Материалдар / 9 сынып Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арналған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ) Идеяны дамыту және талқылау. Материалдарды таңдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9 сынып Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арналған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ) Идеяны дамыту және талқылау. Материалдарды таңдау

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып ұл балаларға арналған сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«№42 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі









Көркем еңбек

Тақырыбы «Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау ( мысалы: көрме залына арналған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ) Идеяны дамыту және талқылау. Материалдарды таңдау»

9 сынып







Пән мұғалімі: Жылкаманов Касен Корганбаевич














2022-2023 оқу жылы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп: № 42 орта мектеп

Күні: 23.01.2023


Сынып: 9 « Ә»

Қатысушылар саны: 14

Қатыспағандар: 0

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арналған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ) Идеяны дамыту және талқылау. Материалдарды таңдау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау;

9.1.6.1 жобаланатын нысанның техникалық, эксплатуациялық және экологиялық сипаттамаларын ескере отырып, өз бетінше конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды, өңдеу тәсілдерін негіздеп, анықтау және таңдау

Сабақтың мақсаты:

Жобаланатын нысанның техникалық,экологиялық ерекшелігін, не үшін қолданылатын ескеріп , өңдеу тәсілдерін,табиғи және жасанды материалдарды өз бетінше анықтап,таңдай білу.

-Күрделі нысандар,бейнелер мен формалардың дизайнын дайындауға қатысты білімдерін жинақтау;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















  1. Дайын болуды тексеру ұйымдастырушылық іс- шарасы

  2. Орындауды керек ететін жаңа бөлімдерімен және тапсырмаларымен танысу

Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын/ міндеттерін және бағалау шарттарын анықтау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

  1. Интерьер дегеніміз не?

  2. Интерьер заттарына қандай заттар жатады?

  3. Жиһаздардың өндірілуі жолдары?

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.










Қалып тастырушы бағалау Бірін –бірі бағалау.

оқу жоспары





Ортасы





Жаңа материалды зерттеу.

Видео сабақ көрсетіледі

Жаңа білім. Білу және түсіну

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша қысқаша түсінік беру.Қауіпсіздік ережелерін еске салу.

«Жиһаз өндірісі»

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.


Қолдану . Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма.

Оқушылар жаңа тақырыпқа сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.Топ болып қорғайды.


Де скриптор:

1.Тақырыптың негізгі ақпараттарымен танысады.

2. Тақырыпқа байланысты жүйелі сұрақтар құрастырады.

3.Қажетті ақпараттармен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау.

«Ой қоржын» әдісі.Оқушылар жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін параққа жазып, қоржынға салады. Мұғалім таңдап алып, оқиды.Сынып болып талқылайды.


Практикалық жұмыс:

Тапсырма: Көрме залына арналған креслоның жобасын дайындау.

Дескриптор:

-Бұйымның түрін, құрылымын ойластырады;

-Құрылымның негізгі бөлшектерін нақтылайды;

-Бұйымның бөлшектерінің нобайын салады.



Оқулық және қосымша ақпараттар

.




.





Оқулық,9 сынып көркем еңбек

мәтіндер.

Ноутбук

https://www.google.com/search?biw=1366&bih=66

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып қорғайды.

Плакат,маркер




Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер.


Аяқталуы











Рефлексия







Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз.

Түсіндім

Түсінбедім

Аздап түсіндім




Оқушы

лардың таңдаған баспал

дағына пікір қалдыру.


АКТ құралдары






















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!