Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
|
9.1.5.1 күрделі
нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі
салалар бойынша білімдерді жалпылау;
9.1.6.1 жобаланатын
нысанның техникалық, эксплатуациялық және экологиялық
сипаттамаларын ескере отырып, өз бетінше конструкциялық, табиғи
және жасанды материалдарды, өңдеу тәсілдерін негіздеп, анықтау және
таңдау
|
Сабақтың мақсаты:
|
Жобаланатын нысанның
техникалық,экологиялық ерекшелігін, не үшін қолданылатын ескеріп ,
өңдеу тәсілдерін,табиғи және жасанды материалдарды өз бетінше
анықтап,таңдай білу.
-Күрделі нысандар,бейнелер
мен формалардың дизайнын дайындауға қатысты білімдерін
жинақтау;
|
Басталуы
|
-
Дайын болуды
тексеру ұйымдастырушылық іс- шарасы
-
Орындауды керек
ететін жаңа бөлімдерімен және тапсырмаларымен танысу
Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын/ міндеттерін және
бағалау шарттарын анықтау.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
-
Интерьер дегеніміз
не?
-
Интерьер заттарына қандай заттар
жатады?
-
Жиһаздардың өндірілуі жолдары?
|
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік
тілейді.
|
Қалып тастырушы бағалау
Бірін –бірі бағалау.
|
оқу
жоспары
|
Ортасы
|
Жаңа материалды
зерттеу.
Видео
сабақ көрсетіледі
Жаңа
білім. Білу және түсіну
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша қысқаша түсінік
беру.Қауіпсіздік ережелерін еске салу.
«Жиһаз өндірісі»
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Қолдану . Постер жасату.
Жалпыға арналған тапсырма.
Оқушылар жаңа тақырыпқа сай оқулықты қолдана отырып өз
түсінгендерін постерге түсіреді.Топ болып қорғайды.
Де скриптор:
1.Тақырыптың негізгі ақпараттарымен танысады.
2.
Тақырыпқа байланысты жүйелі сұрақтар құрастырады.
3.Қажетті ақпараттармен бөліседі.
Қалыптастырушы бағалау.
«Ой қоржын» әдісі.Оқушылар жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін
параққа жазып, қоржынға салады. Мұғалім таңдап алып, оқиды.Сынып
болып талқылайды.
Практикалық жұмыс:
Тапсырма: Көрме залына арналған
креслоның жобасын дайындау.
Дескриптор:
-Бұйымның түрін, құрылымын ойластырады;
-Құрылымның негізгі бөлшектерін нақтылайды;
-Бұйымның бөлшектерінің нобайын салады.
|
Оқулық және қосымша ақпараттар
.
.
|
|
Оқулық,9 сынып көркем
еңбек
мәтіндер.
Ноутбук
https://www.google.com/search?biw=1366&bih=66
Постер
жасату.
Оқушылар өз ойларын
постерге жазып қорғайды.
Плакат,маркер
Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар,
тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|