Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 -сынып. Химиялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары тақырыбындағы ашық сабағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Ы.Алтынсарин атындағы №1 мектеп -гимназия |
Пәні |
Химия |
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
Педагогтің аты-жөні: |
Кентербаева Ақшолпан Байтореевна |
Күні: |
21.11.2024ж |
Сыныбы: 8 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.7 -газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу 8.2.3.8 -газдардың қатысуымен жүретін реакциялар бойынша есептер шығаруда газдардың көлемдік қатынас заңын қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
Химиялық реакциялардағы газдардың көлем қатынасы туралы жан-жақты түсінік беру Көлемдік қатынастар заңын қалыптастыру Газдардың көлемдік қатынастары бойынша есептеулер жүргізу |
Құндылықтар |
Әділдік және жауапкершілік |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушы лықты ояту. 3 мин.
Зерттеу тапсырмасы 5 мин
Өткен білімді еске түсіру 3 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 2.Топтың атын қою
3.Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Берік көпір» әдісін пайдаланып, әр топ оқушылары көпірдегі допты түсірмей бір- біріне жеткізу арқылы химиялық элементтерге байланыстырып жақсы тілектер айтып ынтымақтастық атмосферасын орнатады Үй жағдайындағы қол жетімді заттарды пайдаланып газдың бөлінуін, ерітінді түсінің өзгеруін зерттеу тапсырмасының жүргізілуі мен нәтижесі сұралады. Өтілген сабақтарды пысықтау мақсатында «Интелектуалды ойын» ұйымдастырылады. JeopardyLabs платформасында жасалынды. Жасырылған ұяшықтың нұсқасы таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді. |
1.Оқушылар ұстазымен амандасады. 2 Топ басшылары топтың аты жасырылған кеспе қағаздан таңдайды. 3.«Берік көпір» арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнатады. Оқушылар ақ парақтан көпір жасап, көпірден допты түсірмей келесі топтың оқушыларына химиялық элеметтерге, химиялық заттарға қатысты жақсы тілектерін айту арқылы жеткізеді. Оқушы үй жағдайындағы қол жетімді заттарды пайдаланып газдың бөлінуін,ерітінді түсінің өзгеруін зерттеу тапсырмасының жүргізілуі мен нәтижесін баяндайды. Қауіпсіздік ережесін сақтау (көзілдірік тағу, қолғап, ақ халат) Нұсқа: А) Мольдік масса,мольдік көлем Ә) Формула Б)Қалыпты жағдай мәні Сұрақтары: А) Темір атомының 1 молінің массасы қанша? (56 г/моль) Сутек газының 1 молінің көлемі (22,4л/моль) Азот газының 2 молінің көлемі? (44,8л) Ә) 1.D= M2(газ)/M1(газ) (газдардың салстырмалы тығыздығы) 2. n =m/M (Зат мөлшері) 3. V=n*Vқ.ж Мольдік көлем Б) Қай шаманың мәні? 6,02*1023 (Авогадро мәні) 2. Қай шаманың мәні? 22,4л Қалыпты жағдайдағы көлем мәні (22,4л) 3.Қай шамалардың мәні 101,3 кПа , 2730К ( Қалыпты жағдайдағы қысым мен температура мәні) |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы-3 балл Дескриптор: Жалпы-3 балл Әрбір дұрыс жауапқа -1 балл |
Презентация file:///C:/Users/%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD/Downloads/0294895476.html |
Жаңа сабаққа кіріспе 2 мин
3 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау, видео көріп берілген сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Мұғалім зертханалық жұмыс жасайды, химиялық реакция теңдеуін жазады, реакция теңдеуі арқылы бөлінген газдың көлемін есептейді. Қауіпсіздік ережесін сақтау (көзілдірік тағу, қолғап, ақ халат)
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
1.Бейне материалдан және тәжірибе жұмысынан қандай ой түйдіңдер? 2.Бұл тәжірбиенің бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар? Зертханалық жұмысты бақылайды, химиялық реакция тедеулерін дәптерлеріне жазады. 50мл хл 3NaHCO3+C6H8O7= Na3C6H5O7+3CO2 + 3H2O 22,4 67,2л 50 мл _______ Х л 22,4л_________67,2л Х= 67,2*50мл /22,4л Х= 150 мл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://youtu.be/LwMMXDQotC4?si=l_klH3DpDuxokSQ2 Презентация
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 6 мин. |
Көлемдік қатынас заңын 1808 жылы Дж.Л.Гей-Люссак ашқан. «Тұрақты қысым және температура жағдайында химиялық реакцияларға қатысқан газдар мен реакция нәтижесінде пайда болатын газдардың мөлшері кіші бүтін сандардың қатынасы түрінде болады» Авогадро заңы: 1811 жылы Амадео Авогадро ашқан. «Тұрақты температура мен қысым жағдайында алынған газдардың тең көлемдерінде құрылымдық бөлшектер саны бірдей болады деді.» H2(г) + F2(г) = 2HF(г) 1 моль 1 моль 2 моль 22,4л 22,4л 44,8л 1:1:2 N2(г) + 3H2(г) = 2NH3(г) 1моль 3моль 2моль 22,4л 67,2л 44,8л 6,02*1023 18,06*1023 12,04*1023 |
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Оқушылар ғалымдардың тұжырымдамасын бейнроликтен тыңдайды.
Жаңа тақырыптың мазмұнын түсінеді.
Оқушылар түсіндірілме рекция теңдеулерін дәптерлеріне жазады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентация Жасанды интелект Видео
|
Жеке жұмыс 6 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырма «Есебін тауып, есептей біл» әдісі Әр топқа жеке есептер беріледі.. Есептерді оқушыларға жеке орындатады.
Газдардың көлемдік қатынастары бойынша есептеулер жүргізеді
Көлемдік қатынас заңын орындатады. |
І-топ Көлемі 10л пропанды жаққанда атмосфераға қанша көлем көмірқышқыл газы таралады? Жауабы:
2-топ Берілген реакция теңдеулеріндегі газдардың көлемдік қатынастарын табыңыз 2NH3 + 4O2 = 2NO + 3H2O Жауабы: 2NH3 + 4O2 = 2NO + 3H2O моль 2моль 4моль 2моль V, л 44,8л 89,6 л44,8л 2:4:2 3-топ Жаққанда толық әрекеттесу үшін көміртек (ІІ) оксиді мен оттек газдары қандай көлемдік қатынаста араласуы қажет? Алынған көмірқышқыл газы мен бастапқы газдар қоспасының көлемдерінің қатынасы қандай? 2CO + O 2 = 2CO2 2 моль 1 моль 2 моль 44,8л 22,4л 44,8 2:1:2 |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Рекция теңдеуін теңестіреді-1 балл 2.Формулалардың үстіне газ тәрізді заттардың есепің шартында берілген көлемдерін жазады,ал астына стехиометриялық коэффиценттерге тең көлемін жазады-1 балл 3. Көлемін табу үшін пропорция құрып,есептің жауабын табады-1балл Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Реакция теңдеуін теңестіреді-1 балл 2.Газдардың көлемдік қатынасын табады-2 балл
3-топ Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Реакция теңдеуін теңестіреді-1 балл 2.Газдардың көлемдік қатынасын табады-2 балл |
Презентация 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
|
Топтық жұмыс 6 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырма «Карусель» әдісі. Тапсырмадағы көп нүктенің орнына тиісті жауабын жазады. Орындап болған топ, тапсырмаларын келесі топқа береді. Әр топ көрші топтың тапсырмаларын көрсетілген дұрыс жауаппен дескриптор бойынша бағалайды. |
Топтарға сұрақтар:
А) Бірінші газдың екінші газ бойынша салыстырмалы тығыздығы ........ деп белгіленеді. (D) Ә) 0,3 моль Н2, газы стандартты жағдайда қандай көлем алады? ( 6,72 л) 2-топ А) Ауаның орташа молярлық массасы .......... (29 г/моль ) Ә)0,4 моль СО2 газы стандартты жағдайда қандай көлем алады? (9л) 3-топ А)Сутек газы ауадан ............. есе жеңіл. (14,5 ) Ә) 10м3 метанды СН4 (қ,ж) жағуға қанша көлем оттек жұмсалады? Дұрыс жауабы: 10м3 Х CH4+2O2=CO2+2H2O 22,4л/моль 22,4л/моь Х= 10м3* 22,4л/моль/22,4 л/мол Х = 10 м3 |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл Әр дұрыс жауапқа -1 балл |
Презентация 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақты бекіту 4 мин |
Өтілген сабақты бекіту тапсырмасы. «Wordwall» әдісі арқылы дұрыс,бұрыс нұсқасын таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді. |
1. Қалыпты жағдайда (қ.ж.),яғни 00С температурада, 1 атмосфералық қысымда (101,325 кПа) кез келген газдың бір молі 22,4л көлем алады. + 2. Газдардың күйін көлем, қысым,температура сипаттайды. + 3. Оттектің мольдік көлемі 34 ке тең. – 4. Vm=6.02*1024 - 5. Мг (СО2) =44 г/моль + 6. «Бірдей жағдайда алынған газдардың тең көлемдерінде молекула саны бірдей болады.» Бұл затмассасының сақталу заңы – 7. 64 г оттектің моль саны 3 моль – 8. 2 моль сутек газының көлемі 22 ,4 л – 9. 2 моль оттек газының көлемі 67,2 л – 10. 0,5 моль озонның молеула саны 6.02*1023 - |
Дескриптор: Жалпы 10 балл Әр дұрыс жауапқа -1 балл |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Бағалау. Әр оқушының тапсырма орындауына, дұрыс жауап беруіне қарай жинаған балдарын мұғалім тексереді. Үй тапсырмасы. Зерттеу жұмысын жасау. Бірнеше жемістерді кептіру жолын зерттейміз. Кептірілген жемістерді алудың бірнеше әдістері бар, күн астында, көлеңкеде, кептіргіш шкафтарда дайындау. Адам ағзасына қандай әсері бар? «Ұстазға хат жолдау» әдісі арқылы, оқушылардың бүгінгі сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын алады |
Колбаға жинаған жалпы балдарын мұғалімге хабарлайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бағаланады |
Колбаны балға толтыру 1-24 номерлер бағалау тақтасы |
«Бекітемін»
Мектеп –гимназия директоры
________ А. Г. Бахалиева
«___» ________ 2024жыл
«Ы.Алтынсарин атындағы №1 мектеп -гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Химиялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары
Пәні: Химия
Пән мұғалімі: Кентербаева Акшолпан
Сыныбы: 8 «А»
2024-2025 оқу жылы