Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
-
Эмбринальды
кезең
-
Шараналық
кезең
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
айырмашылығын сипаттайды – 1
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап (Салауатты
өмір салтын ұстану)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
«Онтогенез»
«Эмбриогенез»
«Тура және түрленіп
даму»
«Шексіз
өсу»
|
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
9.2.3.3 - адам ұрығының
дамуына шылым шегу, алкоголь мен басқа есірткілер әсерінің салдарын
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
адам ұрығының
дамуына шылым шегу, алкоголь мен басқа есірткілер әсерінің салдарын
түсіндіреді және бөлім бойынша жиынтық тапсырмаларын
орындайды;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология
9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра»
баспасы 2019ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Эмбриоуытты
факторлар
Эмбриогенездің бірінші
қауіпті кезеңі
Эмбриогенездің екінші
қауіпті кезеңі
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмалары
ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке БЖБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс БЖБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа
арналған үлестірме парақтар.
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа
арналған үлестірме парақтар.
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс: «БББ»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Білгенім.....
Білдім.....
Білгім
келеді....
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма:
§52.Жерде тіршіліктің қалыптасу
кезеңдері.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы
бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|