Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сын БЖБ Қазақстан тарихы_
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақстан тарихы» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
9-сынып
Нұр-Сұлтан қаласы, 2021 жыл
Құрметті мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.
МАЗМҰНЫ
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) » бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8
IІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 11
«Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 14
IІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17
«Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17
«Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 25
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырыптар |
Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы. Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені. |
Оқу мақсаты |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
1. Соғыстан кейінгі жылдардағы ауыл шаруашылығының жағдайын талдаңыз.
-
Берілген сурет бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.
Ә.Хайдаровтың картинасы қандай тарихи оқиға туралы ақпарат беретіндігін жазыңыз.
|
Тарихи оқиғаның орын алу себептерін жазыңыз.
|
Тарихи оқиға барысынан мысалдар келтіріңіз.
|
Тарихи оқиғаның салдарын жазыңыз.
|
Тарихи оқиғаны салдарын тоқтату туралы шешім қашан қабылданғандығын жазыңыз.
|
3. Берілген сурет бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.
Сурет қандай тарихи оқиғадан хабар беретіндігін анықтаңыз.
|
Тарихи оқиғаның орын алған уақытын жазыңыз.
|
Оқиғаның жағымды нәтижелерін жазыңыз.
|
Оқиғаның жағымсыз салдарларын жазыңыз.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға береді |
1 |
Ауыл шаруашылығының дамуындағы жағымды тұстарды жазады; |
1 |
Ауыл шаруашылығының дамуындағы жағымсыз тұстарды жазады; |
1 |
||
Мал шаруашылығының дамуындағы жағымды тұстарды жазады; |
1 |
||
Мал шаруашылығының дамуындағы жағымсыз тұстарды жазады; |
1 |
||
Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды |
2 |
Тарихи оқиғаны анықтайды; |
1 |
Тарихи оқиғаның орын алу себептерін жазады; |
1 |
||
Тарихи оқиға барысынан мысалдар келтіреді; |
1 |
||
Тарихи оқиғаның салдарын жазады; |
1 |
||
Тарихи оқиғаны салдарын тоқтату туралы шешім қашан қабылданғандығын жазады |
1 |
||
3 |
Тарихи оқиғаны анықтайды; |
1 |
|
Тарихи оқиғаның орын алған уақытын жазады; |
1 |
||
Жағымды нәтижелерін жазады; |
1 |
||
Жағымсыз салдарын жазады. |
1 |
||
Жалпы балл 13 |
«Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі
|
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға береді |
Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазуда қиналады
|
Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазуда қателеседі
|
Ауыл шаруашылығының/ мал шаруашылығының дамуындағы жағымды/жағымсыз тұстарды жазады
|
Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды |
1/2 тарихи оқиғаны анықтап, оқиғаның орын алу себептерін жазуда, оқиға барысынан мысалдар келтіруде, салдарын жазуда қиналады |
1/2 тарихи оқиғаны анықтап, оқиғаның орын алу себептерін жазуда, оқиға барысынан мысалдар келтіруде, салдарын жазуда қателіктер жібереді |
Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарына талдау жасайды |
«Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырыптар |
«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы. Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы. |
Оқу мақсаты |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапырма
1. «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуын салалар бойынша сипаттаңыз.
2. Берілген деректерді пайдалана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Өзбекстан мен Қазақстан жерінде, Тұран ойпатының шөлді белдемінде, Үстірттің шығыс шетінде тұйық көл орналасқан. Ол 1960-1970 жылдары дүниежүзілік теңіз деңгейінен 53,0 м биіктікте жатса, 1998 жылы 18 метрге төмендеген. Соның салдарынан теңіз екі суайрыққа бөлініп қалды. Бұл Қазақстанға ғана емес, бүкіл жер шары тұрғындарының денсаулығына төнген зор қауіп.
Деректе қандай апат жайлы жазылғандығын анықтаңыз.
|
Осындай апатқа әкелеген жағдайларды сипаттаңыз.
|
Болашақта осындай апаттар орын алмау үшін қандай ұсыныстар жасар едіңіз?
|
3. «Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде ескерілді» деген тұжырымға қатысты өз пікіріңізді ПТМС формуласы негізінде жазыңыз.
П (Позиция) Т (Түсіндіру) М (Мысалы) С (Салдары) |
Бағалау критерийі |
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |