Мотивациялық-қозғаушы
|
Шаттық
шеңбері:
Бақыт деген –
Осы
шаттық шеңбері,
Қол
ұстасып
Тұрайықшы,кел
бері
Бақыт деген –
Көрмей қалса
сағынып,
Мені іздейтін
Адал жүрек
сендегі.
Балалар, теледидардан «табиғаттың дыбысын»
тыңдайық. Ненің дыбысы екенін
табыңдар.
|
Балалар шаттық шеңберінде тұрып өлеңін айтады,
бір-білеріне жылы лебіздерін
білдіреді.
-
желдің, судың, аң-құстың дыбыстарын
табады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденуші
|
Балалар біз не естідік? Бүгінгі
тақырыбымызда
«Біздің айналамыздағы дыбыстар» деп
аталады.
Дыбыс дегеніміз
не?
Енді өзіміз білетін «Ала бұзау» атты әңгімені
қуыршақ театры арқылы көрсетейік.
Балалар көріністен көптеген дыбыстарды естідік
енді осы дыбыстардың таңбасын әліпбиден
көрсетйік.
Дыбыстың таңбасын не деп
атаймыз?
Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
Билингвальды ком. Дыбыс-звук әріп-буква
әліпби-альфавит енді «Не қалай дыбыстайды?»
дидактикалық
ойын:
Шарты: тақтада үй жануарларының суреті ілулі тұрады
балалар төлді атап қалай дыбыстайтынын
айтады.
Сергіту
сәті:
Боран соқты
зу-зу-зу.
Қатты-қытты жел соқты
гу-гу-гу.
Жапырақтар қол соқты
ду-ду-ду.
Шыдай алмай жапырақтар
ах-ах-ах.
Билеп кетті қалтырап
пах-пах-пах.
Дидактикалық
ойын:
«Алма жинау» (үлкен алма ағашы
жемісімен)
Шарты: әр
алмаға дыбыс таңбасы (әріп) жазылған дыбысты атап сөз айтып себетке
салады.
«Кім зерек?»
дидактикалық
ойыны.
Шарты:
Тәрбиеші дыбыстарды атайды, балалар қызыл, көк
текшелерді көрсетіп, сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
|
-Дыбыстарды
-дыбысты естиміз,
айтамыз.
-Балалар рөлдерде бөлініп қуыршақ театры арқылы
көрініс көрсетеді.
Кейіпкерлер: бала, бұзау, жел, маса, ара, жылан,
ит.
-Балалар У Ш З Р С Ж М Ө
көрсетеді.
-Әріп.
-2ге. дауысты, дауыссыз
дыбыстар.
Балалар қалай дыбыстайтынын айтып, кеспе
әріптермен жазып береміз.
«МӨ» «БӨ» «МӘ»
«ИО»
Өлең сөздеріне байланысты қимылдар
жасайды.
Дыбысты алып дауысты дауыссыз екенін
айтады.
-«Н»дауыссыз
дыбыс.
Нан
«Ә»-дауысты дыбыс Әже.
Бақша Ағаш сөздерін
талдайды.
|