8 сынып «Entertainment and Media» бжб

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8 сынып «Entertainment and Media» бжб

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып «Entertainment and Media» бжб
Материалдың қысқаша нұсқасы

Name: _________________ Grade:____ 8 Date: 29thof November


TERM 2 I variant

Summative assessment for the unit «Entertainment and Media»

Learning objectives: Use formal and informal registers in their talk on a growing range of general and curricular topics

8.3.6.1(8.S6) Link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges 8.2.2.1(8.L2) Understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics

Listening

Task1. Listen to the interview twice and answer the questions

1. How often does Mari usually watch TV?_______________

2. What does she like to do?____________

3. What does she say about 27 Dresses?______________

4. What does she say about reading?_________________

Speaking

Task 2. Choose the question from the card on the topic “Entertainment and Media” and be ready to answer it after the teacher starts the conversation

Card 1

  • What is one of your favourite TV shows? Why do you like it? / When is it on TV?

  • Do you think that TV makes people lazy? Why? Give examples.

  • What are the benefits of reading a newspaper or a magazine? With the popularity of the Internet, do you think newspapers and magazines will disappear?


Card 2

  • What is your favourite video/ computer game?

  • Are video games good or bad for your health? Why do you say so?

  • How can you help someone who is addicted to computer/ video games?


Card 3

  • Are teenagers addicted to computer games in your country?

  • How many genres of video games can you name?

  • Do video/computer games improve our skills and abilities?










Assessment criteria

Task

Descriptor

Mark

A learner

Identify specific facts and details in extended talk.





1

Gives full answer to the first question

1

Gives full answer to the second question

1

Gives correct answer to the third question


1

Gives correct question to the fourth question

1

Apply the difference between formal and informal speech in a talk.

Interact in a pair, group and whole class work presenting logically connected information with ideas of others people.


2

shows sustained ability to maintain a

conversation;

2

answers the questions relevantly;

2

uses a range of appropriate vocabulary

(expressions from the table, topic specific words) to give and exchange views;

2

pronounces words and phrases correctly;

2

uses grammatically correct sentences;

2

Total marks

14





«Entertainment and media » бөлімі бойынша жынтық бағалау нәтижесіне қатысты ата –аналарға ақпарат ұсынуға арналған

рубрика

Оқушының аты –жөні ----------------------------------------


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әңгімедегі нақты деректер мен мәліметтерді анықтаңыз..

Нақты ақпаратты іздеуде қиындықтар туындайды. Тапсырманы орындау барысында көп қателіктер жібереді

Әңгімедегі нақты ақпаратты іздеуде кейбір қиындықтарды бастан кешіреді. Тапсырманы орындау кезінде кейбір қателіктер жібереді.

Сұрақтарға нақты ақпарат табады. Тапсырманы дұрыс орындайды

Сөйлесудегі ресми және бейресми сөйлеу арасындағы айырмашылықты табады. Басқа адамдардың идеяларымен логикалық байланысты ақпаратты ұсына отырып, жұпта, топта және жалпы сыныпта өзара әрекет жасайды

Сөйлесудегі көзқарасты анықтауда қиындықтарға тап болады. Әңгімедегі тақырыптық лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдануда қателіктер жібереді. Сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда көп қателіктер жібереді.

Сұхбатты қолдайды және тиісті үлес қосады. Әңгімеде

тақырыптық лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдануда кейбір қателіктер жібереді

Сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда қателіктер жібереді.

Сұхбатты сенімді жүргізіп, тиісті үлес қосады. Өз көзқарасын анық білдіреді. Әңгімеде бай және жарқын лексиканы сенімді көрсетеді. Сөздер мен өрнектерді дұрыс айтады. Тиісті грамматикалық құрылымды пайдаланады.





Таныстым:_____________


Name: ______________ Grade:_______ Date: 29th of November


TERM 2 II variant

Summative assessment for the unit «Entertainment and Media»

Learning objectives: Use formal and informal registers in their talk on a growing range of general and curricular topics

8.3.6.1(8.S6) Link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges 8.2.2.1(8.L2) Understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics

Listening

Task 1. Listen to the interview twice and answer the questions

1. What genre of films does Mari like to watch? _____________

2 Does she going to the concerts? _____________

3. How often does she go to the movies? _____________

4. What is the plot of the “27 Dresses” ______________

Speaking

Task 2. Choose the question from the card on the topic “Entertainment and Media” and be ready to answer it after the teacher starts the conversation


Card 4

  • What are the advantages and disadvantages of TV?

  • What kind of newspapers/magazines do people read in your country?

  • Which form of news do you prefer? Why? (Newspaper? / Radio? / Television? /Internet?)


Card 5

  • Which types of programs are most popular in your country?

  • What is one of your favourite TV shows?

  • What did you watch on TV yesterday? What do you prefer: watching a film on TV/on video or watching a film in the cinema?


Card 6

  • What is "entertainment?" Please define the word, and give your examples.

  • What is your favourite movie/TV show? Why?

  • Which movie has impressed you the most? Why do you think so?












Assessment criteria

Task

Descriptor

Mark

A learner

Identify specific facts and details in extended talk.





1

Gives full answer to the first question

1

Gives full answer to the second question

1

Gives correct answer to the third question


1

Gives correct question to the fourth question

1

Apply the difference between formal and informal speech in a talk.

Interact in a pair, group and whole class work presenting logically connected information with ideas of others people.


2

shows sustained ability to maintain a

conversation;

1

answers the questions relevantly;

1

uses a range of appropriate vocabulary

(expressions from the table, topic specific words) to give and exchange views;

1

pronounces words and phrases correctly;

1

uses grammatically correct sentences;

1

Total marks

9





«Entertainment and media » бөлімі бойынша жынтық бағалау нәтижесіне қатысты ата –аналарға ақпарат ұсынуға арналған

рубрика

Оқушының аты –жөні ----------------------------------------


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әңгімедегі нақты деректер мен мәліметтерді анықтаңыз..

Нақты ақпаратты іздеуде қиындықтар туындайды. Тапсырманы орындау барысында көп қателіктер жібереді

Әңгімедегі нақты ақпаратты іздеуде кейбір қиындықтарды бастан кешіреді. Тапсырманы орындау кезінде кейбір қателіктер жібереді.

Сұрақтарға нақты ақпарат табады. Тапсырманы дұрыс орындайды

Сөйлесудегі ресми және бейресми сөйлеу арасындағы айырмашылықты табады. Басқа адамдардың идеяларымен логикалық байланысты ақпаратты ұсына отырып, жұпта, топта және жалпы сыныпта өзара әрекет жасайды

Сөйлесудегі көзқарасты анықтауда қиындықтарға тап болады. Әңгімедегі тақырыптық лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдануда қателіктер жібереді. Сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда көп қателіктер жібереді.

Сұхбатты қолдайды және тиісті үлес қосады. Әңгімеде

тақырыптық лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдануда кейбір қателіктер жібереді

Сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда қателіктер жібереді.

Сұхбатты сенімді жүргізіп, тиісті үлес қосады. Өз көзқарасын анық білдіреді. Әңгімеде бай және жарқын лексиканы сенімді көрсетеді. Сөздер мен өрнектерді дұрыс айтады. Тиісті грамматикалық құрылымды пайдаланады.



Таныстым: _______________







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.11.2024
400
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі