Сабақтың басы
10 мин.
5 мин
“Ой қозғау
әдісі”
5 мин
«Мозаика» әдісі
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. – жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыр – топтарға бөлу. “Конверт әдісі”бойынша оқушыларды
топқа бөлу 1-топ: Дене 2-топ: Зат 3-топ: Физика Бүкіл
сыныпқа”Ньютонның екінші заңы ” туралы видеоролик
көрсетіледі І.Білу
кезеңі. «Жасырын сұрак» әдісі арқылы топтар ұяшықтарда
жасырылған сұрақтарды табады. ІІ. Түсіну.
«Мозаика» әдісі арқылы тапсырмалар беріледі.
Тапсырманы орындап болған топ белгілі бір екінші заңға мысал
келтіреді, құбылыстардың түрлерін ажырату.
|
Дене, зат, физика сөздерін, оқушылар бір-бірлеп
конверттен суырады, кімге қандай сөздер келеді сол бойынша топқа
бөлінеді. Окушылар табиғат құбылыстары туралы өз ойларын
айтады.
Оқушылар ұяшықтардағы жасырылған сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар екінші заңға мысалдар келтіріп, түрлерін
ажыратады.
|
Дескриптор
-Ньютонның екінші заңы туралы түсініктері
қалыптасады;
Жалпы балл -1
Дескриптор- екінші заңды ажырата алады; -
Ньютонның екінші заңын біледі
Жалпы балл -2
|
Дене, зат, физика сөздері жазылған кағаздар,
конверт
АКТ, плипчарт , маркер
АКТ, плипчарт , маркер
|
Сабақтың ортасы.
9 мин
«Мюнстенберг» әдісі
5мин
“Физикалық диктант” әдісі
|
ІІІ.Қолдану.
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындаңдар
ІV.Талдау.
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
-
Ньютонның екінші заңы
қандай?
-
Масса дегеніміз не?
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар сөз тіркестерін толықтырып, диктант
жазады
|
Дескриптор
-тапсырманы орындайды
Жалпы балл -3
Дескриптор
- Сұрақтарға жауап
береді
Жалпы балл -2
|
АКТ
Құралдар: магнит, шам, фанар, машина, тарақ,
лазер, шәйнек, камертон
парақшалар
|
Сабақтың соңы.
8-мин
“Трек-сызба”
әдісі
Рефлексия
3мин
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
V. Жинақтау.
Тапсырма №2 Екі бала роликті конькиде 3 м/с және
4 м/с жылдамдықпен қарама-қарсы бағытта қозғалады. Бір баланың
массасы 40 кг, ал екіншісінің массасы неге тең? Неліктен массасы аз
дененің жылдамдығы, массасы көп дененің жылдамдығынан көп болатынын
түсіндір.
+Плюс
Сабақта қызық болған, пайдалы нәрселер
жазылады
– Минус
Сабақта сәтсіз шыққан ,пайдасы жоқ не шамалы
болды деген нәрселер жазылады ?- Қызықты- «Не білгім келеді? Не
«Бұл мен үшін қызық болама деген сұрақтарға жауап келтіру. Әр
тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар кестемен жұмыс
жасайды
|
Дескриптор
- тапсырманы
орындайды
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
ДК экраны, дәптер,
оқулық
Стикерлер
Оқулық
|