны өзіне қарай
қайырып тастап, инені матаның оң жақ беті бойынша қиғашынан, оң
жақтағы бірінші қатарға тік түйрейді. Одан соң бір жақтағы тігіс
екінші жақтағы екі қабат тігісінің ортасына түсу үшін мата жібінің
жоғарыдағыдай мөлшерін (2-3 жіп) түйреп алады, тігіс аралықтары
0,5-0,7 см. Қолмен іс тігушінің негізгі құралары: ине, қайшы, үлгі, оймақ. Сарамандық
жұмыс
Кәне, қол тігістерін орындай
отырып, еңбек туралы қандай мақал-мәтелдер білеміз, қолөнерді сөз
өнерімен ұштастырайық. Бекіту
сұрақтары: Дескрипторлар:
Қорытынды Жұмыс орындарын жинау -Бүгін не үйрендің? -Сұрақтарың бар ма? Бағалау Оқушының жұмысын тексеріп бағалау, мадақтау. Үйге тапсырма: Тігіс түрлерін қолданып матаға түсіріп үйрену. |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
https://ust.kz/word/asyq_sabaq_matamen_jumys_4_synyp-46941.html /
https://u-s.kz/publ/9176-oyu-rnekter-oyu-ds.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Кәсіби еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Еңбек заттарын дайындау технологиясы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық қолөнер |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.5.1 Геометриялық, космогоникалық, зооморфты, өсімдік тәрізді қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің төрт тобын атау және ажырату, геометриялық ою түрлерін орындау; 7.2.5.2 Бұйымды геометриялық ою-өрнектермен дайындаудың технологиясы туралы түсінігінің болуы. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Орнамент- «әсемдеу», «сәндеу» деген латын сөзі. Қазақ тілінде бұл термин «ою-өрнек» деп алынып жүр. Қазақ халқында ою-өрнек өнері ежелден - ақ ұлттық өнердің халық танымын, қазақ халқының ұлан-байтақ даласын мекендеген көшпенділердің дәстүрі мен әдеп-ғұрпын анық көруімізге болады. Ою-өрнек өнерінің тарихи даму жолын бір жүйеге келтіру үшін тынымсыз еңбек еткен бір қатар ғалымдар ою-өрнектерді мына топтарға бөліп жіктеді: 1. Өсімдік типтес ою-өрнектер. 2. Зооморфтық ою-өрнектер. 3. Космогониялық ою-өрнектер. Соның нәтижесінде бүгінгі таңда қазақ халқында 230-дай ою-өрнек атаулары белгілі болып отыр. Біздің ата-бабаларымыз мұра ретінде қалдырып кеткен өрнек тілін халқымыздың жазба тілге алғаш рет аяқ басқан қадамы десек те болады. Бірнеше таңбалар құрылып, жазудың жүйесін беретінін байқаймыз. Ал оюлар жүйесіне зер салсақ, дәл жазулар жүйесі тәрізді таңбалар жиынтығынан құрылып, белгілі ойды немесе нақты идеяны нұқсайды. Олар өзіндік бір мағынаға ие бола алады. Бұл дерекке дәлел ретінде ұзақ сапарға бара жатқан баласына «тұмарша», «бөрі құлақ» өрнегін бейнелеген кестесін беру арқылы «тұмар сені әр кезде пәлекеттен қорғап, жебеп жүрсін» деген мағынаны білдіретін ананың ақ ниетін келтірсек те жеткілікті. . Қазақ халқының батырлары Жоңғар шапқыншылығы кезінде тұтқынға түсіп қалғандығын жасырын түрде ою-өрнекпен бейнелеген сан алуан көркем шығармалардан байқаймыз. Мысалы, «бұршақ» салса-тұтқынға түстім, «найза» оюын оң жаққа бағыттап бейнелесе – әзірге жай адамдары тыныш, ал керісінше солға қаратып өрнектесе – жай қайтадан аттанбақшы, «су» немесе «ирек» оюын бейнелесе – өзеннің жағасынан өтіп бара жатырмыз деген мағыналарды білдірген. Халық ауыз әдебиетіндегі аңыздардың бірінде Жошы ханнның жалғыз ұлының қаза болғандығы жайлы суреттеледі. Қайғылы жағдайды ханға естіртуге ешкімнің батылы бармай, кілемге бейнеленген оюлар арғылы түсіндіреді . Ұлынан айырылған хан өз ойымен тұспалдапты деп жазылған аңыз бүгінгі таңға дейін маңыздылығын жойған емес. Ғашығының «бітпес», «құс қанаты», «жұлдыз»оюларын өрнектеген кесте орамалын алуы жігітке өмірдегі асқан бір бақыт болған. Себебі, бұл өрнектер- «жарық күнім аяқталғанша тек сенімен бірге боламын. Сен менің талмас қанатымсың, жұлдызымсың» деген ойды білдіретін инабатты қазақ қызының сезімі. «Өнер таусылмас азық, жұтамас байлық» - дейді халық даналығы. Азамат баласы көне замандардан өзінің көңілін, атап айтсақ, қуанышы мен қайғысын ою-өрнек арқылы түсіндіріп, жеткізіп отырды. Табиғат пен тіршілікті, дала мен тауды, тіпті адамның өзін оюға айналдырды. Сонымен, қабырғаларға тұтылған түскиіз бен кілемге өрнектелген оюларға назар аударатын болсақ, бейнелеген ою-өрнектер арқылы қолөнер шеберлерінің ой-пікірің байқаймыз. Бүгінгі әшекейлеудің басты құралы ретінде, біз қолданып жүрген ою-өрнектер руға біріккен адамдар тобының белгісі, рәміздері ретінде саяси-әлеуметтік қызмет атқарғаны белгілі. Рухани қайнарымыздың бірі болған осынау құндылық бүгінде азаттығымыздың нышаны – көк байрағымызды да көріктендіріп тұрған ою. Ағаш, киіз тәрізді материалды ойып, тесіп, бедермен, сүйек, металдан жасаған сәндік жосықтарды шеберлер «ою» дейді де, кестелеп, термелеп, жанымалап шығарған ою ырғақтарын «өрнек» дейді. Оқушы берілген тапсырма бойынша суреттерді бір-бірімен салыстыра отырып пішімге салады. Оқушыға өрнектердін пішіндеріне қалай орналасатынын түсіндіріп тапсырма беру.
Өздік жұмыс. Геометриялық пішіннің түстерін өзгертін пропорциясына байланысты, жаңа композиция құрастыру. Бейнематериал көру Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - Өрнектерді есте сақтайды; -Дәптерге түсіреді. |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
https://infourok.ru/saba-zhospari-aza-halini-ltti-olneri-oyurnek-zhne-aasha-salinatin-oyurnekter-423118.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Кәсіби еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 7 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Еңбек заттарын дайындау технологиясы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Еңбек заттарын талдау және бағалау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.3.1 Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын бағалауға, талдауға ұмтылу; 7.3.3.2 Қол жұмыстарының жетістіктері мен кемшіліктерін белгілеу; 7.3.3.3 Оқыған терминдерді сөздік есепте қолданып, орындалған жұмыс туралы есеп жасау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Көрме ұйымдастыру үшін көркем материалдарды қолданып жұмыстарды әсемдеу және АКТ қолдана отырып электронды көрме ұйымдастыру Электронды көрме ұйымдастыру (дизайн, функционалдылық) Жеке идеяларын көрсетумен дамытуда оқушылар өз ойларын айтып, алған әсерлері мен шығармашылық шабыттарын сезінеді. Оқушы шығармашылық жұмысқа тақырыпты, орындау техникасын және қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды өздігімен (мұғаліммен келісе отырып) таңдайды. Оқушы өзінің шешімдерін көрсетіп, материалдар мен тәсілдерді пайдалануды жүзеге асырады. Оқушы өз жұмысында суреттеу құралдарын қолдана отырып өз идеяларын жеткізуі қажет. Жұмыс барысында оқушылар электронды көрме арқылы бір-бірінің жұмыстарын талдап, мұғалім кеңесін алып, берілген ұсыныстар негізінде аяқтайды. Қорытынды Жұмыс орындарын жинау -Бүгінгі көрмеден не әсер алдың? -Жұмыстарыңның қай жері ұнады? Қай тұстарда олқылықтар болды? Бағалау Оқушының жұмыстарын бағалау, мадақтау. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
https://ust.kz/word/asyq_sabaq_matamen_jumys_4_synyp-46941.html / ttps://www.google.com/search?q=геометриялық+ою+түрлерін&sxsrf=ALiCzsYq7D9aTY9LM2Y9Z5zLkYpm-C4fRA:1667911383116&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwien4eMzp77AhXll4sKHQgpB_QQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1500&bih=612&dpr=0.9 |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|