Сабақтың
тақырыбы:
Құстар
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Урманова Жанар
Күні:
|
СЫНЫП:
3
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
Оқушыларға көктем
мезгіліндегі құстар тіршілігінің басты ерекшелігі,балапандарына
қамқорлығы жайында түсіндіру,құстар туралы білімдерін
толықтыру.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Сұраққа жауап береді,
жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай
алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
орнитолог
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Сүтқоректілер
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі 2 минут
Топтарға
бөлу.
Құстар суреттері
бойынша бөліну.
Оқушыларға сурет
қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан,
тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы
керек.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру: 3
минут
Гүлдерді
жұлмаймын,
Торғайларды
қумаймын.
Сабағымды жақсы
оқып
Табиғатты
қорғаймын.
|
1-топ:
Раушан
2-топ:Тұңғиық
3-топ:Түймедақ
«Жіптік құбыр» тренинг,
қағаздар, шарик.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады. Тақырыпты үш топқа бөліп беріп,түсінгендері бойынша
постер қорғайды
СТО. Сын
тұрғысынан ойландыратын үш сұраққа жауап .3
мин
Керек дерек? Не?
Неге!
|
Оқулық.
«Постер
қорғау» әдісі.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
Құстар туралы мағлұмат
.
Құстар – бау-бақшаның,
орманның сәні, әні, емшілері. Құстар – біздің досымыз. Қазақстанда
435-ге жуық құстардың түрі
ба
Бүркіт – қыран
құс
Аққу – сұлу
құс
Сауысқан – қорқақ
құс
Көкек – мақтаншақ
құс
Тоқылдақ – орман
дәрігері
Сұңқар – қырағы
құс
Түйеқұс – үлкен
құс
Пингвин – жүзгіш
құс
Шығармашылық
тапсырма
Әр топқа үш түрлі
тапсырма беріледі.
1-топ. Құстардың
суретін салу.
2-топ. Тыйым
сөздер
3-топ. Өлең
құрау.
Талдау
«Семантикалық карта
» орындық
әдісі
Атауы
|
Планетада ең көп
тарағаны
|
Ұрпағын тірідей
туады
|
Желбекзектері арқылы дем
алады
|
Сүтқоректілер
|
|
|
|
Балықтар
|
|
|
|
Жәндіктер
|
|
|
|
Құстар
|
|
|
|
Қосмекенділер
|
|
|
|
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Семантика
лық
карта» әдісі,
сұрақтар,
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Қане қанат
жазайық,
Құстарға біз
ұқсайық.
Ұшып-ұшып
алайық
Орнымызға
қонайық
|
Оқушылар сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез «Ой қорыту» әдісі
«Шеңбердегі доп»
әдісі
Оқушылар шеңберлене
отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы
жаңа білім туралы бір сөйлем
айтады.
|
«Ой
қорыту» әдісі
Шеңберге
отырғызу, доп.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Постер қорғау»
әдісі
|
«Сто»
әдісі
|
«Семантикалық карта»
әдісі
|
«Шығармашылық жұмыс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Сабақтағы проблемалар»
кестесі
|
Бағалау
парақшасы
Сабақтағы
проблемаларкестесі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
Көмеккөрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағыахуал
Қандай болды?
Мен
жоспарлаған
Саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
Уақыт ішінде
үлгердімбе?
Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:шеңбердегі
доп
2:семантикалық
карта
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:СТО
2:Ой
қорыту
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|