Материалдар / " Біздің айналамыздағы дыбыстар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

" Біздің айналамыздағы дыбыстар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға дыбыс жайлы түсініктерін кеңейту.Дыбыс пен әріпті ажырата білуге баулу Отан сүюге,құрметтеуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
1015
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы:

Құстар

Мұғалімнің аты-жөні:Урманова Жанар

Күні:

СЫНЫП: 3


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Оқушыларға көктем мезгіліндегі құстар тіршілігінің басты ерекшелігі,балапандарына қамқорлығы жайында түсіндіру,құстар туралы білімдерін толықтыру.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

критерийі

Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


орнитолог

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Сүтқоректілер

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Құстар суреттері бойынша бөліну.

Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Гүлдерді жұлмаймын,

Торғайларды қумаймын.

Сабағымды жақсы оқып

Табиғатты қорғаймын.





1-топ:

Раушан

2-топ:Тұңғиық

3-топ:Түймедақ


«Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Тақырыпты үш топқа бөліп беріп,түсінгендері бойынша постер қорғайды


СТО. Сын тұрғысынан ойландыратын үш сұраққа жауап .3 мин

Керек дерек? Не? Неге!

Оқулық.

«Постер қорғау» әдісі.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Құстар туралы мағлұмат .

Құстар – бау-бақшаның, орманның сәні, әні, емшілері. Құстар – біздің досымыз. Қазақстанда 435-ге жуық құстардың түрі ба


Бүркіт – қыран құс

Аққу – сұлу құс

Сауысқан – қорқақ құс

Көкек – мақтаншақ құс

Тоқылдақ – орман дәрігері

Сұңқар – қырағы құс

Түйеқұс – үлкен құс

Пингвин – жүзгіш құс


Шығармашылық тапсырма

Әр топқа үш түрлі тапсырма беріледі.

1-топ. Құстардың суретін салу.

2-топ. Тыйым сөздер

3-топ. Өлең құрау.


Талдау

«Семантикалық карта » орындық әдісі

Атауы

Планетада ең көп тарағаны

Ұрпағын тірідей туады

Желбекзектері арқылы дем алады

Сүтқоректілер




Балықтар




Жәндіктер




Құстар




Қосмекенділер





Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер




«Семантика

лық карта» әдісі, сұрақтар,





Сергіту сәті

2 минут

Қане қанат жазайық,

Құстарға біз ұқсайық.

Ұшып-ұшып алайық

Орнымызға қонайық


Оқушылар сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут


Синтез «Ой қорыту» әдісі


«Шеңбердегі доп» әдісі

Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.

«Ой қорыту» әдісі









Шеңберге отырғызу, доп.






Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Постер қорғау» әдісі

«Сто» әдісі

«Семантикалық карта» әдісі

«Шығармашылық жұмыс» әдісі

Балл







































«Сабақтағы проблемалар» кестесі


Қиындықтар

Себебі

Шешімі












Бағалау парақшасы













Сабақтағы проблемаларкестесі


Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

Көмеккөрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенін тексеруді

Қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған

Саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

Уақыт ішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:шеңбердегі доп

2:семантикалық карта

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:СТО

2:Ой қорыту

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!