Материалдар / 7-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиет пәнінен олимпиада тапсырмасы 2-кезең
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиет пәнінен олимпиада тапсырмасы 2-кезең

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиет пәнінен олимпиада тапсырмасы 2-кезең
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2023
225
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ

2 КЕЗЕҢ

7-СЫНЫП

Н. Қ. ханымға 

Рақатсыз өтсе де өмір жасым, 

Бұл жөнімнен Құдайым айырмасын. 

Ұзақ жолға ниет қып бір шыққан соң, 

Жарым жолдан қайтпаспын, қарындасым! 

Су да болар ол жолда, тау да болар, 

Жаудың оғы, жайған тор, ау да болар. 

Мынау пайда, мынасы зиян демек, 

Ол ерліктің ісі емес, сауда болар. 

Шалдығатын, шаршайтын жерлер де бар, 

Шалдыққанға мұқалмас ерлер де бар. 

Қайраттанып, қажымай тырмыссаң да, 

Шыққызбайтын жолыңды өрлер де бар. 

Шаршайды деп ойлама шалдыққаннан, 

Ұзақсынып жатпаспын жалыққаннан. 

Жұрт, қолымнан келмесе, өкпелемес, 

Барын сақтап, мен аяп, алып қалман. 

...Тән көмілер, көмілмес еткен ісім, 

Ойлайтындар мен емес бір күнгісін. 

Жұрт ұқпаса, ұқпасын, жабықпаймын, 

Ел бүгіншіл, – менікі ертеңгі үшін (А. Байтұрсынұлы) 

!? 1. Ақын өлеңдеріндегі күрескерлік идеяның ерекшелігін жазыңдар. Ақынныңөз өмірімен,күрескерлік жолымен байланыстырыңдар. 

2. Өлеңдегі лирикалық кейіпкерге мінездеме беріңдер. 

3. Өлең кімге арналған. Н. Қ ханым кім? Қазақ тарихындағы орны қандай? 4. «Жұрт ұқпаса, ұқпасын, жабықпаймын, Ел бүгіншіл, – менікі ертеңгі үшін» жолдарынқалайтүсінесіңдер ? Өз ойларыңды 6-7 сөйлеммен жазыңдар. 

5. Өлеңге талдау жасаңдар. 

1) өлеңнің тақырыбы; 

2) идеясы; 

3) қоғаммен байланысы, жазылған кездегі, қазіргі; 

4) лирикалық кейіпкер ерекшеліктері; 

5) ақын тілінің көркемдік құралдар қолданысы. 

2. а) Шалдығатын, шаршайтын жерлер де бар, 

Шалдыққанға мұқалмас ерлер де бар. Жолдарына лексикалық талдау жасаңдар. ә) Шалдығатын, шалдыққанға, мұқалмас, шыққызбайтын, ұзақсынып, шалдыққаннан, барынсөздеріне морфологиялық талдау жасаңдар.

3. «Ел – бүгіншіл, менікі – ертең үшін» деген тақырыпқа әдеби –талдау эссе жазыңдар70-80сөз.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!