Материалдар / 9 сынып Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары мен дайын өнім түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9 сынып Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары мен дайын өнім түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары мен дайын өнім түрлері Оқу мақсаты: 9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін бағалайды 9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстарды өңдеу технологиясын сипаттап, орталықтары мен дайын өнім түрлерін атайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2024
322
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жағымды сөздер»
Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып,
кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі
қатысушылардың кез келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын
жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.

Үй тапсырмасын тексеру
«Сұхбат алу» Ортаға үш оқушы шақырылады. Екі оқушы бірбірімен тақырып бойынша сұхбат құрады. Үшінші оқушы
түсінгенін әңгімелейді.

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы
Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары
мен дайын өнім түрлері
Оқу мақсаты: 9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін бағалайды
9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстарды өңдеу технологиясын
сипаттап, орталықтары мен дайын өнім түрлерін атайды
БЕЙНЕЖАЗБА
https://www.youtube.com/watch?v=Rp2-Z7UN8YQ

Онлайн топқа бөлу
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/

Табиғат ресурстары дегеніміз- тікелей шаруашылық қызметте пайдаланылатын табиғат
элементтері. Экологиялық классификацияда табиғат ресурстары сарқылатын және
сарқылмайтын белгілері бойынша топтарға бірігеді

1 топ

2 топ

3 топ Табиғат ресурстарын өңдеудің технологияласы

Картамен жұмыс
Қазақстандағы қара металлургияның орталықтарын тап. Олар шикізат пен отынды қайдан алады?
Ферроқорытпа өндірістерінің орталықтарын ата? Ірі ферроқорытпа орталықтары қайда
орналасқан?

Бекіту сұрақтары

«Зымыран сұрақтар» әдісі
Оқушылар қағазға тақырып туралы сұрақтар жазып ұшақ
жасайды. Келесі топқа ұшырады, ол топ сұрақтарға жауап
береді.

Бастау

Тамаша!

1

Қалпына келмейтінге жататын табиғи
ресурс

Биологиялық
Су
Келесі сұрақ

Минералдық

Тамаша!

2
Қазақстандағы егістік жердің
әлемдегі орны

12
9
Келесі сұрақ

5

Тамаша!

3
Прокаттың сұрыптау түріне
жатады

Жазық беттік
Шаршы
Келесі сұрақ

Құбырлық

Тамаша!

4
Сарқылатын және сарқылмайтын табиғи
ресурстары қандай жіктеулердің басты
белгісі болып табылады?

Табиғи
Экологиялық
Келесі сұрақ

Техногендік

«Мақтау» рефлексиясы:
Бұл әдістің мақсаты − сіздің жұмысыңызды және жұмыс сапасын бағалау.
Оқушылар сабақта бір-бірінің үлесін бағалайды, бір-біріне рақметін мақтау
ретінде білдіреді.
Үй тапсырмасы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!