Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 8-сынып (Т2)
Барлығы:136 сағат, аптасына: 4 сағат
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, А.Қ.Жайлаубаева
Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2018 жыл
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары
|
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан (32 сағат) |
||||||
1-2 |
1-бөлім. Білім. Ғылым. Иновация.
Т.Сұлтанбеков «Ғажайып планета» әңгімесі (үзінді) |
1-2. Мен армандайтын мектеп |
8.1.1.1 мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
3 |
3. Электронды кітапхананы пайдаланамын |
8.3.2.1 публицистикалық стильдің (интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау. |
1 |
|
|
|
4 |
4. Жоба жұмысын орындадым |
8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу. |
1 |
|
|
|
5-6 |
5-6. Т.Сұлтанбеков «Ғажайып планета» |
8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау; 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу. |
2 |
|
|
|
7-8 |
7-8. Ғажайып планета – жанды планета |
8.3.4.1 мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
9 |
9. «Рухани жаңғыру» – тарих пен болашақтың алтын көпірі |
8.1.1.1 мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау. |
1 |
|
|
|
10-11 |
10-11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау. |
2 |
|
|
|
12-13 |
2-бөлім. Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам әркім барар» |
1-2. Досыма сыйлық таңдаймын |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру; 8.5.1.1 бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
14 |
3. Сауда жасаймын |
8.2.6.1 кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру; 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру. |
1 |
|
|
|
15-16 |
4-5. Ойшыл, суреткер ақын |
8.2.2.1 түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып, көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; 8.5.1.1 бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
17-18 |
6-7. «Базарға қарап тұрсам әркім барар...» |
8.1.4.1 орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; 8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру. |
2 |
|
|
|
19 |
8. Базарға барамын |
8.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. |
1 |
|
|
|
20 |
9. Ақшаны үнемдеп ұстайсың ба? |
8.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну. |
1 |
|
|
|
21-22 |
10-11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру; 8.5.1.1 бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
23 |
3 – бөлім. Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Ш.Айтматов «Кассандра таңбасы»
|
1. Жаһандық энеретикалық дағдарыс |
8.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 8.5.1.2 еліктеу сөздерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
24-25 |
2-3. Болашақ энергиясы |
8.2.6.1 кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпартты талдау, баға беру; 8.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрысжазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер). |
2 |
|
|
|
26-27 |
4-5. Қазақстан – мұнай мекені |
8.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау; 8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сақтап, шағын мақала жазу. |
2 |
|
|
|
28-29 |
6-7. Ш.Айтматов «Кассандра таңбасы» |
8.1.3.1 оқу – еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну; 8.3.2.1 публицистикалық стильдің (мақала) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау. |
2 |
|
|
|
30 |
8.Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
8.1.2.1, 8.3.4.1, 8.3.2.1, 8.4.1.1, 8.1.3.1, 8.2.6.1. |
1 |
|
|
|
31-32 |
9-10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру; 8.5.1.2 еліктеу сөздерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
ІІ тоқсан (32 сағат) |
||||||
33-34 |
4 – бөлім. Достық пен татулық – таптырмас бақыт
Т.Айбергенов «Бір тойым бар» |
1-2. «Жерұйық» фильмі – ортақ тағдыр белгісі |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру; 8.5.1.3 етістіктің шартты рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
2 |
|
|
35-36 |
3-4. Қазақстан – достық пен татулық мекені |
8.3.2.1 публицистикалық стильдің (мақала) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау; 8.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатынтыныс белгілерді орынды қолдану. |
2 |
|
|
|
37-38 |
5-6. Төлеген Айбергенов – лирик ақын |
8.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын ескеріп айту; 8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,пікір жазу. |
2 |
|
|
|
39 |
7. «Сендер – менің бақытымның бұлағы...» |
8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау. |
1 |
|
|
|
40-41 |
8-9. «Бір тойым бар...» |
8.3.4.1 мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау. |
2 |
|
|
|
42-43 |
10-11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру; 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру. |
2 |
|
|
|
44 |
5-бөлім. Кәсіп – бақыттың шырағы, Еңбек – ырыстың бұлағы. С. Мұқанов «Саятшы Ораз» |
1. Кәсіп – бақыттың шырағы |
8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну; 8.5.1.3 етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
|
|
45 |
2. Еңбек – ырыстың бұлағы |
8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау. |
1 |
|
|
|
46-47 |
3-4. Еңбек ер атандырады |
8.3.2.1 публицистикалық стильдің (жолдаулар) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау; 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу. |
2 |
|
|
|
48-49 |
5-6. Саятшылық |
8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау. |
2 |
|
|
|
50 |
7. Ораз – құсбегі |
8.1.4.1 орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау. |
1 |
|
|
|
51-52 |
8-9. Қайырымды Ораз |
8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау. |
2 |
|
|
|
53-54 |
10-11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс – әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру; 8.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну. |
2 |
|
|
|
55-56 |
6-бөлім. Қазақстанның су ресурстары
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» романы (үзінді) |
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |