Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8- сынып өзін- өзі тану пәні 33- сабақ "Қандай әсем әлем"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі:
Күні: _______________
№: 33
Мұғалімі:
Сыныбы: 8
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Қандай әсем әлем
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттері: Қоғам меншігін қамқорлау, толеранттылық (кеңпейілділік), қоршаған ортаны қорғау.
Мақсаты: Оқушыларға қоршаған ортаның әсемдігін сақтаудың маңызын түсіндіре отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.http://bilim-all.kz 2.http://bilimsite.kz http://poiskm.co/show/ |
Сабақтың барысы:
5 Т – ережесі:
Жағымды күйге келу. «Шеңбер бойындағы доп» ойыны.Мақсаты; шыдамсыз,импульсивті балаларды өзін –өзі устауға үйрету. Педагогтың белгісі бойынша балалар допты шеңбер бойынша бір –біріне береді. «Тоқта»деген белгі берілген кезде тоқтатылады.Допты түсіріп алған немесе уақытында тоқтай алмаған балалар ойыннан шығарылады. 2. Үйге тапсырманы тексеру. 1. Өзіңіз жасаған ігі істеріңіз туралы жазып келіңдер. 2. Жаңа сабақ. №33, «Тылсым дүние» мәтінін оқып келу. Сұрақтар:
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту. «Сұлулық дегеннің тамыры табиғат». Бауыржан Момышұлы. Бауыржан Момышұлы - Екінші дүниежүзілік соғыстың даңқты жауынгері, халық қаһарманы, қазақтың көрнекті жазушысы. Батыр Бауыржан Момышұлы – алмас қылыштай өткір де қайсар, дана да данышпан, шешен әрі ақын, «сөз қадірін өз қадірі, өз қадірі ел қадірі» деп бағалаған айбынды азамат.. Сұрақтар:
Табиғат - күллі тіршілік атаулысының құтты қоныс мекені, алтын ұя, тал бесігі. Барша адамзат өкіліне ауа, су, жер ортақ. Сондықтан жердің қадірін, байлығын бағалай білу, жалпы табиғатты қорғау баршамыздың міндетіміз. |
|
«Адам баласы жаратылысынан табиғат пен етене жақын өмір сүріп келеді. Адам өзіне қажеттісінің бәрін табиғаттан алады. Табиғат адам үшін жайлы мекен, барлық игіліктердің бастауы. Адамзаттың әлемде алатын орны зор. Сондықтан адамзат ғылым мен техниканы пайдаланудың жаңа стратегиясын жасамай, өзін-өзі құртып алуы мүмкін. «Табиғат тазалығы-адамзат амандығы» екенін естен естен шығармау керек. Адамзаттың басты міндеті- табиғат қуат көздерін орнымен пайдалану, оның әсемдігін сақтау, қоршаған ортамен үйлесімді өмір сүру, мейірімділік нұрын шашу». Ыбырай Алтинсариннің «Таза бұлақ» әңгімесі.
Үш
жолаушы бір бұлақтың басында бір-біріне кез болыпты. Бұлақ бір
тастақ жерден шыққан, айналасы қалың біткен ағаш жапырақтары
бұлақтың үстіне төгіліп, суы мұздай, салқын, шыныдай жылтылдап
тұрған сонша әдемі, таза бұлақ екен. Су шыққан жеріне бір қазандай
тасты біреу ойып қорғаныш кылып, тастың суағар жеріне жазу
жазыпты: Сұрақтар: 1. Үш жолаушы қандай бұлаққа кез болды? 2. Олар нені көрді? 3. Үш жолаушы бұлақ басындағы тастан қандай жазуды оқыды? 4. Табиғат тазалығын сақтауда адамның рөлі қандай? 5. Әңгімеде қай құндылық туралы айтылып тұр? 6. Табиғаттың жақсаруына көмектесер едіңіз? |
|
Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Қазақстан экологиясы туралы бейнебаянды тамашалап, өзің тұратын ауылдың (қаланың) экологиялық ахуалын түзету үшін не істер едіңдер? Плакат жасау. 1 – топ: «Жер»; 2 – топ: «Ауа»; 3 – топ: «Су»; 4 – топ: «Топырақ». |
|
Саржайлау |
|
Биылғы оқу жылы барысындағы қоғамға жасаған қызметтеріңді презентация арқылы қорғаңдар. |
|
Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет)немесе1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|