Материалдар / 7 сыныпқа арналған физика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сыныпқа арналған физика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге көп көмек береді.Өзара пікіралмасу үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2020
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.3 В:Жұмыс және қуат

Мектеп: Қостанай облысы. Қостанай қаласы.

«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 115 орта мектебі» ММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нактаева Катыря Седыгалимовна

Сыныбы: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Механикалық жұмыс.Қуат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


7.2.3.8 Механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Механикалық жұмыс және қуаттың формуласын есептер шығаруда қолдану;

Басым көпшілігі: Формуланы түрлендіру арқылы жұмыс пен қуаттың арасындағы байланысты табу;

Кейбір оқушылар: Механикалық жұмыс пен қуаттың формуласын түрлендіре отырып есептер құрастыру;

Бағалау критерийі

Механикалық жұмыс пен қуат мәндерін анықтайды

Тілдік мақсаттар



Физика 7-сыныпқа арналған ОМЖ-ға негізделген

Тілді оқыту мақсаты:

Ең қуатты тасымалдау әдісі туралы өз пікірлерін береді және негіздей алады.

Пәндік лексика және терминология:

Механикалық жұмыс,механикалық қуат,күш,уақыт, жұмыстың орындалу шапшаңдығы,МВт,кДж.

Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері:

Механикалық жұмыс орындалу үшін мына шарттар орындалу қажет….

Қуаттың өлшем бірлігі….

Механикалық жұмыстың өлшем бірлігі.......

Құндылықтарға баулу



Есептер шығару барысында топтарда, жұптарда өзара қарым-қатынас жасау формулаларды пайдалану қабілетін дамыту және білімінің қолданылу аясын кеңейту.

Пәнаралық байланыс

Математика- механикалық жұмыс және қуаттың формулаларын пайдалана отырып есептер шығарғанда амалдар қолданады.

Алдыңғы білім

Күштің түрлері,жол,орын ауыстыру,уақыт,Н,сек қайталайды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин



І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабақ өткізуге қолайлы «Сәттілік тілеу, амандасу» әдісі бойынша психологиялық ахуал туғызу.«Түстер терапиясы» арқылы 3 топқа бөлу. Мaқcaты: Оқушылардың қарым-қатынасын нығайту; топ ішінде түрлі идеяларды тыңдау, ұсыну.




Түрлі түсті стикерлер



Топқа бөлу

2 мин

Топқа бөліну кезінде оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығы оянады.

I топ: «Қуат», II топ: «Жұмыс », III топ: «Ватт»

Топтағы оқушыларға бағалау парағы беріледі.

Бағалау парағы


Үй тапсырмасы

7 мин

Үй тапсырмасын: интербелсенді тақтадан «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап арқылы» әдісі арқылы еске түсіру, оқушыларға сұрақтар қою.

Дескриптор

1.Механикалық жұмыс анықтамаларын білді.

2.Механикалық қуат анықтамасын білді. 3.Жұмыс пен қуаттың формуласын білді.

4.Механикалық жұмыс пен қуаттың арасындағы байланысты ажырата алды.

 Бағалау: «Қол шапалақтау» арқылы бағалау.











Сабақтың ортасы















Топтық жұмыс

7 мин

Жаңа материалды меңгерту кезеңі.

Жаңа тақырыпты түсіндіруде тақырыпты ашу мақсатында бейнематериалды ұсынамын. «Ой ұштастыру» тәсілі арқылы оқушыларға интербелсенді тақтада «Білім лэнд» арқылы бейне таратпалар корсетеді. Видеоролик көрген соң, әр топқа тақырып бөліп беремін «Постер қорғау» әдісі бойынша тақырыптың мақсатын айқындау:

-Қалай ойлайсыңдар : біздің бүгінгі мақсатымыз не? Бейнематериалды көріп ,оқушылардың механикалық жұмыс, қуат туралы түсініктері артады.

G.(топпен жұмыс)

1.« «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы әр топ тақырыпты талдайды. .Бұл тапсырманы бере отырып топпен жұмыс істеу барысында іздену дағдыларын қалыптастырамын.

Дескриптор

Дескриптор

1.Механикалық жұмыс анықтамаларын білді.

2.Механикалық қуат анықтамасын білді. 3.Жұмыс пен қуаттың формуласын білді.

4.Механикалық жұмыс пен қуаттың арасындағы байланысты ажырата алды.

 Бағалау: «Қол шапалақтау» арқылы бағалау.










https://bilimland.kz/ru















Үлестірме қағаздар,А3 парағы














Жұптық жұмыс

8 мин


«Қар үйіндісі» әдісі.

(Оқушылар жеке жұмыс жасап есеп шығарады, кейін топпен бірлесе отырып бір дұрыс жауабын береді.)

І топ «Қуат»

1)Желдеткіш 10 мин-та 1800 Дж жұмыс істейді. Желдеткіштің қуаты қандай? (3 Вт)

2)Жүк көлігі 30 м/с жылдамдықпен бiрқалыпты қозғалып келедi. Егер оның моторының тарту күшi 3000 Н болса, онда ол 10 с-та қандай жұмыс істейді?(9 кДж)

Дескриптор

  • ХБЖ-ға келтіреді.

  • Қуаттың формуласын пайдаланады.

  • Жылдамдықтың формуласын қолданады.

  • Жұмысты есептейді.

ІІ топ «Жұмыс»

1)Дененің салмағы 60 Н денені 180 дм биіктікке көтеруде атқарылатын жұмыс қандай?(1080Дж)

2)Денелердің тарту күші 5 Н, 6 мин ішінде 100 м жол жүретін дененің қуаты? (≈13,9 Вт)

Дескриптор

  • ХБЖ-ға келтіреді.

  • Жұмысты есептейді.

  • Қуаттың формуласын қолданады.

  • Жұмыстың формуласын қолданып есеп шығарады.

Қалыптастырушы бағалау: «Бірін-бірі бағалау»

(+,- белгілерімен тексереді.)


ІІI топ «Ватт»

1) Денеге 2Н күшпен әрекет етіп, оны 4м қашықтыққа жылжытты. Атқарылған жұмысты тап (8 Дж)

2) "Жигули"автомобилі 3 сағатта 120 кДж жұмыс атқарса , оның қуаты неге тең? (11Вт)

Дескриптор

  • ХБЖ-ға келтіреді.

  • Жұмысты есептейді.

  • Қуаттың формуласын қолданады.

  • Жұмыстың формуласын қолданып есеп шығарады.

Қалыптастырушы бағалау: «Бірін-бірі бағалау»

(+,- белгілерімен тексереді.)


Кері байланыс: ауызша жүргізіледі




Интербелсенді тақта,үлестірме қағаздар,А3 формат,маркер

Сергіту сәті

2 мин

«Атомдар мен молекулар» әдісі



Топтық жұмыс

8 мин


Бағалау критерийі: Механикалық жұмыс пен қуат мәндерін анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі: талдау

«Екі дұрыс, бір бұрыс» тәсілі

(Әр топқа үлестірме қағазда әріптер мен бірліктер беріледі және осы мәндермен екі дұрыс есеп,бір бұрыс есеп құрастырады)


І топтың тапсырмасы:

N, s, t, F

30 с, 400 м, 600 Вт,

ІІ топтың тапсырмасы:

F, t, υ, A?

72 км/сағ, 2000 Н, 10 с

ІІI топтың тапсырмасы:

N, t

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!