Материалдар / № 8 «ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы.docx

№ 8 «ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
80
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан.

ЭКСПО-2017

Мектеп:



Сынып: 9

Мұғалімнің аты-жөні:


Пәні: қазақ тілі

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

«ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

9.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.


Сабақ мақсаты:

Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.


Бағалау критерийлері:

  • Қосымша ақпараттардағы деректерді іріктейді;

  • Авторына сілтеме жасайды;

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін жазады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау, жинақтау


Құндылықтарды дарыту

Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана(1-құндылық)


Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: EXPO – таза әрі ашық бәсе­ке­­­­лестікке арналған әлемдегі беделді алаң, Халықаралық көрме, «Болашақтың энергиясы» атты әлем үшін өзек­ті тақырып

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша...


Пәнаралық байланыстар:

Тарих, география


АКТ қолдану дағдылары, ресурстар

Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектер.


Алдыңғы білім

Болашақтың энергиясы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Сәлемдесу» ойыны

Мұғалім сөзі: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез амандасасыңдар. Әр адаммен әр түрлі амандасасыңдар. Сонымен көзбен... қолмен... иықпен... құлақпен... тіземен... иекпен... өкшемен... арқамен.

Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.

Қызығушылығын ояту.

  • 2017ж Елордада өткен «EXPO-2017: болашақтың энергиясы» тақырыбында өткізілген халықаралық көрменің еліміз үшін маңызы қандай болды?

  • Көрмеде өнертапқыштардың сендерді таңдандырған қандай өнертабыстары болды? Суреттерге назар аударып, өз ойыңызбен бөлісіңіз.

Picture 2 Picture 3 Picture 4 Picture 5 Picture 6

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді.


Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар назарын сабаққа аударады.






Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.




























Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді.

ҚБ

ЭКСПО -2017 логотипі


















































Сабақтың ортасы

35 минут


Мағынаны тану :

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ ТАПСЫРМА.

Сілтеме дегеніміз не? Сілтеме (Ссылка; the reference, link) — 1) қандай да бір объектіге арналған нұсқағыш; 2) тілдің сипатталган элементін белгілеуге пайдаланылатын тілдік құрылма; 3) хабарланған объектіні ұқсастыру.

  1. Дереккөз деген не?

  • Факт — бұл өмірде бар және болған жайттар. Энциклопедияда тақырыпқа қатысты саладағы ғалымдар мен сарапшылардың келісілген тұжырымдамасы факт ретінде саналады. Пікірдің өзіне емес, фактілерге, соның ішінде пікірлер жайындағы фактілерге сүйеніңіз. Күмән тудырмайтын, жалпыға мәлім тұжырымдамаларға сілтеме сұраудың қажеті жоқ (мысалы, мынадай тұжырымдама: Марс – Күн жүйесіндегі планета).

  • Пікір – бұл біреудің ұстанатын, мазмұны тексерілуі де тексерілмеуі де мүмкін, көзқарасы. Дегенмен дара немесе бір топ адамдардың ұстанатын көзқарасы факт болып саналатындықтан, Уикипедияда жариялана алады (жеке немесе бір топ адамдардың ұстанатын көзқарасы екендігін растайтын сенімді дереккөздер көрсетілуі шарт). Мысалы, Құдайдың бар екені факт емес, дегенмен көптеген сенушілер Құдайдың бар екенін болжайтыны – күмәнсіз факт.

  • Негізгі дереккөз – фактілерге тікелей дәлел бола алатын адам немесе құжат. Ол айтылып жатқан оқиға немесе тұжырымдамаға жақын дереккөз. Бұған көбінесе оқиғаға қатысқан немесе бақылаған қатысушыдан алынған мәтін жатады. Ол журналисттің оқиға жерінен жасаған репортажы, ресми жариялау немесе автобиографиялық шығармалар болуы мүмкін. Беделді агенттік жасаған статистика негізгі дереккөз бола алады. Уикипедия мақалаларында негізгі дереккөзіне емес, негізгі мәліметтер қолданылған қосымша дереккөзге сүйену керек. Негізгі дереккөзін қолдану үшін, әсіресе тарих саласында, арнайы дайындық керек. Егер негізгі дереккөздер сенімді басылымдарда жарияланған болса, онда оны мақалада қолдануға болады. Мысалы, радиостанция сайтына шығарылған радиохабар стенограммасы немесе сенімді жинаққа жиналған тарихи құжат (мысалы — В. И. Ленин және ВЧК. М.: Саяси әдебиеттер баспасы, 1975)

  • Қосымша дереккөз бір немесе бірнеше негізгі дереккөздерді сипаттайды. Ғылыми мақала және кітап түріндегі қосымша дереккөздер ғылыми баспалардан (әсіресе ғылыми журналдарда басылған) мұқият тексеріліп шығады. Мазмұны сенімді мәліметтерден тұратындықтан, оны беделді дереккөздер ретінде қолдануға мүмкіндік береді.


ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

1-топ. 2-оқылым мәтінін мұқият оқып, алынған дереккөзіне сілтеме жасаңдар. Өздерің білетін мәліметтермен салыстырып, ББҮ кестесін толтырыңдар.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім




2-топ.«EXPO-2017 — Қазақстанның мақтанышы» тақырыбында ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданып, авторына сілтеме жасаңыз( ноутбук, газет-журналдар беріледі).

Бағалау критерийлері:


Дескриптор


  • Қосымша ақпараттардағы деректерді іріктейді

  • Авторына сілтеме жасайды

*деректерді қолданады;

*дерек, мәліметтердің авторына сілтеме жасайды.


-

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

6-тапсырма. ««EXPO-2017» халықаралық көрмесі – халқымыздың ұлы мұраты» тақырыбында 2-оқылым мәтінін пайдалана отырып, жинақы мәтін жазыңыз.

Дескриптор:

  • оқылым мәтінін пайдалана отырып, жинақы мәтін жазады.























































1-топ. 2-оқылым мәтінін мұқият оқып, алынған дереккөзіне сілтеме жасап, ББҮ кестесін толтырады.

2-топ.«EXPO-2017 — Қазақстанның мақтанышы» тақырыбында ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданып, авторына сілтеме жасайды.




































































ҚБ

ЭКСПО -2017 логотипі








ҚБ

ЭКСПО -2017 логотипі

https://kk.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Сенімді_дереккөздер









































http://www.aktobegazeti.kz/?p=20510

Сабақтың соңы:

5 мин



Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:

  • Сабақта мен үшін ... пайдалы болды.

  • Мені қызықтырған...

  • Маған түсініксіз...

7-тапсырма.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?
сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ