Сабақтың
басы
10 мин
|
1)Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
қатысымын тексеру
2)Психологиялық
ахуал қалыптастыру
- сіз мектепке көтеріңкі
көңіл-күймен келсеңіз қолыңызды көтеріңіз;
- егер сіз өз біліміңізге
сенсеңіз алға адымдаңыз;
- сізге қазақ тілі пәні ұнаса
шапалақтаңыз;
- бүгінгі сабаққа дайын
болсаңыз, көршіңіздің қолынан ұстаңыз.
3)Үй тапсырмасын
тексеру
«Ыстық, суық іздер»
стратегиясы
Тапсырма: өтілген тақырыптан
негізінде сұрақтар мен тапсырмалар
беріледі.
1)Ребусты шешкенде шыққан
сөзбен сұрау белгісі мен леп белгісі қатар қойылатын сөйлем
құра
2)Қонақ түрлерін
ата
3)Мақалды жалғастыр «Қонақ аз
отырып...»
4) «Қонақ асыңа емес,
қабақ-қасыңа қарайды» мақалын қалай
түсінесің?
Ой
қозғау
1)Суреттен не
байқадыңдар?
2)Қазақстан туризмі қалай
дамып келеді?
3)Туризм туралы қандай
мәліметтер білесіздер?
Үй тапсырмасын орындау
барысында алынған қағазда бейнеленген суреттер негізінде ой
қозғайды. Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
1)Тұтас және аралас
мәтіндердегі(кесте, диаграмма, сызба, сурет)
салыстыру;
2)Сөйлем соңында қабаттасып
қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану
|
Оқушылар ортаға шығып
қарама-қарсы тұрады. Мұғалімнің бағыттауымен көңіл-күйлерін
көрсетіп, қадамдар жасайды.
Табан іздері көмегімен жүре
отырып, тапсырмаларды тауып сұрақтарға жауап
береді.
Суреттерге қарап білетін
ақпараттарымен бөліседі, сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ. «Мадақтау
сөз»
Жарайсың!
Жақсы!Талпын!
Әр тапсырма сайын оқушыларға
жалаушалар беріледі. Сабақ соңында барлық тапсырманы, орындап көп
жалау жинағн оқушы «білім шыңына» ҚР туын
тігеді
|
Суреттер бейнеленген
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Қазақстандағы туризмнің
қалыптасуы мен дамуы туралы ақпарат беру.
Әр тапсырма орындалған
соң туристік аймақ туралы ақпарат беріліп
отырады.
Қозы Көрпеш – Баян сұлу
ескерткіші
«Ой бөліс- пікір білдір»
стратегиясы /топтық жұмыс
Тапсырма:
Берілген мәтінмен
бейне-диаграммадағы мәліметтерді салыстырып, Қазақстандағы туризм
саласының дамуына баға беріңіздер
Көп нүктенің басқа тыныс
белгілерімен қабаттасуы
1)Ауа райын көрдің
бе?...
2)Несі бар,
көмектес!...
Түрген
сарқырамасы
Тапсырма: жұптық
жұмыс
«сыңарыңды тап»
стратегиясы
Тірек сөздерді пайдаланып, ой
аяқталмаған жағдайда қабаттасып қойылатын тыныс белгілері қатысқан
сөйлемдер құраңдар
Тірек сөздер: Қазақстан,
туған жер, қонақтар, туристер, тарих, болашақ, шетелдіктер,
туризм
Жидебай
Тапсырма /жеке жұмыс
«Идеялар тасқыны» стратегиясы
«Қазақстандық туристік
агенттік сіздерді шақырады» деген тақырыпқа еліміздің бүгін
танысқан көрікті жерлеріне туристерді шақыру үшін жарнама
дайындаңдар.
|
Дескриптор:
- берілген мәліметтермен
танысып, салыстырады;
-өзіндік баға беріп, пікір
білдіреді.
Көп нүктенің басқа тыныс
белгілерімен қабаттасып қойылуын
түсінеді.
Дескриптор:
-тірек сөздерді
пайдаланады;
-ой аяқталмаған жағдайда
қойылатын тыныс белгілерді
қолданады;
-сөйлем
құрайды.
Дескриптор:
- жарнама
дайындайды;
-Сабақ барысында танысқан
туристік жерлерді жарнамалайды.
-ең үздік жарнаманы
анықтайды.
|
ҚБ: «білім
шыңы»
КБ: ауызша «мұғалім
шолуы»
КБ: «өзара
бағалау»
ҚБ: «білім
шыңы»
КБ: «өзара
бағалау»
ҚБ: «білім
шыңы»
|
слайд
АКТ, кеспе
қағаз
қолғаптар
Жалпы білім беретінмектептің
8-сыныбына арналған оқулық
Алматы
«Мектеп»2018
|
Сабақтың соңы
10мин
|
-
Бекіту
тапсырмасы:
Plickers
программасы бойынша тест
тапсырмасын орындату. Мұғалім жауапты сканерлеп
отырады.
-
1.Ой аяқталмай, үзіліп қалған
жағдайда оның бірінші бөлігі сұрау белгі мағыналы болса алдымен
қандай тыныс белгі қойылады?
-
А)сұрау Б)леп С) көп
нүкте
-
2. «Қызыл сөзге салынба,
балақай» Сөйлемде қандай тыныс белгі
жеткіліксіз?
-
А)!... Б)?...
С).
-
3. «ҚР туристік қызмет туралы»
заң қашан қабылданды?
-
А) 1995ж 30
тамыз
-
Б)2001ж 13
маусым
-
С) 1991ж 16
желтоқсан
-
Үйге
тапсырма. 3-тапсырма
-
Үлгі бойынша мысалдар
жазу
Рефлексия: «Көңіл-Күй
Қайығы»
Жасыл
қайық -
жетістік, қызыл
қайық- көмек
қажет, сары
қайық-ұсыныс
|
Plickers программасы бойынша
тест тапсырмасын А4 парақтағы код арқылы
орындайды.
Оқушылар қайық
жасап, сабақ туралы пікір айтады.
|
Үйге тапсырма алып, сабақ
бойынша алған әсерлерімен бөліседі
|
А4, телефон, сканер
код
|