Материалдар / 7 сынып үйірме. Мата кесінділерімен жұмыс (сөмке,гүл, т.б.).docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып үйірме. Мата кесінділерімен жұмыс (сөмке,гүл, т.б.).docx

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып үйірме. Мата кесінділерімен жұмыс (сөмке,гүл, т.б.).docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Тамыз 2024
165
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп: № 201 мектеп-лицей

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана

Сынып: 7 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Мата кесінділерімен жұмыс (сөмке,гүл, т.б.)

Сабақтың мақсаты:

  • Ойларын тұжырымдай білуге, көп ізденуге өз ойларын еркін айтуға, қолөнер шеберлігімен сөз өнерімен ұштастыра отырып білімдерін және қабілеттерін дамыту

  • шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйретеді (оның ішінде АКТ қолданып)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға,

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет

(Ұ) Оқушылардан қоршаған ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар қою

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





(Т) Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі көркемдік жазба және оның түрлерімен танысады.

«Өнер» орталығы
Технологиялық картамен жұмыс
Керекті құралдар
Жасалу жолдары
Мата, қағаз көшірмесі, қайшы
Матадан 2 нұсқаны қиып аламыз, бір - біріне беттестіреміз.
Ине, қайшы, жіп Екі матаны бір - біріне қосып тігеміз.

Қалам, карандаш немесе ағаш, желім, мата Матаның ені 2-3 см, ұзындығы 16-17 см етіп қиямыз.
Желім, қылқалам Матаның шетіне желімді жағып, қаламды матамен орап жапсырамыз.
Желім гүлді қаламның басына орап, желіп жағып тапсырамыз.
Жасыл мата, қағаз

Қағаздан жапырақ нұсқасын жасап, матаның бетіне қойып, сызып, қиып аламыз.
Желім жапырақты желімнің көмегімен сабағына жапсырамыз.

Сабақты бекіту:
1. Гүл жасауға қандай құралдар керек?
2. Матадан гүл қалай жасалынады?
3. Матамен жұмыс жасағанда қандай қауіпсіздік ережесін орындаймыз?

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді.

http://www.artvek.ru/dekor.html

Сәндік-қолданбалы өнер

Көркемдік жазба

http://sabaqtar.kz/suret/4430-sndk-oldanbaly-ner-gzhel-ner.html



Аяқталуы





Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!