Материалдар / 9-сынып. Физика. "Ньютонның І заңы. Инерциялық санақ жүйелері"

9-сынып. Физика. "Ньютонның І заңы. Инерциялық санақ жүйелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2020
714
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:


Ньютонның І заңы. Инерциялық санақ жүйелері.

Сынып:

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Жаңа білімді түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жаңа тақырып мазмұны туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Есеп шығара алуды.

Бұрыннан бар білімдері

Сұрақтарға жауап бере алады.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Мен саған сенемін

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.

Қызығушылықты ояту

«Уақыт шеңбері»


Таныстыры

лым.

Ортасы


Жаңа сабақ

Ньютонның І заңы. Инерциялық санақ жүйелері.

Бейне сабақ.

Аяқталуы

Екі жақты күнделік

Кітаптан оқығаным

Менің қосатыным





Кестені толтырады. Қорғайды.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде

өтті?


Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?


Не ұнады?

Неліктен?




Дифференциялау жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер енгіздім?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ