Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
|
Сабаққа қатысып
отырғандарды белгілеу
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
|
«Суретті
сөйлет» әдісі арқылы жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.
|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
|
1 тапсырма
ФС
«Суреттер
сөйлейді»
а) Осы жануарлардың қозғалысы
ғаламның дамуына қандай өзгерістер
енгізді?
Оқушының
ой-пікірі.
б) Сәйкестендіру
кестесі. Жануарлардың қозғалысы бойынша көлік түрлерін
анықтаңыз.
Жылқы
|
Ұшақ
|
Сегізаяқ
|
Метро
|
Балық
|
Поезд
|
Шұбалшаң
|
Машина
|
Көртышқан
|
Кеме
|
Бүркіт
|
Зымыран
|
|
Суреттегі жануарлардың
ғаламдық дамуға әкелген үлесін
зерттейді.
Сәйкестендірудің дұрыс
жауабы:
Жылқы
|
Машина
|
Сегізаяқ
|
Зымыран
|
Балық
|
Кеме
|
Шұбалшаң
|
Поезд
|
Көртышқан
|
Метро
|
Бүркіт
|
Ұшақ
|
|
Дескриптор
Суреттерді пайдаланып
сәйкестендіреді-3балл
|
Сурет, кесте
|
4
мин
|
2-тапсырма.ФС
«Ойлан, бірлес, бөліс!»
әдісі
Оқушыларға өмірмен
байланыстырылған мәтін беріледі. Жұптасып тақырыпқа байланысты
ойларымен бөліседі.
Мұғалім ұсынған
мәтін
|
Аслан жаздық демалысында
анасымен Түркияның Стамбул қаласына
ұшақпен жолға
шықты.
Ұшақта отырып көк аспанда
зымырап бара жатқан зымыранға көзі түсіп
тамсанды.
Саяхаттың алғашқы күнінде
Аслан анасымен теңізге шомылуға барды. Мамасы Асланның
жақсы жүзетінін байқады.
Су жағасында отырып көзі, екі
жұп ұзын аяқтарымен жұптасқан, су жағасынан секіріп өткен жануарға
көзі түсті.
Кенет күн ыси бастаған соң
анасы Асланнан қауырсыннан жасаған
желпуішті сөмкеден әперіп жіберуін
өтінді.
|
|
Оқушы табатын жануарлардың
қозғалыс түрлері
құстар
Омыртқасыз жануар, реактивті
қозғалады мысалы:сегіз аяқ
Омыртқалы жануар, жүзбе
қанаттары арқылы қозғалады,
балық
Омыртқалы жануар,
бақа
Омыртқалы ұшатын жануарқұс.
Олардың денесі қауырсынмен қапталған, алдыңғы аяқтары қанаттарға
айналған.
|
Дескриптор-мәтіннен
-жануарлардың қай типке
жататынын анықтайды-2балл
-сол жануарлардың қозғалысын
анықтайды-2балл
|
|
Сабақтың ортасы
мағынаны талдау
5
мин
|
Оқушыларға жалпылама
төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз
ойымен бөліседі.
Сәйкестендір
Амеба
|
Реактивті
қозғалу
|
Жасыл
эвглена
|
Жүзбе
қанаттар
|
Кірпікшелі
кебісше
|
Қанаттары
|
Ұлу
|
Жалған
аяқтары
|
Балық
|
Бүкіл
денесі
|
Құс
|
Талшығы
|
Жылан
|
Кірпікшелері
|
Кальмар
|
Бауырымен
|
|
Бағалау критерийі:
-омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін
анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
- омыртқасыз және
омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін
сәйкестендіреді – 3 балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы
мағынаны бағалау
|
Оқушыларға бұгінгі
тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр
орындаған оқушы бағаланады.
БЖБ(20
мин)
|
Бағалау критерийі:
-бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын
зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-берілген тапсырмаларды
орындайды;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
3
мин
|
«5-5-1»
әдісі
Оқушылардың білімін
қорытынаймын
|
Оқушылар сабақ кезінде нені
меңгергендері жайында 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5
сөзге дейін қысқартады. Оқушылар өздерінің түйін сөзін бүкіл
сыныппен бөліседі
|
Сабаққа байланысты түйін
сөздеріне қарай бағаланады.
|
Қағаз
Қалам
|