Басталуы
|
Сабақ
басында:
- оқушылардың зейінін
шоғырландыруға,
- оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу
қажет
(Ұ) Оқушылардан қоршаған
ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын
сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар
қою.
|
Оқушылар
амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы
түсініктемелер мен берілген суреттер
|
Ортасы
|
(Т) Оқушылар
сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі көркемдік жазба және оның
түрлерімен танысады.
Жаңа материалды түсіндіру
кезеңі:
Қатырма
қағаз – қағазға қарағанда қалың және
тығыз материал. Одан әдемі бұйымдар жасай аламыз: маска, сәндік
қорапшалар, инеқап (ине, түйреуіш салатын), қалып үлгілер, т.б.
Қатырма қағаздан ойыншық, ұсақ әшекей бұйымдардан басқа жіп, қайшы,
түйме сақтайтын қобдишалар жасалады. Қақпақты қораптың өлшеміне
қарай жасаймыз. Жібі бар шарықтар сақтайтын әсем де ыңғайлы
қобдишаны кәмпит, торт, печенье қорапшаларынан дайындаған жөн.
Қобдишаны қақпақты және қақпақсыз етіп жасауға болады. Жіптің ұшы
шатасып кетпес үшін шарықтың шетінен шамасында кертіктер жасаңдар.
Жібі бар шарықтарды сақтайтын сәндік қобдиша жасап, сыйға
тартуларыңа болады.
Қатырма
қағаздар: Қатырма
қағаздың қасиеті. Қатырма қағаздан жасалатын
бұйымдар.
Қатырма
қағаздан қорапша жасаудың тәсілін
түсіндіру. Қорапша ішіне жіп сақтайтын шарықтар жасау
(түсіндіру).
Оқулық бойынша жұмыс 43 – 44
бет
Сергіту
сәті
Жаңа материалды меңгергенін тексеру
кезеңі:
Сұрақтарға жауап
алу:
Қатырма қағаздың қағаздан қандай айырмашылығы
бар?
Қатырма қағаздан не жасауға
болады?
Қатырма қағаздан жасалған қораптарды қалай
пайдалануға болады?
Техника қауіпсіздік ережелерін
қайталау.
(қайшы, желім). Жіп сақтайтын қобдиша
жасау.
Қорыту.
Бағалау
|
Оқушылар топтасып
ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу
дәптеріңе жазып, суретке
түсіреді.
|
Дискриптор
жазбалардың тәсілдері
мен техникасы, материалдары және құралдарымен
танысады.
шығармашылық жұмыста
идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең
тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді.
|
http://www.artvek.ru/dekor.html
https://www.infouroki.net/tayryby-atyrma-aazdan-obdisha-jasau.html
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс
Оқушылар рефлекциясы
:
Мен не білдім
?
Не үйрендім
?
Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?
|
Оқушылар
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір
қалдыру.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Қабілеті жоғары
оқушыларға «Қарқын
тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың
күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар
аралаудың қарапайым түрлерін қолдана
алады.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|