1-тапсырма. Оқылым мәтіні бойынша 3
проблемалық сұрақтар
құрастырыңыз.
Достар
Бірде әкесі баласына
қаратып:- Балам, қанша досың бар?- деп сауал қойыпты. Сонда
ештеңенің байыбына бара бермейтін бала көңілмен ұлы: «Жолдас
балаларымның барлығымен тату-тәтті доспын. Ешқайсысы мен туралы
бөтен ойламайды. Бір-бірімізден еш нәрсе аянып қалмаймыз.
Қолымыздан келгенше жәрдемдесіп тұрамыз»,- деп бірнеше жауаптарды
үсті-үстіне жаудыртып айтып береді. Сонда баласының әңгімесін
сабырмен тыңдап болып, «Е-ее, қарағым. Сен айтқан пікірлермен
достықты толыққанды бағалауға болмайды. Мен саған мына бір аңыз
әңгімені айтып берейін. «Бірде жігіт досын сынамақ болып, қорадағы
қойын сойып қапқа салып досына апарып көрсетіп, мен мына адамды
жазым етіп алдым, енді мен жазаға тартылуым мүмкін. Сен отбасыма,
мал-мүлкіме қорған бол, бала кезден егіз қозыдай тел өскен жолдасым
деп саған аманат етіп тұрмын,- дейді сұраңқы жүзбен күмілжи сөйлеп.
Мұндай жағдайды күтпеген жолдасы абдырап қалып, қазір мен үйге
барып келейін деп үйінен мылтық ала шығып қаптағы салулы тұрған қой
етін үсті- үстіне атып жібереді де міне енді екеуміз бірдей болдық.
Сенің басыңа жағдай туындап тұрғанда жалғыз тастай алмаймын. Нендей
қиыншылық болса да бірге көтереміз»,- деп шынайы жанашырлығын
танытады. Көрдің де ұлым, дос деген осындай басыңа іс түскенде
танылады. Әйтпесе, былайғы күні бәрі жақын, бәрі дос болып жүреді,»
- деп сөзін аяқтайды.
(http://old.baq.kz/kk/news/regmedia/regmedia-94099)
2-тапсырма.Тест.
1.Есімшенің
жұрнағы
А)Барса
Ә)Барды
Б)Барып
В)Бармақ
2.Есімшені
белгіле
А)Ашты
Ә)Әлпештеп
Б)Кездеспек
В)Тартып
3.Жіктік жалғаумен
жалғанған есімше
А)Ашқан
Ә)Көрмессің
Б)Кетер
В)Келген
4.Есімшенің септелген
түрі
А)Берген
Ә)Жазбағандардан
Б)Айтпаған
В)Оқығалы
5.Сөз тіркестерінен
есімшені тап
А)Келер
күн
Ә)Барып
келді
Б)Ойнап
келіп
В)Алыстады
3-тапсырма. Тезистік жоспарға сүйене
отырып, «Бірлігі жарасқан сынып» тақырыбында шағын ақпараттық
мақала құрастырып
жазыңыз.
Тезистік
жоспар:
1)Тақырыпқа сәйкес сыныптың
өзге сыныптардан ерекшелігі
туралы;
2)Сыныптағы оқушылар туралы
ақпарат, олардың сынып бірлігіндегі рөлі
туралы;
3)Қорытынды
ой
|