Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
7.1.1.3 омыртқасыз
және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін
сипаттау;
§ 11. Омыртқасыз
және омыртқалы жануарлардың
құрылысының
ерекшеліктерін
сипаттау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісі.
•
Біржасушалылар
патшалық тармағы
•
Көпжасушалылар
патшалық тармағы
•
омыртқасыздар
•
омыртқалылар
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология. Жалпы
білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А,
Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,
2017ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
- Гүлді
өсімдіктердің бөлімдерін қанша класқа
бөледі?
- Олардың
қандай
айырмашылықтары
бар?
-Камбий дегеніміз
не?
-Ол қандай қызмет
атқарады?
|
Кіру билетінде
берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Дескриптор:
-берілген сұрақтарға
жауап береді -4 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
8.1.1.3 -
даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне
қарай ажырату;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
34-бет.
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Даражарнақты,
қосжарнақты,
кіндік және шашақ
тамыр жүйесі,
жүйкелену,
камбий,
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
38-бет.
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/Ceca7vNV8Ao?si=j_lSqvBBqBEVyhhC
https://youtu.be/NW-NSUXrpAA?si=dRTWceOaKMHBD9ZN
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық
жұмыс.
«Биологиялық
зертхана» әдісі.
№4 з е р т х а н а л
ы қ
ж ұ м ы
с
Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктер
кластарының
белгілерін зерттеу.
Жұмыс мақсаты: нақты
өсімдіктің қандай класқа жататынын анықтауды
үйрену.
|
Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады және
дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін
зерттейді.
|
Дескриптор:
- даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады – 4
балл;
- дара жарнақты және
қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттейді;– 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Құрал-жабдықтар:
даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер өкілдерінің ірі
тұқымдарының
жиынтығы мен
кеппеөсімдік материалдары.
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай
ажыратыңыз.
1.Бір тұқым жарнақты
2.екі тұқым жарнақты 3.шашақ тамыр 4. кіндік тамыр
5.торлы-саусақтәрізді 6. күрделі-саусақты, 7.тостаған жапырақшасы
бар 8. Доғатәрізді 9.гүл бөліктері 4-5 еселі 10.гүл бөліктері 2-3
еселі.
|
Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай
ажыратады.
|
Дескриптор:
- Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай
ажыратады:
–
7
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
1,2-«Бүгін сабақта
зерттедім»
3- «Бүгінгі сабақта
маған түсіну қиынға соқты»
4-«Менің
жеңісім»
|
Білім алушылар
өздері зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері
байланыс береді.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек
сызба
«Жануарлардың басым
типтері мен олардың
кластары»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
39-бет.
|