|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім |
Амандасу,Түгендеу Сыныпқа психологиялық ахуал орнату «Әр тілде амандасу» Топқа бөлу 1-топ I -кезең 2-топ II-кезең 3-топ III-кезең Карточка арқылы топқа бөліну. Үй тапсырмасын серпілген сұрақтар арқылы сұрау. https://spinnerwheel.com/wheels/tYJMspP6OTRMYxfzIjLocz0xJmU9MQ Ой шақыру «Төрт сурет,бір сөз»
Мағынаны тану М. Дулатұлы мен А. Байтұрсыновтың сөздері:Көзіңді аш, оян қазақ, көтер басты, Өткізбей қараңғыда бекер жасты. Жер кетті, дін нашарлап, хал арам боп, Қарағым, енді жату жарамас-ты. (М.Д.) «Өзге жұрттар өрге қадам басқанда, - дедім, - сен де қатарыңнан қалыспа!» Бар ма, қазақ, мұнан басқа
қылғаным? Неңді шаштым, неңді бұздым, былғадым? Қиын емес дарға асып, атқаны. Маған ауыр осылардың бәрінен Өз ауылымның иттері үріп, қапқаны. (Ахмет Б.) Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды? Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен? Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. «Edpuzzie» платформасы арқылы тақырыпқа байланысты видео көрсетіледі. |
Оқушылар 3 топқа бірігеді.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Қ.Б Жарайсың!
+1 ақыл
|
Таратпа суреттер Слайд беттері Қима қағаздар Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Топтық жұмыс: Пазль арқылы сұрақтар тарату 1-топ I-кезең DEAL әдісі арқылы 20-30 жылдары жаппай қуғындау не себепті өріс алды?
2 топ II-кезең Сталиндік режим зиялы қауым өкілдерін неге халық жауы деп атады:
3-топ III-сурет ПОПС әдісі Кеңестік елін неліктен неліктен «лагерьлер елі » деп атады.
Жұптық жұмыс: PETT формуласы Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдауын жасаңыз.Тарихи оқиғаның өзгерісі мен сабақтастығын талдайық!
Жеке жұмыс: Жазылым дағдыларын қалыптастыру. Жазылымға ұсынылатын сөз тіркестері: ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында қоғамдық саяси өмір... Оған дәлел... Оқушыларға РКФСР-дың 1927 жылғы Қылмыстық кодексінің 58 бабының мәтінін карточка ретінде ұсыныңыз. Тапсырма: Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады?
|
Дескиптор: 20-30 жылдары жаппай қуғындау не себепті орын алғандығын анықтайды. Жалпы 3 балл
Дескиптор: Неліктен қазақ зиялыларын халық жауы деп аталды, қазақ зиялыларына сипаттама береді. Жалпы 3 балл
Дескиптор: ПОПС формуласы арқылы тақырыптың негізгі мағынасын сипаттайды. Жалпы 3 балл
Дескриптор: PETT формуласы: Сталиндік куғын сүргін зардаптарына талдау жасай алады. Тарихи оқиғаның өзгерісі мен сабақтастығына бағалау алады.
Жалпы балл 2 балл
Дескриптор: Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесітіндігін жаза алады.
|
Бағалау парағы
Карточка арқылы бағалау
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Рахим Айым ҚуанышқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 8-класс Репрессия
Тақырып бойынша 11 материал табылды
8-класс РепрессияМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы 8-сынып
Репрессия
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















