Басы
8
минут
|
Оқушылардың көңіл-
күйі сұралады. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.
Үй тапсырмасын еске
түсіру үшін;
Химиялық қосылыстардың тізбесі
берілген:
Қандай химиялық
байланыс көрсетілген, артығын
тап
Жаңа тақырыпты
айтамын.
Ой
қозғау. Атом құрылысы мен заттар арасындағы сәйкестікті
белгілеңіздер
( сызықпен
байланыстырыңыз)
Металл, бейметалл, инертті
газдар атом құрылысының ерекшелігі неде? 2. Аяқталған және
аяқталмаған электрондық қабат деген
не?
|
Оқушылар амандасып,
орындарына отырады.
Тапсырма jamboard.
тақтасында беріледі.
Дәптерге тақыпты,оқу
мақсатын жазады.
Сәйкестікті
анықтайды.
|
Дескриптор:
Жай заттардағы химиялық
байланыс типін анықтайды; 3
балл
Күрделі заттардағы хим.
Байланыс типін анықтайды; 3
балл
Артығын
табады;.3
балл
Бағалау: дескриптор бойынша оқушы өзін
–өзі бағалайды.
Жеке жұмыс.
Дескриптор:
-Атом құрылысы мен заттар
арасындағы сәйкестікті анықтайды: 1
балл
-Электрондық
қабаттағы санын нақтылайды. 1
балл
|
https://jamboard.google.com/u/0/
-
қосымша
2-
қосымша
|
Негізгі
бөлім
5
мин
3
минут
15
минут
|
§ 37 мәтінді оқып
шығуға
уақыт
беріледі.
Мәтінмен жұмыс кезінде
қарындашпен түртіп белгі қойып отыру
ескертіледі.
ЕБҚ
(ПДТ)
Мәтінді оқып болған
соң,
Видео
көреді
Иондық байланыстың
қарама-қарсы зарядталған иондардың электростатикалық тартылуы
нәтижесінде түзілген әрбір ионның түзілу механизмін құрастырып,
түсіндіріңіздер
|
Мәтінді оқи отырып,
«түртіп алу» тәсілімен жұмыс
атқарады.
ЕБҚ
(ақпаратты шағын бөлікке бөліп
оқу ұсынылады) «Шағын қадамдар»
тәсілі
Жұппен
орындайды.
|
ҚОРЫТЫНДЫ
ЖАСАЙДЫ
Дескриптор
:
-магний ионының түзілу схемасын
жазады;1 б
- оттек ионының
түзілу схемасын жазады;1 б
- кальций ионының
түзілу схемасын жазады; 1 б
-хлор ионының түзілу
схемасын жазады; 1 б
|
М.Қ.Оспанова
Қ.С.Аухадиева
Т.Г.Белоусова
Алматы
«Мектеп»2019
131-132
беттер.
https://youtu.be/uoYU6VQDUf4
1,42
минут
-
қосымша
М.Қ.Оспанова
Қ.С.Аухадиева
Т.Г.Белоусова
Алматы «Мектеп»
2019
131-132
беттер.
|
Соңы
7
минут
2
минут
|
Сабақты
бекіту
Сұрақ: неге металдар
электрондарын береді? Ал бейметалдар электрон қосып
алады.
Рефлексия
Еркін «Микрофон»
*Мен енді химиялық байланысты
жұптаспаған е электрондар түзетінін
меңгердім.
*Маған химиялық байланысты
сыртқы қабаттағы е электрондар қатысатыны
түсінікті.
*Мен ковалентті және иондық
байланысты ажырата
аламын.
*Маған тақырыптарды әліде
қарау керек.
Үйге
тапсырма: §37 оқуға, 132 бет 1
жаттығу.
|
Оқушыларды қорытынды
жасауға бағыттау.
Жаратылыстану ғылыми сауаттылыққа арналған тапсырма
орындалады.
«Borjomi» суның құрамндағы иондарды дәптерге
жазады.
Кері байланыс еркін
«Микрофон»
Әр оқушы өз ойын
ауызша айтады.
Кері рефлекция нақты тақырып
бойынша беріледі.
|
Бағалау ; қол шапалақтау,
мадақтау
|
-
қосымща
|