Сабақтың тақырыбы:3.1. Денсаулық-зор байлық Бірінші байлық-денсаулық
| Мұғалімнің аты-жөні: Мутиева К.Ж.Күні: 12.10.2017 |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақнегізделген оқу мақсаттары | 7.1.6.1.коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш эмоционалды-экспрессивті сөздерді еркін қолданып, диалогкқа қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдау7.4.3.1.. фразеологизм,мақал-мәтелдердердің эмлционалды мәнін,көркемдік ерекшеліктерін тұсініп оқу |
Сабақ мақсаттары:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: өтілген тақырыптар бойынша мағлұмат алады мақал-мәтелдердердің мағыналарын ашуды түсінеді .Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мақал*-мәтелдерге мысал келтіредіөз пікірлерін ортаға саладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: денсаулық туралы мәтіндердентілдік бірліктерді тауып,мақал-мәтелдердің мағынасынашып түсіндіреді |
Кұтілетін нәтиже: | Бірінші байлық-денсаулық ұғымын түсінедімақал-мәтелдердердің ережесімен танысады
|
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік мақсаты | Негізгі сөздер мен тіркестер:денсаулық, медицина,мақал-мәтел,тура мағына,астарлы мағына,
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | фразеологизмдердің түрлері мен сипаты туралы алған білімдерін тексеруграмматикалық сипаты туралы алған білімдерін тексеру |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш деген сөздер болу керек.Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды) |
1-топ: бақыт2-топ: қуаныш
Тренинг жазылған парақшалар |
Жаңа білім10 минут
| Үйге берілген тапсырманы тексеру Сақина салмақ әдісі бойынша сұрақтарға жауап беруБілу және түсіну1-тапсырманы оқу Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.»стикердегі диалог» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру | Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
Ортасы10 минут
| Қолдану1-топ: тұлпар.2-топ:сұңқар 1-тапсырманы оқу 2-тапсырманы орындау «Кім жылдам» кестені толтыру 3-тапсырманы «ортадағы қаламсап» әдісі бойынша орындату 4-тапсырманы дәптерге жазу топтастыру5-тапсырма сөйлемдегі кейбір сөздердің орнына фразеологиялық тіркестерді қойып қолдану |
«Пкірлер»парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
|
Сергіту сәті 2 минут | «Қызыл гүлім-ай» биі | Би билейді |
АяқталуыСабақты бекіту10 минут | Синтез «Кім көп біледі» тест әдісі 6- 7-тапсырманы орындау фразеологизмдерді табу, мысал келтіру Үйге тапсырма: 1А еркін пікір әдісі бойынша тұлпар мен иесіне эссе жазу |
Карточкада жазылған терминдер |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |