Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер
немесе суреттер жинағын (сабақ
тақырыбымен
байланысты)
көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес
екенін анықтауы керек.
Мегаспорофит
Мегагаметофит
Мегаспорогенез
Бүр
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушылар сөздің
немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын
алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
артығын анықтайды -1 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап
(Салауатты өмір салтын
ұстану)
«Менен сұрақ-сенен
жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Бластула,
гаструла, нейрулла және органогенез деген
не?
|
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты
– 1 балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
8.2.3.1-
эмбрионалдық даму кезеңдерін
сипаттау;
8.2.3.2- әр түрлі
ұрық жапырақшаларынан қалыптасатын ұлпалар мен мүшелердің
дифференциялануын сипаттау;
Сабақтың
мақсаты:
эмбрионалдық даму
кезеңдерін және әр түрлі ұрық жапырақшаларынан қалыптасатын ұлпалар
мен мүшелердің дифференциялануын сипаттайды және бөлім бойынша
жиынтық бағалау тапсырмаларын
орындайды;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Эмбриогенез,
постэмбриогенез,
зигота,
бөлшектену,
бластула,
гаструла,
нейрула,
органогенез,
эктодерма,
мезодерма,
энтодерма.
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары
ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке БЖБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
|
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма: §50.
Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік
заңдылықтары.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|