Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
8.3.2.3- Қазақстан аумағындағы
экологиялық проблемалардың туындау себептері мен оларды шешу
жолдарын түсіндіру;
§60. Қазақстанның экологиялық
мәселелері.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді
ұсынады: Полигон,экологиялық
қозғалыс,
мораторий,
экологиялық
апат.
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды - 3
балл;
|
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж 242-бет
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Тың тарих» әдісінде берілген
ақпаратты тыңдау, өз ойларын
айту.
|
Тың мәліметтерді
тыңдайды және өз ойларын
айтады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-тың мәлімет бойынша
өз ойларын сипаттайды - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
https://ecoinfo.kz/expertise/2493/
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
9.3.2.3 - парниктік эффектінің
тірі ағзаларға әсерін
түсіндіру;
9.3.2.4 - озон
қабатының бұзылуының себептері мен салдарын
түсіндіру.
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
41-бет
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша топқа
біріктіріледі.
Бүкілдүниежүзілік
метеорологиялық ұйым (БМҰ), жылыжай эффектісі, озон,
фреон
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады,
топқа бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды - 3
балл;
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
44-бет
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
https://www.youtube.com/watch?v=MgkdmYb_vMc
https://www.youtube.com/watch?v=uXTfDp6MEY4
https://www.youtube.com/watch?v=YIJ90m_2Z34
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
«Қос жұмыс»
әдісі.
«Парниктік эффектінің тірі
ағзаларға әсері» модельін
сызу.
«Озон қабатының
бұзылуының себептері мен салдары» практикалық жұмысын
жасау.
|
«Парниктік эффектінің тірі
ағзаларға әсері» тақырыбының модельін
сызады;
«Озон қабатының
бұзылуының себептері мен салдары» атты тақырпшаға практикалық
жұмысын жасайды;
|
Дескриптор:
-парниктік эффектінің тірі
ағзаларға әсерін түсіндіреді - 4
балл;
- озон қабатының бұзылуының
себептері мен салдарын түсіндіреді- 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
керекті
құрал-жабдықтар: А3 қағаз, маркер, пластикалық колба, пластилин,
тыныс алу түтігі.
|
Бағалау
|
2 БЖБ «Адам
қызметінің қоршаған ортаға
әсері»
|
«Адам қызметінің
қоршаған ортаға әсері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын
орындайды.
|
Жиынтық бағалау
тапсырмасын, тексеру, бағалау, шекті балл 10
балл
|
Интерактивті панель,
презентация,
Қос
парақ
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
1,2-«Бүгін сабақта
зерттедім»
3- «Бүгінгі сабақта маған
түсіну қиынға соқты»
4-«Менің
жеңісім»
|
Білім алушылар
өздері зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері
байланыс береді.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық жұмыс
«Ас қорыту жолы» макетін
жасау.
|
үйге берілген
шығармашылықты жұмысты
орындайды.
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Биология
9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра»
баспасы 2019ж 46-бет
|