Материалдар / 7 сынып үйірме. Кинусайга әдісі.docx

7 сынып үйірме. Кинусайга әдісі.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып үйірме. Кинусайга әдісі.docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Тамыз 2024
170
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Көркем еңбек

Мектеп: № 201 мектеп-лицей

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана

Сынып: 7 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Кинусайга әдісі

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға қалдық бұйымдарды қайта пайдалануды, үнемділікке үйрету.

  • Кинусайга әдісі арқылы картинкалар жасаудың жолдарын және әдістерін үйрете отырып, шеберлік, шығармашылық деңгейі арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.

  • Көркемдік талғаммен жұмыс жасауға, ептілікке, ұқыптылыққа, өнерді сүюуге, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу.

  • Жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, шығармашылық қабілеттерін,өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, іскерліктерін арттыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға,

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет

(Ұ) Оқушылардан қоршаған ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар қою

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Бірінші тапсырма:

Шеберлік сыныптың тақырыбы: «Кинусайга әдісі арқылы» картинкалар жасау.

Нұсқау картасы:

Жұмысымызды бастамас бұрын, керекті құрал-жабдықтарымызды дайындап аламыз.

  1. Жасайтын бұйымның нобайын таңдап аламыз.

  2. Нобайымызды №3 немесе №4 қалытқыға көшіреміз.

  3. Көшірілген сызбаның үстінен жұмыс пышағымен тереңдігі 1,5-2 см болатындай етіп батырып тіліп шығамыз.

  4. Енді бізге таңдаған суретке сай маталарды алып тілікке қазықша арқылы батырып кіргіземіз. Матамыз жылжып кетпес үшін пва желімін жұқа етіп матаның астына жағып шығамыз.

  5. Осындай әдіспен барлық сурет бөліктерін бастырып шығамыз.

  6. Ең соңғы өңдеу жұмысы, рамканыны да бір түсті матадан салуға болады.

  7. Жұмысымыз дайын.

Picture 3 Picture 5

Picture 7

Сабақты бекіту:
1Кинусайга жасауға қандай құралдар керек?
2. Матадан кинусайга әдісі қалай жасалынады?
3. Матамен жұмыс жасағанда қандай қауіпсіздік ережесін орындаймыз?

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді.

Дайын үлгі, суреттер,

эскиздер.

3-4 қалытқы, қиынды маталар, жұмыс пышаға, пва желімі, қылшақ, дайын суреттер, сызғыш, қазықша,қайшы.

табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan

https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0

https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU



Аяқталуы





Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Қосымша ақпарат


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ