Сабақтың басы
Мотивациялық -
қозғаушылық
2 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Сәлеметсің бе?
Көңіл- күйің қалай?
Жағымды көңіл күй
тудырамыз.
Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы
тұрып жақсы тілектер айтамыз.
|
Сәлеметсізбе?
Жақсы
Бір -біріне жақсы тілектер
айтады.
|
|
|
Ізденуші-ұйымдастырушы
кезеңі
20 мин
|
1.«Әуенді тап»
ойыны.
Күнделікті айтылып жүрген
әуендерді тыңдатып, кімнің әні, аты қандай екенін
таптыру.
«Әуендердің жалғасын тап»
ойыны
Ана, әке, мектеп, гимнді тыңдатып, жалғасын
айтқызу.
|
Оқушы әуендердің атын
табады.
|
Дескриптор:
Үлестірмелі парақшада зейін қабілетін дамытуға
арналған тапсырмаларды орындайды
|
Үлестірмелі парақша
суреттер
|
«Тәжірибе
алаңы»-әдісі
20 мин
|
1
–тапсырма.
Мұқият тыңда! Мен айтқан сөздердің бірінші әріпін
ата, оларды жансыз және жанды деп екі топқа бөліп
жаз.
Құс, тау, оқулық, өзен, ағаш, оқушы, машина,
парта, мұғалім, ойыншық
2
–тапсырма.
«Сөзді аяқтауға
көмектес» Мақсаты: Фонематикалық есту
қабілетін дамыту, жетіспейтін дыбыстарды
жалғастыру. Құралдар: заттық
суреттер Ойын барысы: Баланың алдына
бір-бірден суреттерді орналастырады, содан кейін сөздің соңғы
дыбыстарын аяқтамай айтады. Бала суретке қарап сөзді аяқтауы керек.
Ойынды қиындатуға болады: сөзді суретсіз аяқтау, немесе берілген
дыбыспен, буынмен аяқта. Мысалы: қал-та, ба-та, қа-л, бал-та, ма-л, ша-л,
ба-л. Ойын «Қандай аспаптың
әуені?»
Оқушының алдына түрлі музыкалық аспап суреттері
қойылады. Домбыра, гитара, баян, пианинодан әуендер тыңдатылады.
Әуен ойнағанда ,оқушы сол әуен шығатын аспапты табуы
керек.
«Қоянға көмек бер» логикалық лабиринт
ойыны.
Қоянға сәбізге баруға сызып жол көрсету. Уақытты
есептеу, оқушы тапсырманы қанша уақытта орындағанына мән
беру.
|
Берілген тапсырма бойынша көрсетеді, берілген
сұраққа жауап береді.
Оқушы суретті алақанмен ептеп құм жазу арқылы
өшіріп, келесі суретті салуды көрсетеді.
|
Дескриптор:
тапсырманы орындай алады
анықтайды
Баланың тапсырманы жақсы орындағаны үшін
мадақтау, қолдау .
|
құмзар.
Жұмыс дәптерлері.
Суреттер
|