Ізденуші-ұйымдастырушы
кезеңі
20 мин
|
Тапсырма «Сөздер құрау»
Оқушы әріптерден тізбектеп сөздер құрастырып, дәперге жазады. Жай
счөйлемдер құрау.
|
Оқушы парақшада жұмыс жасайды
Ешқандай көмексіз, геометриялық формалар
арқылы хайуанаттардың суреттерін салады.
Оқушы өз қалаулары бойынша
салады.
|
Дескриптор:
Үлестірмелі парақшада зейін қабілетін дамытуға
арналған тапсырмаларды орындайды
|
Үлестірмелі парақша
суреттер
|
«Тәжірибе
алаңы»-әдісі
20
мин
|
Ойын «Өз есіміңді ерекше
ата»
Адамның есімі- оның бетке ұстар құралы. Біздің
есімдеріміз өмір бойы
бізбен бірге, олар біздің мінезімізге,
сезімдеріміз бен ойымызға өз ізін қалдырады. Кәнеки, өзіміздің
есімімізді еркелей әрі ардақтап айтып көрейік. Жаттығып алайық.
Мұғалім баланы ортаға шақырады. Бала өз есімін атаған кезде қандай
сезімде болғанын сұрауға немесе осы айтқандарын қағаз бетіне
түсіруіне болады.
Тапсырма. Көру арқылы есте
сақтауын дамыту.Оқушыға ұзақ көрсетіп, тақтаны жабамыз. Қай
қатар,қандай сан есіңде
қалды?
Ойын «Қай сөз артық»
Мақсаты: логикалық ойлауды, есте
сақтауды, зейінді дамыту.
Оқушы сөздерді оқиды, бірақ
оның біреуі артық болады. Соның артығын бала анықтауы қажет.Артық
сөздің астын сыз.
Сөздердің нұсқауы:
-
Қызанақ, қияр, сәбіз, қоян,
шалқан
-
Алмұрт, алма, қарбыз, доп
-
Поезд, ұшақ, машина, аю
-
Үстел, орындық, төсек, шәйнек
-
Қарға, бүркіт, ара, балға
-
Шие, жүзім, картоп, троллейбус
-
Шаңғы, коньки, кеме, шана
-
Шырша, аққайың,емен, бүлдірген
-
Шатыр, есік, терезе, орамал
-
Раушан, қызғалдақ, бәйшешек,
картоп
-
Қасқыр, түлкі, аю, мысық
-
Қар, аяз, мұз, ыстық
-
Аяқ, қол, бас, етік
-
Сүт, шәй, айран, қияр
-
Карта, тақта, оқушы, кірпі
|
Берілген тапсырма бойынша көрсетеді, берілген
сұраққа жауап береді.
Компьютерде көрсетемін және оқушы
қайталайды.
Оқушы сандарды айтып біріктіріп қандай сурет
шыққанын айтады
|
Дескриптор:
тапсырманы орындай алады
анықтайды
Баланың тапсырманы жақсы орындағаны үшін
мадақтау, қолдау .
|
құмзар.
Жұмыс дәптерлері.
Суреттер
|