Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№ 8 «ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы.docx
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО-2017 |
Мектеп: |
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
«ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы |
|
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу. |
|
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу. |
|
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|
|||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау, жинақтау |
|
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана(1-құндылық) |
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: EXPO – таза әрі ашық бәсекелестікке арналған әлемдегі беделді алаң, Халықаралық көрме, «Болашақтың энергиясы» атты әлем үшін өзекті тақырып Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша... |
|
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, география |
|
|||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар |
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектер. |
|
|||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Болашақтың энергиясы |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал. «Сәлемдесу» ойыны Мұғалім сөзі: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез амандасасыңдар. Әр адаммен әр түрлі амандасасыңдар. Сонымен көзбен... қолмен... иықпен... құлақпен... тіземен... иекпен... өкшемен... арқамен. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді. Қызығушылығын ояту.
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді. |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар назарын сабаққа аударады. Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді. |
ҚБ
ЭКСПО -2017 логотипі |
|
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 35 минут
|
Мағынаны тану : ОҚЫЛЫМ АЛДЫ ТАПСЫРМА. Сілтеме дегеніміз не? Сілтеме (Ссылка; the reference, link) — 1) қандай да бір объектіге арналған нұсқағыш; 2) тілдің сипатталган элементін белгілеуге пайдаланылатын тілдік құрылма; 3) хабарланған объектіні ұқсастыру.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 1-топ. 2-оқылым мәтінін мұқият оқып, алынған дереккөзіне сілтеме жасаңдар. Өздерің білетін мәліметтермен салыстырып, ББҮ кестесін толтырыңдар.
2-топ.«EXPO-2017 — Қазақстанның мақтанышы» тақырыбында ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданып, авторына сілтеме жасаңыз( ноутбук, газет-журналдар беріледі).
- ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН 6-тапсырма. ««EXPO-2017» халықаралық көрмесі – халқымыздың ұлы мұраты» тақырыбында 2-оқылым мәтінін пайдалана отырып, жинақы мәтін жазыңыз. Дескриптор:
|
1-топ. 2-оқылым мәтінін мұқият оқып, алынған дереккөзіне сілтеме жасап, ББҮ кестесін толтырады. 2-топ.«EXPO-2017 — Қазақстанның мақтанышы» тақырыбында ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданып, авторына сілтеме жасайды.
|
ҚБ
ЭКСПО -2017 логотипі
ҚБ
ЭКСПО -2017 логотипі |
https://kk.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Сенімді_дереккөздер
|
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы: 5 мин
Үй тапсырмасы: |
Кері байланыс:
7-тапсырма. |
|
|||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Жеткізбесе,
неліктен? Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |