Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар № 1


    Пән:

    Қазақ тілі

    Жұмыс орны:

    Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №25 қазақ қыздар гимназиясы

    Педагогтің аты-жөні:

    Рахимбаева Айнур Кендибаевна

    Күні:

    07.11.2023

    Бөлім:

    3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика

    Сыныбы:

    8

    Сабақтың тақырыбы:

    Кәсіп пен еңбек. Сөздік қор

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.1.1. Тұтас және тұтас емес мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

    8.4.3.1. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    -тұтас және тұтас емес мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстырады;

    - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Сабақтың басы


    10 минут


    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылармен амандасу

    сынып оқушыларын түгелдеу;

    «Шаттық шеңбері» әдісімен сыныпта жағымды психологиялық көңіл-күй қалыптастырады.


    2.Үй тапсырмасын сұрау.

    «Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді.



    3.Топқа бөлуді «Сый қоржын» әдісі арқылы жүзеге асырады. («Мамандық», «Кәсіп», «Еңбек», «Жұмыс» деген 4 топқа бөлінеді)



    Оқушылар сәлемдеседі, сабаққа қажетті оқу құралдарын түгендейді. Психологиялық көңіл-күй қалыптастырып, «Шаттық шеңбері» әдісімен бір-біріне сәттілік тілейді.


    Оқушылар «Қар кесегі» әдісі арқылы үй жұмысына берілген 50 беттегі Б тапсырмасы бойынша бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді.


    Қоржындағы сыйларды алады, сыйқоржында жазылған атауға байланысты 4 топқа бөлінеді.











    Ауызша кері байланысты жүргізіледі.




    МАН (деңгейлік оқыту)

    Стратегиялар:

    «Белсенді оқу әдістері»

    Астана, 2013 ж., ПШО




    Сыйқоржын



    Сабақтың ортасы

    30 минут



    5 минут
















    20 минут

























    5 минут

















    1-тапсырма

    Қызығушылығын ояту:

    Оқылым алдындағы тапсырма

    Тұтас, тұтас емес мәтіндер туралы білімдерін еске түсіруге байланысты тапсырма береді.


    Кесте толтырған соң аралас мәтіннің ерекшеліктерін атап шығуды ұсынады.



    Дәйектеме

    Осы әдістерді алудағы себебім:

    1. Оқу мақсатына сай сабақ барысында жұмыс жүргізу үшін мәтін түрлерін еске түсіру үшін тиімді әдіс.

    2. Оқушылар логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып мәтін түрлерін ажырату дағдыларын қалыптастырады.




    2-тапсырма:

    Әр топқа тұтас мәтін мен тұтас емес 4 түрлі мазмұнды мәтін береді. Тапсырма шарттарын түсіндіреді.


    Дәйектеме

    Осы салыстыру кестесін алудағы себебім:

    1. Оқу мақсатына сай оқушылар тұтас және тұтас емес екі мәтінді салыстыра отырып, ерекшеліктерін анықтайды.















    3-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушыларға еңбек тақырыбындағы 1 мақал-мәтелді алып, қорытынды жасау ұсынылады.


    Дәйектеме

    Осы «Төрт сөйлем» әдісін алу себебім:

    1. Оқушылар оқу мақсатына сөздік қорларын кеңінен қолданады.

    2. Бүгінгі тақырыпқа байланысты ой қорытындылайды.

    3. Ойларын жүйелі жеткізуге дағдыланады.


    1-тапсырма: Әр топ төменде берілген ұғымдарды «Екі баған» әдісі арқылы топтастырады, тұтас, тұтас емес мәтіндерді еске түсіреді.

    Ертегі, сурет, әңгіме, график, мақала, кесте, диаграмма, сызба.


    Тұтас мәтін

    Тұтас емес мәтін




    Аралас мәтіннің ерекшеліктеріне тоқталып шығады.


    Дескриптор

    -тұтас, тұтас емес, аралас мәтіндер туралы білімдерін еске түсіреді;

    -берілген ұғымдарды кестеге орналастырады;

    -аралас мәтін туралы қорытынды шығарады

    2-тапсырма: Әр топ өздеріне ұсынылған екі түрлі мәтінді оқып, салыстыру кестесін толтырады



    Екі мәтіннің ұқсастығы

    Екі мәтіннің айырмашылығы неде?

    Мәтіндердің тақырыбы

    Екі мәтіндегі деректерде қандай сәйкестік бар?

    Мәтіндердегі ақпаратта алшақтық бар ма?

    Мәтіндегі ақпарат кімдерге пайдалы болады деп ойлайсың?

    Сіздің ойыңызша, қай мәтінді түсіну, ақпаратты қабылдау жеңіл? Неліктен?

    Ал қай мәтінде ақпарат толығырақ берілген?



    Дескриптор:

    - оқушылар тұтас және тұтас емес мәтіндерді оқи отырып, салыстыру кестесін толтырады


    3-тапсырма

    Әр топ топта ақылдаса отырып, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы ой қорытады.

    Пікір. Мақал-мәтел

    Дәлел. Берілген мақал-мәтелдегі пікірді бір сөйлеммен дәлелдейді.

    Мысал. Берілген мақал-мәтелдегі пікірді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.

    Қорытынды. Берілген мақал-мәтелден қорытынды ой шығарады.


    Дескриптор:

    - оқушылар сөздік қорларын қолданады;

    - еңбек тақырыбына мақал-мәтел табады;

    - төрт сөйлем арқылы ойларын жүйелейді;

    - бүгінгі тақырыпқа сай қорытынды жасайды.



    ҚБ. Топтар бір-бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау оқушылар үшін түсінікті, орындаған тапсырмаларына бірден кері байланыс алады.









    ҚБ.

    Топтар бірі-бірінің жауабын тыңдап, «Екі ұсыныс, екі мадақ» әдісімен бағалап. Өз пікірлерін білдіреді.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау оқушылар үшін түсінікті, орындаған тапсырмаларына қатысты пікір мен ұсыныстарды тыңдап, қателерін байқайды.










    ҚБ.

    «Бағдаршам» арқылы бағалайды.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау арқылы кері байланыс береді..




    «Бас бармақ»



















    https://www.zharar.com




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимбаева Айнур Кендибаевна
    15 Сәуір 2024
    446
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып қазақ тілі Кәсіп және еңбек

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып қазақ тілі Кәсіп және еңбек

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1-сабақ ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар № 1


    Пән:

    Қазақ тілі

    Жұмыс орны:

    Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №25 қазақ қыздар гимназиясы

    Педагогтің аты-жөні:

    Рахимбаева Айнур Кендибаевна

    Күні:

    07.11.2023

    Бөлім:

    3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика

    Сыныбы:

    8

    Сабақтың тақырыбы:

    Кәсіп пен еңбек. Сөздік қор

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.2.1.1. Тұтас және тұтас емес мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру;

    8.4.3.1. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    -тұтас және тұтас емес мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстырады;

    - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    Сабақтың басы


    10 минут


    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылармен амандасу

    сынып оқушыларын түгелдеу;

    «Шаттық шеңбері» әдісімен сыныпта жағымды психологиялық көңіл-күй қалыптастырады.


    2.Үй тапсырмасын сұрау.

    «Қар кесегі» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді.



    3.Топқа бөлуді «Сый қоржын» әдісі арқылы жүзеге асырады. («Мамандық», «Кәсіп», «Еңбек», «Жұмыс» деген 4 топқа бөлінеді)



    Оқушылар сәлемдеседі, сабаққа қажетті оқу құралдарын түгендейді. Психологиялық көңіл-күй қалыптастырып, «Шаттық шеңбері» әдісімен бір-біріне сәттілік тілейді.


    Оқушылар «Қар кесегі» әдісі арқылы үй жұмысына берілген 50 беттегі Б тапсырмасы бойынша бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді.


    Қоржындағы сыйларды алады, сыйқоржында жазылған атауға байланысты 4 топқа бөлінеді.











    Ауызша кері байланысты жүргізіледі.




    МАН (деңгейлік оқыту)

    Стратегиялар:

    «Белсенді оқу әдістері»

    Астана, 2013 ж., ПШО




    Сыйқоржын



    Сабақтың ортасы

    30 минут



    5 минут
















    20 минут

























    5 минут

















    1-тапсырма

    Қызығушылығын ояту:

    Оқылым алдындағы тапсырма

    Тұтас, тұтас емес мәтіндер туралы білімдерін еске түсіруге байланысты тапсырма береді.


    Кесте толтырған соң аралас мәтіннің ерекшеліктерін атап шығуды ұсынады.



    Дәйектеме

    Осы әдістерді алудағы себебім:

    1. Оқу мақсатына сай сабақ барысында жұмыс жүргізу үшін мәтін түрлерін еске түсіру үшін тиімді әдіс.

    2. Оқушылар логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып мәтін түрлерін ажырату дағдыларын қалыптастырады.




    2-тапсырма:

    Әр топқа тұтас мәтін мен тұтас емес 4 түрлі мазмұнды мәтін береді. Тапсырма шарттарын түсіндіреді.


    Дәйектеме

    Осы салыстыру кестесін алудағы себебім:

    1. Оқу мақсатына сай оқушылар тұтас және тұтас емес екі мәтінді салыстыра отырып, ерекшеліктерін анықтайды.















    3-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушыларға еңбек тақырыбындағы 1 мақал-мәтелді алып, қорытынды жасау ұсынылады.


    Дәйектеме

    Осы «Төрт сөйлем» әдісін алу себебім:

    1. Оқушылар оқу мақсатына сөздік қорларын кеңінен қолданады.

    2. Бүгінгі тақырыпқа байланысты ой қорытындылайды.

    3. Ойларын жүйелі жеткізуге дағдыланады.


    1-тапсырма: Әр топ төменде берілген ұғымдарды «Екі баған» әдісі арқылы топтастырады, тұтас, тұтас емес мәтіндерді еске түсіреді.

    Ертегі, сурет, әңгіме, график, мақала, кесте, диаграмма, сызба.


    Тұтас мәтін

    Тұтас емес мәтін




    Аралас мәтіннің ерекшеліктеріне тоқталып шығады.


    Дескриптор

    -тұтас, тұтас емес, аралас мәтіндер туралы білімдерін еске түсіреді;

    -берілген ұғымдарды кестеге орналастырады;

    -аралас мәтін туралы қорытынды шығарады

    2-тапсырма: Әр топ өздеріне ұсынылған екі түрлі мәтінді оқып, салыстыру кестесін толтырады



    Екі мәтіннің ұқсастығы

    Екі мәтіннің айырмашылығы неде?

    Мәтіндердің тақырыбы

    Екі мәтіндегі деректерде қандай сәйкестік бар?

    Мәтіндердегі ақпаратта алшақтық бар ма?

    Мәтіндегі ақпарат кімдерге пайдалы болады деп ойлайсың?

    Сіздің ойыңызша, қай мәтінді түсіну, ақпаратты қабылдау жеңіл? Неліктен?

    Ал қай мәтінде ақпарат толығырақ берілген?



    Дескриптор:

    - оқушылар тұтас және тұтас емес мәтіндерді оқи отырып, салыстыру кестесін толтырады


    3-тапсырма

    Әр топ топта ақылдаса отырып, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы ой қорытады.

    Пікір. Мақал-мәтел

    Дәлел. Берілген мақал-мәтелдегі пікірді бір сөйлеммен дәлелдейді.

    Мысал. Берілген мақал-мәтелдегі пікірді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.

    Қорытынды. Берілген мақал-мәтелден қорытынды ой шығарады.


    Дескриптор:

    - оқушылар сөздік қорларын қолданады;

    - еңбек тақырыбына мақал-мәтел табады;

    - төрт сөйлем арқылы ойларын жүйелейді;

    - бүгінгі тақырыпқа сай қорытынды жасайды.



    ҚБ. Топтар бір-бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау оқушылар үшін түсінікті, орындаған тапсырмаларына бірден кері байланыс алады.









    ҚБ.

    Топтар бірі-бірінің жауабын тыңдап, «Екі ұсыныс, екі мадақ» әдісімен бағалап. Өз пікірлерін білдіреді.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау оқушылар үшін түсінікті, орындаған тапсырмаларына қатысты пікір мен ұсыныстарды тыңдап, қателерін байқайды.










    ҚБ.

    «Бағдаршам» арқылы бағалайды.


    Дәйектеме:

    Осы бағалау арқылы кері байланыс береді..




    «Бас бармақ»



















    https://www.zharar.com




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    15.04.2024
    446
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимбаева Айнур Кендибаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации