Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан қыздар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 8 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық киімі. Этностиль. Ою-өрнек стилизациясы |
|||||||||||||||
Сабақтың оқу мақсаттары |
8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар тақтаға орналастырылғанқазақтыңұлттықкиімдері бейнеленген әртүрлі фотосуреттерді (мысалы, бас киімдер, аяқкиімдер, сыртқыкиім,аксессуарлар) қарастырады және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.Мұғалім тақтаға, оқушылар – альбомынанемесежұмысдәптерінеқажеттіжазбаныжазады, (1-4 слайд) |
Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы өз ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||
Ортасы |
Мұғалімтақтаға бұрынғысына қосымша басқа ұлттық киімдер бейнеленген фотосуреттерді орналастырып, барлық оқушыларға суреттерге қарап, сұрақтарға жауап беруді ұсынады:
Ары қарай – оқушылар топта мұғалімнің ұсынған әртүрлі ұлттың ұлттық костюмдері туралы ақпаратты (1 қосымша) зерттеулері және өздерінің зерттеу нәтижелерін кестеге (2 қосымша) жазуларытиіс:
Мұғалім қажеттілігіне қарай оқушылардың сұрағына жауап бере отырып, жұмысты қорытындылайды.
Мұғалім оқушыларға топта сұрақтарды талқылауды ұсынады:
Әр топ өз ойлары мен жауаптарын сыныптастарына айтады, мұғалім оны қажеттілігіне қарай түзетеді.
Мұғалімберілген тапсырманы -карточка бойынша бағалау түрін топ оқушыларына алдын ала таныстырады. (4 қосымша)
|
Оқушылар бұл тапсырманы топта орындайды.
Оқушылар түрлі халықтардың ұлттық киімдерінің әртүрлі түрлері бейнеленген карточканы таңдап, 4 топқа бірігеді.
Оқушылар бірлескен әңгімені негізгі сәттерін анықтай отырып, қорытындылайды, қажеттілігіне қарай альбомға немесе жұмыс дәптеріне жазады.
Оқушылар топта этникалық стиль, оның түрлері туралы презентациядағыақпаратпен танысып, сұрақтарға жауап береді: . |
Дискриптор әртүрлі халықтың ұлттық киімінің түрлерін біледі, түсті гаммасы мен ою-өрнек түрлерін анықтайды; - қазақтың ұлттық киімінің жас бойынша бөліну мәнін түсінеді; - кейбір халықтардың ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын айыра біледі; - этностильдегі ұлттық киім түрлерімен танысады. |
Беларусс, татар, орыс халқының ұлттық киімі бейнеленген фотосуреттер
http://ehistory.kazakh.ru/ehistory/41740.php (Қазақтың ұлттық киімі) http://wlooks.ru/nacionalnye-kostyumy/tatarskie/ (татар ұлттық киімі)
|
||||||||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Этностильдегі (бас киімдер, қазақтың ұлттық киімдері). Ою-өрнек және оның стилизациясы |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.1 шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: - стилизациясы мен пішініне назар аудара отырып, ою-өрнек түрлерін зерттеу;
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. «Тақия кімде?» физминутка ойыны
Тақырып пен мақсатты анықтауда қиындық туындаса, мұғалімнің бағыттаушы сұрақтар қоюына, сонан соң тақтаға қажетті жазбалар жазуына болады. Әңгімелеу сұрақтары:
|
Оқушылар амандасы, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Мұғалім оқушылардан қазақ ұлттық әйелдер мен ерлердің бас киімдеріненазараударуынұсынады,мысалы, тақия, сәукеле, кимешек (жаулық) т.б. жәнесұрақтарғажауапберудісұрайды:
2 кезең.Стилизация түсінігі туралы қысқаша сипаттаманы қарастырыңдар және әртүрлі нысандарды қалай стильдеуге болатыны туралы презентация (таныстырылым) жасаңдар. Стилизация - бейнеленген пішінді суреті мен түсі бойынша ықшамдау және жинақтау, ою-өрнек пішінін салуға арналған пішін (фигура) туындысы. Стилизация көлемді өнер мен сәндік өнерде әсемділікті арттыру үшін дизайн құралы ретінде қолданылады(1 қосымша). 3 кезең. Таңдалғаннысанныңстильденгенсуретінсалыңдар. 4 кезең.Орындалғансуреттердіталқылау, оныңорындалуыбойыншамұғалім мен сыныптастарының ұсынысы.
Оқушыларстильдеужәнеоныңпішініненазараудараотырып, тапсырмадаберілгеною-өрнектүрінзерттеулерітиіс. Соныменқатаркестедеберілгенсуретбойыншаою-өрнектістильдеудіңөзіндікнұсқасынұсынуытиіс.Олүшінтөмендеберілгенкестебойыншажұмысжасауқажет (А 3 форматындаорындауұсынылады) (2 қосымша). Презентация (таныстырылым) Әрбір топқа жүргізілген зерттеу бойынша сөз сөйлеуге 2 минут беріледі. Бағалау – «Галереяға саяхат» Таныстырылымнан кейін әр топ өз жұмысын «галереяға» орналастырады. Өзара бағалау мен кері байланыс жасау үшін әр топ өз көзқарасын стикерге жазып, жұмысқа дауыс бере алады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Бұл үшін оқушылар топтарға бірігеді: 1 кезең. Онлайн платформа бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. Оқушылар топтан таныстырылым жасау үшін бір спикерді таңдаңдайды. |
Дискриптор Зерттеу үшін ақпарат көздерін өздігімен таңдайды; -ою-өрнек жасау үшін стильдеу әдісін қолданады. |
Тақия немесе басқа сәндік ою-өрнектермен әшекейленген қазақтың ұлттық бас киімдері. Қазақтың ұлттық музыкалық композициясы: Құрманғазы Сағырбайұлының күйі |
||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||
Сынып: 8 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Этностильдегі бұйымдарды жасау Бұйымдарды әшекейлеу |
|||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.2-Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды (тоқыма, табиғи және жасанды) қолдана отырып, өз бетінше құрастырған технологиялық құжат арқылы күрделендірілген бұйымдар дайындау; 8.2.6.1-Техника қауіпсіздігін сақтап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
- бас киім дайындау үшін нұсқаулық-технологиялық карта құрастырады; - қажетті өлшемдерді алады; - бұйымның сызбасын сызады. |
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
Басталуы
|
«Бірлік және
ынтымақ»
тақырыбында ой
қозғау.
«Ақылды тас» тәсілі Мұғалім оқушылар пакеттен немесе матадан жасалған қоржыннан бір тастан таңдап алуды ұсынады, сұрау белгісі бейнеленген тас кімде болса, сол қатысушыларға сабақ мақсатының мағынасын түсіндіреді. Қандай да бір қиындық туындаған жағдайда сыныптастары жауабын түзете отырып, көмектеседі. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер
|
||||||||||||||
Ортасы
|
Оқушылар алдыңғы сабақтағыдай сол құрамда топқа бірігеді және алдыңғы сабақта жасалған болашақ жоба бұйымының шығармашылық эскиздерін қарап шығады. Мұғалім әр топқа бір-бір сұрақтан таңдап және ойланып, жауап беруді ұсынады:
Топтар осы жайында өз ойларын ортаға салады
Конструкциялау кезінде, яғни сызба жасау кезінде БА (бас айналымы) өлшемінің бөлінуі немесе бөлінбеуі де мүмкін. 2,4,6,8,10,12 немесе басқа санға бөлінуі мүмкін. Бұл бас киімнің моделіне байланысты. Яғни, егер артқы жағынан тір тігіс түскен жаздық бас киім болса, онда құрылым кезінде бөлінбейді. Ал егер, мысалы, қиықты тақия болса, онда 4-тен 12-ге дейін бөлінеді. Яғни БА өлшемі жоспарланған қиық санына бөлінеді. 2 кезең. Бас киім сызбасын сызу Бас айналымы аздап құлақтан жоғары өлшенеді және алынған санды төртке бөлу керек. Параққа негізі алынған өлшем санына тең, биіктігі -1 – 1,5 см кем етіп бесбұрыш сызу (а- сурет). Мысалы, бас айналымы 52 см-ге тең болса, онда әр бесбұрыштың негізі 52 : 4 = 13 см, ал биіктігі 13 - 1 = 12 см болады. Пішу барысында матадан 4 бөлшек пішу қажет. 3 нұсқа. Бейне материалды қарап шығу және жұмысқа ұсынылған кезең бойынша бас киім дайындау. https://www.youtube.com/watch?v=O8sZma1be-s 3 кезең.
Сапаны бақылау Өзін өзі бақылау, өзара бақылау: Оқушылар мұғаліммен бірге орындалған жұмыстардың сапасын тексереді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.
Оқушылар алынған ақпаратқа, дизайнерлік шығармашылық бұйымды жасауға арналған эскиздер мен таңдалған материалдарға сәйкес нұсқаулық-технологиялық картаны дайындап, оны кестеге орналастырады: |
Дискриптор - белгілі бір талаптарға сәйкес бұйым дайындау үшін альбомға немесе жұмыс дәптеріне қажетті жазбаларды орындайды; - осы жазбалар негізінде бұйым дайындаудың әртүрлі тәсілдерін ескере отырып, өлшем алу және сызбасын сызуды орындайды. |
Презентация Альбомы, рабочие тетради учащихся https://www.youtube.com/watch?v=87-DrwZ4fvE https://www.youtube.com/watch?v=9ZIaQhw_HWQ Презентация, әр топқа арналғансұрақжазылғанслайдтар.
|
||||||||||||||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушының жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәндеу. Безендіру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргіpуі. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Жұмысты бастамас бұрыноқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
https://youtu.be/Uy5GGacwiwQРоспись изделия, двойной мазок, имитация гжели, irishkalia Галилео. Гжель. Батикке, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы керме, қылқаламдар |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
(МК)Оқушылар өткен сабақта дайын бұйымға арнайы декордың композициясын орындап, көркемдік жазба ерекшелігін ескере отырып,материалдар дайындаған. Жазық немесе көлемді пішін бетіне суретті көшірудің бірнеше тәсілін, сондай-ақ, мысалы, гжель, жостово немесе хохломада және т.б. еркін жазбаларды орындауда негізгі сызықтары жүргізілетінін көрсету. Егер оқушылардың бірі мата үстінде жазба таңдаған болса, мұғалім суреттің контурын резервпен жүргізу үрдісін қадағалайды. Оқушылардың резерв құйылған түтікшені қолдану барысында қауіпсіз жұмыс істеуін қадағалау керек. (Ө)(Қ) Сарамандық жұмыс №5 Оқушылар құрастырылған технологиялық карта бойынша жұмысқа кіріседі.Оқушылар суретті негізге көшіреді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор образды, кеңістікті ойды қалыптастыру және өз ойын нобай, сурет, көлемді пішіндер арқылы бейнелеуді үйренеді; шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтауды, таңдауды және біріктіруді үйренеді; |
Интерактивті немесе сынып тақтасы, презентация, пакеттен немесе матадан жасалған қоржын, сұрау белгісі бейнеленген шағын тастар |
||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтыңсоңындаоқушыларменбіргеорындалғанжұмыстардыңкөрмесінөткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәндеу. Безендіру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; 8.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды талдауда және бағалауда негізінделген сыни ұсыныстар жасау; 8.2.6.1-Қауіпсіздік ережелерінің маңызы мен сақтық шараларын сақтауды жариялау арқылы материалдар мен жұмыс құралдарын пайдалану. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: - өз жұмысында, оны сәндеу (бас киім, кеудеше) кезінде қазақ ұлттық мәдениетінің әртүрлі элементтерін пайдаланады; - өзінің және сыныптастарының жұмыстарында қолданылған идеялар мен тәсілдерді талдап, бағалайды; - әртүрлі құралдар және материалдармен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техника ережелерін сақтайды. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау Оқушылар алдыңғы тапсырмада жазылған қағаздарды қарастырады, сонымен бірге тақтадағы қазақ ұлттық бас киімдері мен кеудешелерінің суреттеріне қарап, осы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғалім тақтаға қажетті жазулар жазады, ал оқушылар альбомға немесе жұмыс дәптеріне жазып алады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Әр топқа жазуға арналған жеке парақтар.
|
||
15 мин
15 мин |
Бірлескен әңгіме
Мұғалімнің түсіндіруі Сәндеу (әрлеу) кезінде бұйымда әртүрлі әрлеу элементтерінің шамадан тыс көбейіп кетпеуі үшін, белгілі бір шаманы сезіну қажет. - Суреттерде бұйымды сәндеудің (әрлеу) қандай түрлері көрсетілген (4 слайд). Бұйымды сәндеу (әрлеу) түрлері:
Жұмыс сапасын бағалау
Талқылау алдында мұғалім оқушылармен бірге критерийлерді қарастырады. Мұғалім оны келесілерді ескере отырып, тақтаға жазады: шығармашылық жұмыстың жақсы жақтары; жобалық өнімнің жетілдірілетін жері. Оқушылар бағалау парағын толтырады (3 қосымша) |
Оқушылар сұрақтарды топта талқылауы қажет: Әр топ оқушылары бұл жайлы өз ойларын айтады және оны сыныптастарына ұсынады.
Топтар барлық сабақ бойындағыдай құрамда жұмыс жасайды. |
Дискриптор Оқушылар өз жұмысында, оны сәндеу (бас киім, кеудеше) кезінде қазақ ұлттық мәдениетінің әртүрлі элементтерін пайдаланады; - өзінің және сыныптастарының жұмыстарында қолданылған идеялар мен тәсілдерді талдап, бағалайды; - әртүрлі құралдар және материалдармен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техника ережелерін сақтайды. |
Бисер, жіптер – люрекс, кестелеуге арналған жіптер, ине, қайшы және т.б.
Бағалау парақтары |
||
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1-Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну (онлайн форумдар, әлеуметтік желілерде) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: - көрмеге арналған өз жұмыстарын дайындауға алдын-ала дайындық жасайды; - жасалу кезеңдерін түсіндіре отырып, өз жұмысын көрсетеді; - өзінің және сыныптастарының жобалық бұйымының шығармашылық идеясын талдап, түсініктеме береді. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. «Көлеңке» ойыны Әр оқушыға таза ақ А4 форматтағы парақ беріледі. Ойын тәртібі: берілген қағазды умаждап, қарама қарсы қабырғаға оның көлеңкесі түсетіндей етіп, табиғи немесе жасанды жарық көзіне қарсы орналастыру қажет. Көлеңке сұлабасының неге ұқсайтынын сипаттау қажет. Оқушылар бірдей қағаз парағынан жасалған көлеңке фигурасын көрсетеді. Өзінің умаждалған парағынан көлеңкені кім қызықты етіп көрсетсе, сол оқушы жеңіске жетеді. Қорытындылау кезінде мұғалім оқушылардың барлығында қағаздың бірдей болғанын, ал көлеңке сұлбасының барлығында бірдей емес, әрқайсысында өзіндік ерекшелігі болғанын атап көрсетуі қажет. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау Оқушылар өздігімен сабақ тақырыбы мен мақсатын айтады. Бұл ақпаратты альбомға немесе жұмыс дәптеріне жазады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
Шығармашылық жұмыс. 6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Оқушылар бұрынғы құрамдағы топта жұмыс жасауына болады. Әр топқа флипчарт немесе үлкен қағаз парағы беріледі. Мұнда оқушылар шығармашылық жұмыс таныстырылымын ұйымдастыру бойынша өз идеяларымен бөліседі, ойланады. Оған қандай ақпараттық дереккөздерді қолдануға болатынын талқылайды: мысалы, онлайн платформа немесе әлеуметтік желі (1 қосымша). Жұмыс барысында оқушылар ақпаратты іздеу түріне байланысты өзге топтармен немесе жұптасып бірігуіне болады (бірнеше рет). Немесе олар өз орнында қалып, қажеттілігіне қарай, зерттеу материалдарын көрші топтарға беруіне болады.
Оқушылар мұғалім ұсынған бейнеақпаратты көріп, әртүрлі бас киім мен кеудеше түрлерімен танысады, мысал келтіре отырып, мұндай көрсетілімдерді қайдан көргені туралы айтады.
Оқушылар бейне ақпаратты көрген соң топта талқылап, сыныптастарына ұсыну:
1 кезең. Оқушылар сән көрсетілімін көрген соң, олар мүмкін дайын бұйымды қосымша суретке түсіріп, оны таныстырылымға қосатын болар. 2 кезең. Шығармашылық жұмыс көрмесін ұйымдастыру және өткізу немесе бас киімдер мен кеудешелердің сәндік көрсетілімін әр түрлі әдіс-тәсілдермен жүзеге асырады. 3 кезең. Алдын ала құрылған бағалау критерийлеріне сәйкес өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысында қолданылған шығармашылық идея, әдіс-тәсілдер және жобалық жұмысқа түсініктеме беру.
Мұғалім оқушылардың жұмысының таныстырылым жүргізуіне жалпы баға береді. |
Оқушылар топтар бойынша тәжірибелік жұмысты орындау кезеңдерінің суреттері мен сипаттамасы берілген бірнеше ақпараттық слайдтарымен таныстырылым жасайды және бұйымды қандай техникада жасағанын, оны жасау үшін қандай материал қолданғанын түсіндіреді |
Дискриптор - мектеп қауымдастығы үшін көрменің маңыздылығын сезінеді; - өз жұмысының жетістігі мен кемшілігін талдайды; - сыныптастарының жұмысын талқылауға қатысады; - алғашқы идеямен бұйымның сәйкестігі туралы ойлана отырып, өз жұмысын ұсынады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
||
5 мин Аяқталуы |
Рефлексия: Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: - не білдім, нені үйрендім; - не түсініксіз болды; - нені жетілдіру қажет. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|