Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
§9. Жануарлардың басым типтері мен олардың кластары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сынып №8
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.
Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау».
БЖБ. (20-мин) §9. Жануарлардың басым типтері мен олардың кластары.
(Сабақ тақырыбы)
Бөлім: |
«Тірі ағзалардың көп түрлілігі» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау». БЖБ. (20-мин) §9. Жануарлардың басым типтері мен олардың кластары. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.4 - буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану. |
Сабақтың мақсаты: |
буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша таныйды және бөлім бойынша бағалау тапсырмасын орындайды; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Бұрынғы білімін еске түсіру |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. «Бұрынғы атаулар» әдісі. Өткен сабақ бойынша тірек сөздерді сұрау. Даражарнақты, қосжарнақты, кіндік және шашақ тамыр жүйесі, жүйкелену, камбий, тіршілік формасы |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. «Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады. |
Дескриптор: -кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-2 балл; |
Интерактивті панель, презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 38-бет. |
Оқушылардың назарын аудару |
«Кіру билеті» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады. - Жануарлардың қандай типтерін білесіңдер? - Олардың қандай айырмашылықтары бар? - Хитин, желі, сыртқы және ішкі қаңқа дегеніміз не? - Олар қандай жануарларға тән? |
Кіру билетінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады. |
Дескриптор: -берілген сұрақтарға жауап береді -4 балл; |
Интерактивті панель, презентация |
Сабақтың мақсатын таныстыру |
8.1.1.4 - буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану; |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 39-бет. |
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Қазіргі атаулар» әдісі Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша топқа біріктіріледі. Буынаяқтылар, желілілер, желбезектер, хелицерлер, желі, жүйке түтікшесі, сүт бездері. |
«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа бірігіп отырады. |
Дескриптор: -кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-2 балл; |
Интерактивті панель, презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 42-бет. |
Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Кинометафора» әдісі. Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. |
Қосымша балл үшін дескриптор: -бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл; |
Интерактивті панель бейнефильм |
Практикалық тапсырмалар беру. |
«Бес ереже» әдісі. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау». Тапсырма: Топтық тапсырма берілген буынаяқтылар мен хордалылар кластары өкілдерінің макеттерін демонстрациялап, сипаттама береді. Бірінші ереже: Тип өкілі; Екінші ереже:.Класы. Үшінші ереже:. Мекен ортасы Төртінші ереже: Дене бөліктері. Бесінші ереже: Негізгі ерекшелігі |
Буынаяқтылар мен хордалылар кластарының өкілдерін ажыратады. Буынаяқтылар мен хордалылар типіне тән белгілерді сипаттайды. |
Дескриптор: - Буынаяқтылар мен хордалылар кластарының өкілдерін ажыратады – 5 балл; -Буынаяқтылар мен хордалылар типіне тән белгілерді сипаттайды - 5 балл; |
Интерактивті панель, презентация керекті құрал-жабдықтар: А3 формат қағаз, маркер. Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 39-бет. |
Бағалау |
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында орналасқан. |
Білім алушылар ҚБ тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге асады. |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан. |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптері |
Сабақтың соғы Кері байланыс беру |
Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация 1.Мен түсіндім, себебі ... 2.Мен түсінбедім, себебі ... 3.Мен қолдана аламын, себебі ... 4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс…….. |
Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. Тірек сызба «Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы» |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Жұмыс дәптері Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 44-бет. |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
Практикалық тапсырмалар беру.Топтық жұмыс.
Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау».
Тапсырма: «Бес ереже» әдісі.
Топтық тапсырма берілген буынаяқтылар мен хордалылар кластары өкілдерінің макеттерін демонстрациялап, сипаттама береді.
Бірінші ереже: Тип өкілі;
Екінші ереже:.Класы.
Үшінші ереже:. Мекен ортасы
Төртінші ереже: Дене бөліктері.
Бесінші ереже: Негізгі ерекшелігі
Бағалау
«Тірі ағзалардың көп түрлілігі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмасы
8.1.1.1. - балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымдыар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау.
8.1.1.2 - саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.
8.1.1.3 - даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату.
8.1.1.4 - буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша тану.
Көп жауапты тест
тапсырмалары
І. Тапсырма. Қырықжапырақтәрізділердің көбею
түрлері
А) өсімді
Б) вегетитивті
В) жынысты
Г) генеративті
Д) жыныссыз
Е) барлық жауап дұрыс
2. Тапсырма. Жеуге жарамды саңырауқұлақтарды белгілеңіз.
А) шыбынжұт
Б) түлкіжем
В) жерқұлақ
Г) жалған түбіртек
Д) қозықұйрық
Е) жалған түлкіжем
3. Тапсырма Өсімдік түрлері мен мүшелерін сәйкестендіріңдер.
Өсімдік түрлері |
Өсімдік мүшелері |
Дара жарнақты Қосжарнақты |
А. Шашақ тамыр Б. Кіндік тамыр В. Тұқым жарнағы біреу С. Тұқым жарнағы екеу Д. Жіңішке, паралель, доғатәрізді жүйкеленеді Е. Торлы-қауырсынтәрізді, саусақтәрізді жүйкеленеді |
4. Шындық және жалған тапсырмасы. Дұрыс тұжырымның тұсына (құс
тұмсық) белгісін қойыңыз. (2 дұрыс жауапқа 1
ұпай)
Тапсырмалар |
Ш |
Ж |
Буынаяқтылыларда алғаш желі пайда болды |
|
|
Хордалылыардың сыртын хитин қаптайды |
|
|
Хордалылар басжеліліер, қабықтылар, омыртқалылар болып бөлінеді |
|
|
Буынаяқтылар тек суда тіршілік етеді |
|
|
5.Буынаяқтылар типінің өкілдерінің сипаттамаларына сәйкес келетін тұжырымға тұсына (құс тұмсық) белгісін қойыңыз (2 дұрыс жауапқа 1 ұпай)
|
Шаянтәрізділер |
Өрмекшітәрізділер |
Бунақденелілер |
Суда тіршілік етеді, желбезек арқылы тыныс алады |
|
|
|
Қанайналым жүйесі ашық |
|
|
|
Денесі хитинді затпен қапталған |
|
|
|
Денелері екі бөліктен тұрады |
|
|
|
Қанатты және қанатсыз түрлері бар |
|
|
|
Аяқтары жүруге, жүзуге, қазуға арналған |
|
|
|
Балл қою кестесі
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттайды |
1 |
Қырықжапырақтәрізділердің көбею жолдарын біледі |
3 |
Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттайды |
2 |
Жеуге жарамды саңырауқұлақтарды ажырата алады |
3 |
Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажыратады |
3 |
Даражарнақты өсімдітердің мүшелерін ажырата алады |
1 |
Қосжарнақты өсімдіктердің мүшелерін ажырата алады |
1 |
||
Буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша сипаттайды |
4 |
Буынаяқтылардың ерекше белгілерін сипаттайды |
1 |
Хордалылардың ерекше белгілерін сипаттайды |
1 |
||
5 |
Шаянтәрізділерді сипаттай алады |
1 |
|
Өрмекшітәрізділерді сипаттай алады |
1 |
||
Бунақденелілерді сипаттай алады |
1 |
||
Жалпы балл саны |
13 |