Сабақтың басы (3
мин)
|
Ынталандыру.Әліппе
сабағына математикалық білім қажет пе? Біздің
кейіпкерлер әліппе сабағында нені санайды? Сен қалай
ойлайсың?
Өзектендіру.«9 санының
құрамы»
ойыны.
Мұғалім балаларға
1,2,3,4,5,6,7, 8 сандары жазылып, араластырылған стикерден біреуден
алуды ұсынады.
– 9 санының құрамын құру үшін
жұппен тұрыңдар.
|
Мұғалім сұрағына өз пікірін
айтады.
9 санының құрамын
құрады.
|
Мақтау.
|
Оқулық.
Cандар.
|
Сабақтың ортасы (26
мин)
|
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Оқулықтағы №1 тапсырма.Суретке
мұқият қара. Оқушылар қандай тапсырманы орындады? Олар нені
санайды? (Дауысты, дауыссыз дыбыстар.) «Қазақстан» сөзінде барлығы
неше дыбыс бар? (9).Неше дауысты бар? (3)Нешедауыссыз
бар?(6)
Жазуларға қарап, оларды
түсіндір.Жаңаны
ашу.
Оқулықтағы №2 тапсырманы
жұппен орындайды.
9
санының құрамын есіңде
сақта!
Оқушылар жұппен 7, 8, 9
cандарының құрамына сұрақтар құрастырады. Сыныптағы оқушыларға
сұрақтар қояды.
Тоғыз – бұл 6 және неше? Тоғыз
– бұл 5 және неше?
Сегіз – бұл 3 және неше? Сегіз
– бұл 7 және неше?
Жеті – бұл 2 және неше? Жеті –
бұл 4 және неше?
Жаңаны
қолдану
Оқулықтағы №3 тапсырманы өз
бетімен дәптеріне орындайды. Суретке сәйкес жазбаны таңда.
Есепте.
|
Берілген сөздерде барлығы неше
дауысты, неше дауыссыз дыбыс барын анықтайды.Жазуларды
түсіндіреді.
9 санының құрамын есінде
сақтайды. 7, 8, 9 cандарының құрамына
сұрақ құрастырады.
Суретке сәйкес жазбаны
таңдайды. Есептеуді орындайды.
|
Мұғалім жұптық жұмыста
белсенділік танытқан оқушыларды «Фигуралар»
әдісі бойынша
бағалайды.
Жұлдызша –
«Жарайсың»,
Төртбұрыш –
Жақсы,
Үшбұрыш –
Талпын.
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне байланысты «Отшашу»
әдісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Оқулық,
дәптер.
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері Оқулық,
дәптер.
|
Сабақтың соңы (6
мин)
Рефлексия
|
Оқып-үйренгенді меңгергенін
тексеру .«Жаңылмадым» ойыны. Оқушылар жаңылмай тапсырманы орындауы
керек.
Оқулықтағы №4 зерттеушілік
тапсырманы орындайды.
3 санын қалай қосуға және
азайтуға болады?
Жазбаны сандық кесіндіні
пайдаланып түсіндіреді.
6 + 3 =
9
6 + 1 + 1+ 1 =
9
6 + 2 +1 =
9
1) 6 санына 3 санын қосу үшін,
сандық кесіндіде оңға қарай үш бірлік аттаймыз. Сөйтіп, 9 санын
аламыз.
2) 6 санына 1 санын қосу үшін,
сандық кесіндіде оңға қарай бір бірлік аттаймыз. Сөйтіп, 7 санын
аламыз. Тағы оңға қарай бір бірлікке аттап, 8 санын аламыз. Бұдан
кейін оңға қарай тағы бір бірлікке аттап, 9 санын
аламыз.
3) 6 санына 2 санын қосу үшін,
сандық кесіндіде оңға қарай екі бірлік аттаймыз. Сөйтіп, 8 санын
аламыз. 8 санына 1 санын қосу үшін, сандық кесіндіде оңға қарай бір
бірлік аттаймыз. Осылай 9 санын
аламыз.
|
Берілген санға 3 санын қосудың
үш түрлі жағдайын, сандық кесіндіні пайдаланып
түсіндіреді.
Бөлшектеп қосуды
және азайтуды түсіндіреді.
|
Оқушылардың
жұмысы «Шапалақтау»
әдісі бойынша
бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
Жаңылған
жоқпын» ойыны.
|