Материалдар / № 1 Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні.docx

№ 1 Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
30
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінеді, деректер арқылы дәлелдейді;

Көпшілігі авторына сілтеме жасайды;

Кейбір оқушылар: құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарына қатысты мысалдар жазады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








Сабақтың ортасы























Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

1,2,3 сандары бойынша топқа бөлу

Қызығушылықты ояту.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

  • Сендердің ойларыңша, тәуелсіздікке жету жолдарында қазақ халқы қандай тарихи кезеңдерді бастан өткерді?

  • «Тәуелсіздік» сөзінің мәнін қалай түсінесіңдер?

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

  1. Дереккөз деген не?

  • Факт — бұл өмірде бар және болған жайттар. Энциклопедияда тақырыпқа қатысты саладағы ғалымдар мен сарапшылардың келісілген тұжырымдамасы факт ретінде саналады. Пікірдің өзіне емес, фактілерге, соның ішінде пікірлер жайындағы фактілерге сүйеніңіз. Күмән тудырмайтын, жалпыға мәлім тұжырымдамаларға сілтеме сұраудың қажеті жоқ (мысалы, мынадай тұжырымдама: Марс – Күн жүйесіндегі планета).

  • Пікір – бұл біреудің ұстанатын, мазмұны тексерілуі де тексерілмеуі де мүмкін, көзқарасы. Дегенмен дара немесе бір топ адамдардың ұстанатын көзқарасы факт болып саналатындықтан, Уикипедияда жариялана алады (жеке немесе бір топ адамдардың ұстанатын көзқарасы екендігін растайтын сенімді дереккөздер көрсетілуі шарт). Мысалы, Құдайдың бар екені факт емес, дегенмен көптеген сенушілер Құдайдың бар екенін болжайтыны – күмәнсіз факт.

  • Негізгі дереккөз – фактілерге тікелей дәлел бола алатын адам немесе құжат. Ол айтылып жатқан оқиға немесе тұжырымдамаға жақын дереккөз. Бұған көбінесе оқиғаға қатысқан немесе бақылаған қатысушыдан алынған мәтін жатады. Ол журналисттің оқиға жерінен жасаған репортажы, ресми жариялау немесе автобиографиялық шығармалар болуы мүмкін. Беделді агенттік жасаған статистика негізгі дереккөз бола алады. Уикипедия мақалаларында негізгі дереккөзіне емес, негізгі мәліметтер қолданылған қосымша дереккөзге сүйену керек. Негізгі дереккөзін қолдану үшін, әсіресе тарих саласында, арнайы дайындық керек. Егер негізгі дереккөздер сенімді басылымдарда жарияланған болса, онда оны мақалада қолдануға болады. Мысалы, радиостанция сайтына шығарылған радиохабар стенограммасы немесе сенімді жинаққа жиналған тарихи құжат (мысалы — В. И. Ленин және ВЧК. М.: Саяси әдебиеттер баспасы, 1975)

  • Қосымша дереккөз бір немесе бірнеше негізгі дереккөздерді сипаттайды. Ғылыми мақала және кітап түріндегі қосымша дереккөздер ғылыми баспалардан (әсіресе ғылыми журналдарда басылған) мұқият тексеріліп шығады. Мазмұны сенімді мәліметтерден тұратындықтан, оны беделді дереккөздер ретінде қолдануға мүмкіндік береді.

Топтық жұмыс.

2-оқылым тапсырмасы(52-бет). Мәтінді түсініп оқып, алынған деректерді дәлелдейді, оқылым ресурсына сілтеме жасайды.

Дескриптор:

  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • алынған деректерді дәлелдейді;

  • оқылым ресурсына сілтеме жасайды.


Жеке жұмыс.

ӘТН.

4-тапсырма. Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолындағы ерекшеліктерді кестеге түсіріңдер.

Құрмалас сөйлемдер

Құрмалас сөйлемге тән ерекшеліктер

Жай сөйлемнен айырмашылықтары







Дескриптор:

  • құрмалас сөйлемді теріп жазады;

  • жасалу жолындағы ерекшеліктерді кестеге түсіреді.

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

5-ТАПСЫРМА. Екі топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.

1-топ. Оқылым мәтініндегі негізгі ойды, «Қосжазба күнделігі» арқылы талдаңдар.

Мәтіннен алған үзінді

Менің пікірім



2-топ. Мәтіндегі деректерді негізге алып, «Тәуелсіздік» сөзінің мағынасын «Топтастыру» әдісімен түсіндіріңдер.



Дескриптор:

- Оқылым мәтініндегі негізгі ойды, «Қосжазба күнделігі» арқылы талдайды;

- Мәтіндегі деректерді негізге алып, «Тәуелсіздік» сөзінің мағынасын «Топтастыру» әдісімен түсіндіреді..

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

1,2,3 сандары бойынша топқа бөлінеді.


Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.













































































Топтық жұмыс.













Жеке жұмыс.

Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемді теріп жазып, жасалу жолындағы ерекшеліктерді кестеге түсіреді.





















Оқылым мәтініндегі негізгі ойды, «Қосжазба күнделігі» арқылы талдайды.

ҚБ «Күн мен бұлт»




















































































ҚБ «Күн мен бұлт»






























ҚБ «Күн мен бұлт»












ҚБ «Күн мен бұлт»



Топқа бөліну қағаздары


Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар.











Ғаламтор материал

дары

















Рефлексия

5 мин





Кері байланыс:

«Жетістік баспалдағы» әдісімен бағалайды.

Үй тапсырмасы

Қосымша ресурстарды пайдаланып, «Тәуелсіз Қазақстанның тарихи кезеңдері» тақырыбында презентация дайындайды. Қолданылған деректерге сілтеме жасайды.


Қосымша мәлімет

Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?


Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі


Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.


Оқуды қадағалау

Сұрақ - жауап

Топтық бағалау


Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.


Сыныпты топтарға бөлу.


АҚТ дағдылары


Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)



Рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ