Сабақ
мақсаты:
|
Әлеуметтік-қоғамдық,
оқу-еңбек тақырыптарына байланысты автор көзқарасы мен көтерілген
мәселені түсініп, диалог, монолог, полилогта көтерілген мәселені
талдайды, өз ойын дәлелді, жүйелі
жеткізеді.
Сөйлеу барысында тілдік
бірліктерді интонация, кідіріс, екпінді өзіндік орнын, қызметін
түсініп қолданады.
|
Жаңа
білім
|
Сурет бойынша сабақ тақырыбын
болжау
Сабақ мақсатымен
таныстыру
Оқулықпен жұмыс. 1-мәтін. Оқу
талдау.
"Қараша, желтоқсанмен сол бір
екі ай,
Қыстың басы бірі ерте,біреуі
жәй..
Ерте барсам жерімді жеп қоям
деп,
Ықтырмамен күзеуде отырар бай"
– деп Абай атамыз айтқаны кез туралы ақпарат
беру
Яғни, жыл он екі айда
шаруашылықпен байданысты халықтың тұрмысы , күзеу, қыстау, көктеу,
жайлаумен байланысы туралы екендігін
ашу
Сабақ мақсатына сәйкес
монолог, диолог, полилог туралы ережені
пысықтау
ЖЖ.
1-тапсырма
Жұптар маусымдық көштер жайлы
ақпаратпен танысып, ерекшеліктерін кестеге
толтырады.
1. Қыстау- көшпенді
халықтардың қыз мезгілінде жылы мекенге қоныс
аударуы.
2. Көктеу- көктемгі
қоныс,шөптің жаңадан қаулап шыққан кезінде, көктем айларында мал
жаятын өріс.
3. Күзеу – салқын түскенде,
күз айында қыс жақындай бере қоныстанатын, қыстауға жақын
жайылым.
4. Жайлау- жаз жайлауда
отыратын қазақтар үшін, жайлау жерінің шөбі шүйгін, жері құнарлы,
суы мол,салқын жер болуы керек. Жайлауда-киіз үймен,әр үй ат
шаптырым жерде алшақ тұратын
болған.
Грамматикалық тапсырма
фразеологиялық антонимді
түсіндіру
ТЖ. Жазылым
тапсырмасы
1-топ: монолог «Қазіргі
қоғамға көшпелі мәдениетті қайта енгізу керек
пе?»
2-топ: диалог “Сәні мен
салтанаты жарасқан қазақ
көші”
3-топ: “Атамның
қыстауы” тақырыбында полилог Бағалау
критерийі:
Берілген тақырыптарға монолог,
диолог, полиог құрау
|
Оқушылар суретпен тақырыпты
болжайды.
Оқушылар Абай өлеңі арқылы жыл
мезгілдері туралы , ерекшелігі туралы ақпарат
алады
Оқушылар монолог, диолог және
полилог туралы білетін ақпараттарымен
бөліседі.
Маусымдық көштер туралы
ақпаратпен жұмыс жасайды
Мысал арқылы тапсырманы
түсінеді
Ат ізің салмады - ат ізін
құрғатпады;
Жайнаң қақты- көңілі
торықты;
Құрылымы жағынан екі түрлі
сипатта кездеседі.
Мысалы:аты шықты - аты өшті,
беделі артты- беделі түсті.
Екіншісі: ит арқасы қиянда-
таяқтастам жер т.б.
Жазылым тапсырмасында топтар
берілген тақырыпты ашып
жазады
|
Дескриптор:
-Мәтінмен
танысады;
-Мәтіндегі ақпаратты
ажыратады
Өзің өзі
бағалау
Дескриптор:
Тапсырманы нақты
түсінеді.
-тақырып бойынша мәтінді
диолог, монолог түрінде
құрайды.
ҚБ. Өзара
бағалау
|
Презентация
|