Материалдар / 9 сын БЖБ Қазақстан тарихы_

9 сын БЖБ Қазақстан тарихы_

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сын БЖБ Қазақстан тарихы_
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
2031
15 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





















«Қазақстан тарихы» пәнінен


жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


9-сынып























Нұр-Сұлтан қаласы, 2021 жыл

Құрметті мұғалім!

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.


МАЗМҰНЫ



I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) » бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8

IІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 11

«Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 14

IІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

«Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

«Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 25

«Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 25

«Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінгі күнге дейін)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29







I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар

Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені.

Оқу мақсаты

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға береді

  • әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма

1. Соғыстан кейінгі жылдардағы ауыл шаруашылығының жағдайын талдаңыз.

Shape1

















  1. Берілген сурет бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

Ә.Хайдаровтың картинасы қандай тарихи оқиға туралы ақпарат беретіндігін жазыңыз.


Тарихи оқиғаның орын алу себептерін жазыңыз.


Тарихи оқиға барысынан мысалдар келтіріңіз.


Тарихи оқиғаның салдарын жазыңыз.


Тарихи оқиғаны салдарын тоқтату туралы шешім қашан қабылданғандығын жазыңыз.




3. Берілген сурет бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

Сурет қандай тарихи оқиғадан хабар беретіндігін анықтаңыз.


Тарихи оқиғаның орын алған уақытын жазыңыз.


Оқиғаның жағымды нәтижелерін жазыңыз.


Оқиғаның жағымсыз салдарларын жазыңыз.






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға береді


1

Ауыл шаруашылығының дамуындағы жағымды тұстарды жазады;

1

Ауыл шаруашылығының дамуындағы жағымсыз тұстарды жазады;

1

Мал шаруашылығының дамуындағы жағымды тұстарды жазады;

1

Мал шаруашылығының дамуындағы жағымсыз тұстарды жазады;

1

Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды

2

Тарихи оқиғаны анықтайды;

1

Тарихи оқиғаның орын алу себептерін жазады;

1

Тарихи оқиға барысынан мысалдар келтіреді;

1

Тарихи оқиғаның салдарын жазады;

1

Тарихи оқиғаны салдарын тоқтату туралы шешім қашан қабылданғандығын жазады

1

3

Тарихи оқиғаны анықтайды;

1

Тарихи оқиғаның орын алған уақытын жазады;

1

Жағымды нәтижелерін жазады;

1

Жағымсыз салдарын жазады.

1

Жалпы балл 13

«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _____________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі




Төмен

Орта

Жоғары

Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға береді

Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазуда қиналады

Shape2



Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазуда қателеседі


Shape3

Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазады


Shape4

Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды

1/2 тарихи оқиғаны анықтап, оқиғаның орын алу себептерін жазуда, оқиға барысынан мысалдар келтіруде, салдарын жазуда қиналады

Shape5

1/2 тарихи оқиғаны анықтап, оқиғаның орын алу себептерін жазуда, оқиға барысынан мысалдар келтіруде, салдарын жазуда қателіктер жібереді

Shape6


Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды

Shape7

«Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) » бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар

«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы.

Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы.

Оқу мақсаты

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіреді және өзіндік интерпретация жасайды

  • қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіреді және өзіндік интерпретация жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапырма

1. «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуын салалар бойынша сипаттаңыз.

Shape8

2. Берілген деректерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.

Өзбекстан мен Қазақстан жерінде, Тұран ойпатының шөлді белдемінде, Үстірттің шығыс шетінде тұйық көл орналасқан. Ол 1960-1970 жылдары дүниежүзілік теңіз деңгейінен 53,0 м биіктікте жатса, 1998 жылы 18 метрге төмендеген. Соның салдарынан теңіз екі суайрыққа бөлініп қалды. Бұл Қазақстанға ғана емес, бүкіл жер шары тұрғындарының денсаулығына төнген зор қауіп.

Деректе қандай апат жайлы жазылғандығын анықтаңыз.


Осындай апатқа әкелеген жағдайларды сипаттаңыз.


Болашақта осындай апаттар орын алмау үшін қандай ұсыныстар жасар едіңіз?



3. «Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде ескерілді» деген тұжырымға қатысты өз пікіріңізді ПТМС формуласы негізінде жазыңыз.

П (Позиция)

Т (Түсіндіру)

М (Мысалы)

С (Салдары)





Бағалау критерийі

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Іс-шаралар кестесі
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ