Материалдар / 8 сыныпқа ТЖБ мен БЖБ дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сыныпқа ТЖБ мен БЖБ дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа ТЖБ мен БЖБ дайындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2021
727
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІІ тоқсан бойынша жиынтық ба,алауға арналған тапсырмалар

«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Тақырып Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Қазақстандағы ұжымдастыру

1920-1930 жылдардағы репрессиялар

Оқу мақсаты 8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері

мен кемшіліктері

8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығна

тигізген зардаптарын анықтау

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының

зардаптарын талдау

Бағалау критерийі Білім алушы

Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары

деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма.

1.Қазақстандағы индустрияландыру бағытының оң және теріс нәтижелерін көрсетіңіз.

Жетістіктері

Кемшіліктері







Қазіргі Қазақстанда өнеркәсіптің қай түрлері ерекше дамыған...






2. Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптары туралы кемінде екі дәлел келтіріңіз.

Себебі

Салдары










3.ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарына талдау жасаңыз.

Салалар

Салдары

Саяси



Экономикалық



Әлеуметтік



Мәдени



Демографиялық




Қорытынды













Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстандағы индустрияландыру бағытының оң және теріс нәтижелерін көрсетеді

1








Қазақстандағы индустрияландыру бағытының жетістіктерін көрсетеді.


Қазақстандағы индустрияландыру

бағытының кемшіліктерін көрсетеді


Қазіргі Қазақстанда өнеркәсіптің қай түрлері ерекше дамығандығын көрсетеді



3





Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардабын сипаттайды.

2

Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптардың себебін сипаттайды.

Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптардың салдарын сипаттайды.

2

ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын бағалайды.

3

Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының саяси салдарын сипаттайды.


Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының экономикалық салдарын сипаттайды.


Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының әлеуметтік салдарын сипаттайды.


Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының мәдени салдарын сипаттайды.


Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының демографиялық

салдарын сипаттайды.


Қорытынды ой жазады.

6

Барлығы



11



























ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны *

Тапсырма *

Тапсырма түрі*

Орындау уақыты, мин *

Балл

Бөлім бойынша балл


Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде








8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

Жоғары деңгей дағдылары



1



1



ТЖ



7



5






15

8.4.1.1 Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Жоғары деңгей дағдылары




1




2




ТЖ




8




4

8.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау

Қолдану


2


3-4


ҚЖ


10


6

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

8.2.3.4Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылыми дамытудағы рөліне баға беру

Жоғары деңгей дағдылары


1


5


ТЖ


5


6


6





Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер

8.2.2.1 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру

Жоғары деңгей дағдылары


1


6


ҚЖ


10


9


9

Барлығы

6

-

-

40

30

30

Ескерту * өзгерістер енгізуге болатын бөлімдер
























«Қазақстан тарихы» пәнінен ІІІ тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары


  1. ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын сипаттай орырып, қорытынды ой жазыңыз

Тарихи оқиғалар

Себептері

Зардаптары

Ұжымдастыру



Индустрияландыру



1920-1930жылдардағы саяси репрессиялар



Қорытынды ой

[7]

2. Жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді ЭСӘТ кестесінде талдауда қосымша дереккөзді қолданыңыз.

1918–1921 жылдары азамат соғысы кезіндегі Кеңес одағының ішкі саясатының аты. Аза­мат соғысы жыл­да­рын­дағы қалып­тасқан қиын­дықтар­мен бай­ла­ныс­ты Кеңес өкіметі 1918 жыл­дың ор­та кезінде ел­дегі бар­лық ма­тери­ал­дық ре­сурс­тар­мен, адам күштерін ба­рын­ша жұмыл­ды­ру, қала­лар­ды, өнеркәсіп жұмыс­шы­ларын, Қызыл Ар­ми­яны азық-түлікпен қам­та­масыз ету, ел­де қатал еңбек тәртібін ор­на­ту мақса­тын­да «әске­ри ком­му­низм» са­яса­тын енгізді. Бұл төтен­ше са­ясат эко­номи­калық күй­зеліс, Кеңес мем­ле­кетін ше­тел ин­тервент­тері мен ішкі жа­улар­дан қорғаудың қажеттілігінен туған еді. «Әске­ри ком­му­низм» са­яса­ты негізінде азақ-түлік мәсе­лесін ше­шу үшін төтен­ше ша­ра азық-түлік са­лғырты енгізілді. Ол бойын­ша ел­дегі бай­лар мен ку­лак­тардың қолын­дағы та­уар­лы ас­тықтың көп бөлігі ешқан­дай қай­та­рым­сыз алын­ды, бұқара ха­лықты азық-түлікпен бір ор­та­лықтан қам­та­масыз ету көзделді, ауыл ша­ру­ашы­лық өнімдерін өз еркімен са­туға ти­ым са­лын­ды.

Э (экономикалық)




Ә(әлеуметтік)

С(саяси)




Т (технологиялық)

[4]

3. Мәтінді қолдану арқылы демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтаңдар.

Тұрар Рысқұлов өзінің «Даладағы аштық» атты мақаласында бұл жылдары аштықтың әрбір адамды қамтығанын, қазақтардың үнемі қырылып қалу қаупі төнгенін атап өтті. Ал, 1932 жылы жазда Ғ. Мүсірепов, М. Ғатаулин, М. Дәулетқалиев, Е. Алтынбеков, Қ. Қуанышевтар Голощекинге қазақ даласындағы мүшкіл ахуал жөнінде хат жазды.

Аштық болған жылдар

Себептері

Салдары

1921-1922

1.

1

1931-1933

1.

1.

[4]

4. Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөлі

тақырыбында эссе жазыңыз

Эссе критерийлері:

  • Гуманитарлық ғылым саласына қосқан үлесіне 1 мысал келтір

  • Жаратылыстану ғылым саласына қосқан үлесіне 2 мысал келтір

  • Өнеркәсіп саласына қосқан үлесіне екі дәлел келтір

  • Қорытынды ой

[6]

5. Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдай отырып, қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға бер

Шығармалар

Шығарма авторы

Шығармадағы негізгі ой

Шығарманың қоғамдық санаға тигізген әсері

Қабат - қабат салынған,
Бөлек - бөлек болат үй,
Электр шамы жағылған,
«Тұр, жұмысшы, киім ки!»
Деп, гудогі гүрілдейді.
Ұршықтар ойнап, билеп би,
Дөңгелектер дүрілдейді.
Машинада қоңыр күй...
Арыстандай толғанып,
Жалын көкке бойлайды;
Жолбарыстай жынданып,
Темір тербеп толғайды.
Толғатқандай отты пеш,
Салады бебеу ойбайды. /Заводта/




Ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса,
Сап-сары, аяқтары ұзын маса.
Өзіңе біткен түсі өзгерілмес,
Дегенмен, қара яки қызыл маса.
Үстінде ұйықтағанның айнала ұшып,
Қаққы жеп қанаттары бұзылғанша.
Ұйқысын аз да болса бөлмес пе екен,
Қоймастан құлағына ызыңдаса? / Маса/

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!