Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
§8. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сынып №8
ДӘІЖО___________
Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Зертханалық жұмыс №4 «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». §8. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер.
(Сабақ тақырыбы)
Бөлім: |
«Тірі ағзалардың көп түрлілігі» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 «а,б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зертханалық жұмыс №4 «Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». §8. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.3 - даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату; |
Сабақтың мақсаты: |
даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады және дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттейді; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
Бұрынғы білімін еске түсіру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.
7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін сипаттау; § 11. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау. «Бұрынғы атаулар» әдісі. • Біржасушалылар патшалық тармағы • Көпжасушалылар патшалық тармағы • омыртқасыздар • омыртқалылар
|
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады. |
Дескриптор: -кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-2 балл; |
Интерактивті панель, презентация
Биология. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А, Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп, 2017ж |
Оқушылардың назарын аудару |
«Кіру билеті» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.
- Гүлді өсімдіктердің бөлімдерін қанша класқа бөледі? - Олардың қандай айырмашылықтары бар? -Камбий дегеніміз не? -Ол қандай қызмет атқарады?
|
Кіру билетінде берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады. |
Дескриптор: -берілген сұрақтарға жауап береді -4 балл; |
Интерактивті панель, презентация
|
Сабақтың мақсатын таныстыру |
8.1.1.3 - даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату; |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация
Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 34-бет. |
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Қазіргі атаулар» әдісі Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды.
Даражарнақты, қосжарнақты, кіндік және шашақ тамыр жүйесі, жүйкелену, камбий, |
«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады. Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге асырылады. |
Дескриптор: -кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-2 балл; |
Интерактивті панель, презентация
Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 38-бет. |
Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Кинометафора» әдісі. Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. |
Қосымша балл үшін дескриптор: -бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл; |
Интерактивті панель
бейнефильм https://youtu.be/Ceca7vNV8Ao?si=j_lSqvBBqBEVyhhC
|
Практикалық тапсырмалар беру. |
Жұптық жұмыс.
«Биологиялық зертхана» әдісі. №4 з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу. Жұмыс мақсаты: нақты өсімдіктің қандай класқа жататынын анықтауды үйрену. |
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады және дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттейді. |
Дескриптор: - даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады – 4 балл; - дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттейді;– 4 балл; |
Интерактивті панель, презентация
Құрал-жабдықтар: даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер өкілдерінің ірі тұқымдарының жиынтығы мен кеппеөсімдік материалдары.
|
Бағалау |
Жеке тапсырма: Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратыңыз. 1.Бір тұқым жарнақты 2.екі тұқым жарнақты 3.шашақ тамыр 4. кіндік тамыр 5.торлы-саусақтәрізді 6. күрделі-саусақты, 7.тостаған жапырақшасы бар 8. Доғатәрізді 9.гүл бөліктері 4-5 еселі 10.гүл бөліктері 2-3 еселі. |
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады. |
Дескриптор: - Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады: – 7 балл;
|
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы
Кері байланыс беру |
1,2-«Бүгін сабақта зерттедім» 3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты» 4-«Менің жеңісім» |
Білім алушылар өздері зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері байланыс береді. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация
|
Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. Тірек сызба «Жануарлардың басым типтері мен олардың кластары» |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Жұмыс дәптері
Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 39-бет. |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
Практикалық тапсырмалар беру.
Жұптық жұмыс.
«Биологиялық зертхана» әдісі.
№4 з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер
кластарының белгілерін зерттеу.
Жұмыс мақсаты: нақты өсімдіктің қандай класқа жататынын анықтауды үйрену.
Жұмыс барысы
1. Берілген өсімдіктердің тұқымдарын қараңдар, олардың қабығын алып тастаңдар. Оларды екі жарты бөлікке бөлуге бола ма? Анықтаңдар.
2. Берілген өсімдіктердің әрқайсысының кеппеөсімдігін қараңдар.
3. Жапырақ, тамыр жүйесінің типі, жүйкелену типі сияқты құрылысын анықтаңдар.
4. Гүлдерінің құрылысына қараңдар. Гүл бөліктерін санаңдар. Тостаған жапырақшалары бар ма?
5. Жасаған бақылаулар негізінде өсімдіктердің гүлді өсімдіктердің
белгілі бір класқа жататыны туралы қорытынды жасаңдар.
6. Гүлді өсімдіктердің екі класының негізгі айырмашылықтарын белгілеп, кестені дәптерге сызып алып толтырыңдар.
Даражарнақтылар класы |
Белгісі |
Қосжарнақтылар класы |
|
Тұқымдағы тұқым жарнағының саны |
|
|
Тамыр жүйесінің типтері |
|
|
Жапырақтарының жүйкелену типтері |
|
|
Жапырақтарының типтері |
|
|
Тостаған жапырақшаларының болуы |
|
|
Гүл бөліктерінің еселенуі |
|
|
Камбий және сүрегінің болуы |
|
|
Тіршілік формалары |
|
Қорытынды: қарастырған өсімдіктердің кластарын дұрыс анықтағандарыңды дәлелдеңдер.
Кері байланыс беру
1,2-«Бүгін сабақта зерттедім»
3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты»
4-«Менің жеңісім»
Бағалау. Жеке тапсырма:
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратыңыз.
1.Бір тұқым жарнақты 2.екі тұқым жарнақты 3.шашақ тамыр 4. кіндік тамыр 5.торлы-саусақтәрізді 6. күрделі-саусақты, 7.тостаған жапырақшасы бар 8. Доғатәрізді 9.гүл бөліктері 4-5 еселі 10.гүл бөліктері 2-3 еселі.
Даражарнақты |
Қосжарнақты |
|
|
Дұрыс жауап
Даражарнақты |
Қосжарнақты |
1,3,4,8,10 |
2,4,5,6,7,9 |