Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды элемент, қоспа және қосылыс бойынша үш
топқа бөлу (парақшалар арқылы)
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру , оқушылардың
қызығушылығын ояту үшін « Сұрақтары бар қорап» әдісін пайдаланып
сергіту сәтін ұйымдастырамын: Қандай жаратылыстану пәндеріне
байланысты сөздер білесіңдер? Зат пен денеге мысалдар келтіріңдер?
Мұзтау,темір шеге зат па,дене ме? т.б
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың
оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға
таңдау еркіндігі беріледі.
|
Стикер
фасол салынған қапшық
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
1-тапсырма.
«Сұрақты ұстап ал»
әдісі. Өтілген тақырыпты түсіну дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды
лақтырамыз:
|
1. Химия нені зерттейді? Химияның маңызы мен
міндеттері қандай?
2. Дене және зат ұғымдарының айырмашылықтары
неде?
3. Адамның табиғатқа тигізетін оң және кері
әсерлеріне мысалдар келтіріңдер.
4. Химияның ғылыми-техникалық прогрестің дамуына
қосар үлесі қандай?
5. Химия сөзінің шығу тарихын және химия ғылымының адамзат
тарихындағы маңызын әңгімелеңдер.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
15
мин.
|
2- тапсырма (қ.б -6 бет)
Сәйкестендіру тест
Әрбір химиялық элементтің символы мен атауларын
сәйкетендіреді.
|
Химиялық элементтің аты
|
Таңбасы
|
1.Калий
|
а)Si
|
2.Кремний
|
ә)Li
|
3.Мыс
|
б)Cu
|
4.Күкірт
|
в)К
|
5.Литий,
|
г)S
|
|
Дескриптор:
-символдар бойынша химиялық элементті
атайды.
-атауы бойынша элементтердің символдарын
көрсетеді.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6
мин
|
«Миға шабуыл»
әдісі.
Тапсырма.(қ.б
-7бет)
|
Берілген
заттардың ішінен таза заттарды атаңыз:ауа, сутегі
,мыс,сүт,алтын,металл балқымалары, хлор, ерітінділер, азот, тұман,
түтін. Таза заттарды алу жолдарын
көрсетіңіз.
Дескриптор
-таза заттарды
ажыратады
-таза заттарды
алу жолдарын атайды.
-таза заттармен жұмыс жасау қажеттігі
неде?
|
Үй тапсырмасын оқушылар топ арқылы бір-бірін бас
бармақ әдісі бойынша бағалайды
|
Презентация
|
Жеке жұмыс
10
мин
|
3-апсырма.(қ.б- 8 бет ) «Өкіл» әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру. Оқушыларға
тапсырма бөліп беріледі.Берілген тапсырмалар арқылы , барлық топқа
бірдей суреттер топтамасы ұсынылады.
|
Олар сол суреттер көмегімен өздеріне берілген
тапсырма бойынша «элемент», «қосылыс» немесе
«қоспаның» маңыздылығын сипаттап, ерекшеліктеріне
тоқталулары қажет.
|
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Бағалау топтар бір-бірін бағдаршам әдісі бойынша
бағалайды,
|
Үйге тапсырма: §1 – оқу, жаңа термин сөздерді
қолданып, глоссарий жасау
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды. Яғни
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа
көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|