Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№ 2 Никола Тесла.Электр энергиясы. . ҚГБ. 11-СЫНЫП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Әлемді өзгерткен өнер- табыстар. |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі |
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Никола Тесла.Электр энергиясы. |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.3 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыра білу, салыстыру, факті мен көзқарасты ажырата білу; 11.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық). |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты түсіну, ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу; Көпшілігі: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыра білу, салыстыру, белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану; Кейбір оқушылар: тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыра білу, салыстыру, факті мен көзқарасты ажырата білу, белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу. |
|||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
|||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
|||||||||||
Алдыңғы білім |
«ЭКСПО-2017».Нұр әлем»павильоны-жел күші. |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылар назарын сабаққа аудару. І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. «Ой шақыру» сұрақтары. «Тұлғаны таны» әдісімен тұлға туралы мәліметтер іздестіріңдер. Оқылым мәтінін пайдаланыңдар. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады. «Тұлғаны таны» әдісімен тұлға туралы мәліметтер іздестіріңдер. Оқылым мәтінін пайдаланыңдар. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||
Сабақтың ортасы |
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Аудиожазбадан (07. mp3) «Бала бағатын білезік» мәтінін тыңдаңдар. Мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстырып, салыстырыңдар, дерек пен көзқарасты ажыратыңдар. «Бала бағатын білезік» Аса тиімді гаджеттердің бірі Sikker болуы әбден мүмкін. Бұл гаджеттің жұмыс істеу ерекшелігі сол – білезіктің бірі баланың, екіншісі – анасы мен әкесінің қолына тағылады. Bluetooth арқылы баланың хал – ахуалы жайлы мәлімет білезіктің бетіне шығу арқылы ата – аналарға беріледі. Соның арқасында олар балаларының жағдайын ұдайы бақылауда ұстап отыра алады. Қажет болған жағдайда көмек көрсете алады. Гаджеттің қызметі арқылы баланың жүрек соғысын да бақылап отыруға мүмкіндік бар екен. Ата – ана балаларының дауысын естіп қана қоймай, онымен сөйлесе алатын да көрінеді. Білезік базалық станция арқылы күні бойы қуаттандырылып отырады.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Тыңдалым мәтінін негізге алып, өнертабыстар көрмесінен репортаж жасаңдар. «Өзі тербелетін бесік» Астаналық өнертапқыш Серікбол Шәймардан өздігінен тербелетін бесік ойлап тапты. Баланың дауысына қарай қозғалатын құрылғы дене қызуы мен жаялық дымқылдығын өлшеп тұрады. Ол тербелетін бесік жасап шығуға 6 жыл уақытын жұмсаған. Smart Бесік ұзындығы – 100, ені – 40, биіктігі – 60 см. Бесікте баланың жағдайынан хабар беретін бірнеше құрылғы бар. Оның бірі бөбектің дене қызуын бақыласа, екіншісі жаялықтың ылғалдылығын анықтайды. Егер баланың қызуы бөлме температурасынан түсіп не асып кетсе: «Балаңыз тоңып қалды» немесе «Балаңыз ауырып қалды» деген дыбыс ескерту айтады. Бесік тербелгенде қондырғыға егізілген «Бесік жырын» ойнатып қоюға болады. Smart Бесік ата – анаға тек көмекші емес, сонымен бірге тәрбие құралы да болады. Дескриптор:
ҚБ. ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
6-тапсырма. Шешендік сөздерді оқып, құрылысына қарай қай түрі (термелі сөз, пернелі сөз) екенін анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ. 5-тапсырма. Адам өміріндегі электр энергиясының атқаратын рөлін зерделеп, тілдегі образды, айшықты сөздерді ұтымды пайдаланып, мәтін жазыңдар. Сабақтас құрмалас сөйлемдерді қатыстырыңдар және түрлерін ажыратыңдар. Дескриптор:
ҚБ |
Мәтінді тыңдайды.
Мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстырады,ғаламдық мәселелермен салыстырады; мәтіндегі деректерді анықтайды; көзқарастарды анықтайды; ойын дәлелдейді.
Публицистикалық стильдің жанрлық түрлері. Репортаж туралы білім алады.
Тыңдалым мәтінін негізге алады; өнертабыстар көрмесінен репортаж жасайды; репортаж жасау талаптарын қолданады.
Шешендік сөздерді оқып, құрылысына қарай қай түрі (термелі сөз, пернелі сөз) екенін анықтаңдар.
Адам өміріндегі электр энергиясының атқаратын рөлін зерделейді; тілдегі образды, айшықты сөздерді ұтымды пайдаланып, мәтін жазады; Сабақтас құрмалас сөйлемдерді қатыстырады және түрлерін ажыратады. Ойын қорытындылайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып Қазақ тілі оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
https://bilimdiler.kz/konkurs/kazakh/272-gylymi-zhanalyktar-men-tehnologiyalar.html
«Шешендік өнер» хрестоматиясынан |
||||||||
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «3 Қ» Қызық ...Қажет ...Қиын ... |
|
||||||||||
Үй жұмысы |
7-тапсырма. |
|
||||||||||
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||
|
|
|
||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
|||||||||||
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |