Тақырыбы: «Бала тәрбиесіндегі
ата-ананың рөлі және мектеппен
байланысы»
Мақсаты: Баланың дамуына, жеке тұлға
болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре
отырып қарым –қатынас орнату.
Міндеттері: Ата-аналардың мектеппен, тығыз
байланысын арттыру, балаларын, мейірімділікке, ұстамдылыққа
тәрбиелеудің жолдарын
көрсету.
Қажетті құрал-
жабдықтар: Үлестірмелі қағаздар, А4
формат, қалам, қоржын, түрлі түсті маркерлер және
т.б
Әдістері: пікір алмасу, сұрақ жауап,
тест психологиялық жаттығулар.
Тренинг
бағдарламасы:
1.«Танысу жаттығуы»
2.Топқа бөлу
3. Дәріс оқу. Ата-ана мен бала арасындағы психологиялық
үйлесімділік дәрісі
4.Ой жинақтау
5.Қызықты сұрақтар сергіту жаттығуы
6.Тест
7.Қорытынды
8.Рефлексия
Тренинг
барысы: Сәлеметсіздер ме құрметті
ата-аналар! Бүгінгі біздің
«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың
рөлі және мектеппен
байланысы» атты тренинг сабағымызға хош
келдіңіздер! Ата –ана тілегі баласының жақсы адам болуы,
еңбексүйгіштігі, кішіпейіл, мейірімді болуы. «Ұл тәрбиелей отырып,
жер иесін тәрбиелейміз, қыз тәрбиелей отырып, ұлтты тәрбиелейміз».
Отбасындағы тәрбие әрбір мүшенің өзін-өзін сақтау, ұрпақты
жалғастыру, өзін-өзі сыйлау қажеттігінен туындайды. Отбасында
адамның жеке басының қасиеті қалыптасады.
Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса, оны
жалғастырып демеуші ата-ана.
Мұғалім: Тренингімізді бастамас бұрын
ата - аналар тренинг ережесін құрып
аламыз:
1. ТЫҢДАЙ БІЛУ.
2. СӨЗДІ БӨЛМЕУ.
3. БЕЛСЕНДІЛІК.
4. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ.
5. ТӨЗІМДІЛІК.
6. СЫЙЛАСТЫҚ.
7. ТҮСІНІСТІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС.
8. ТОПТАН ҚАЛЫС ҚАЛМАУ.
3 түсті жұлдызшалардан бір -
бірден таңдауларыңыз сұралады. Бірдей түсті ата - аналар бірігіп
бір топ боласыздар.
«Есімдер аллитерациясы»
Нұсқау: Алдымен өз есімдеріңіздің алдына адамның бойында бар жақсы
қасиеттің біреуін айтып, өзіңіз туралы қысқаша мәлімет беруіңіз
керек.
Мысалы: Мен сәнді –Салтанатпын
Мен гүлдей- Гүлмирамын
Мен айдай – Арайлыммын
2.Топқа
бөлу түрлі түсті қағаздан жасалған
жұлдызшалар түсіне қарай таңдайды. Түстер бойынша топ құрып
,бөлініп отырады.
3. Дәріс оқу. Тақырыбы:
«Бала тәрбиесіндегі
ата-ананың рөлі және мектеппен
байланысы»
4. Ой
жинақтау
Үш топқа тақырып беріледі
Ата-аналар сол бойынша өз ойларын ортаға салады. Ата-аналар ортаға
шығып, берілген сұрақтарға тез жауап береді.
I.Бала –білімді әрі тәрбиелі болып өсуі үшін ата-ана қандай жағдай
жасауы керек.
II. Балаларды теріс қылығы үшін жазалау керек пе?
III. Мұғалім мен ата –ана байланысының тиімділігі бар
ма?
5. Тренинг «Сиқырлы
қоржын». Ситуациялық
сұрақтар.
Ата-аналар қоржын ішінен
үлестірмелі қағаздарды бөліп алып, сұрақтарға жауап
береді.
6.«Қызықты сұрақтар»
сергіту жаттығуы
1. Балаңыздың сүйікті
түсі?
2. Сынып жетекшісінің толық аты- жөні
3. Балаңыздың сүйікті оқу пәндері қандай?
4. Қандай жануарды жақсы көреді?
5.
Балаңызды қалай еркелетесіз?
6. Балаңыздың хоббиі жайлы не білесіз?
7. Балаңыздың жақын досы кім?
8. Балаңыздың қандай да бір
іске өнері, қызығушылығы байқалса не істер
едіңіз?
10. Балаңыз сізді ренжітті,
сіздің іс – әрекетіңіз
7.
Қорытынды.
Оқушылардың оқу үлгерімі
туралы т үсінік беру. Әр түрлі
мәселелер
8.
Рефлексия. Тренингтен алған әсерлері және
ұсыныстары туралы стикерге ойларын
жазу.