Материалдар / " Достық әлемі "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

" Достық әлемі "

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін -өзі тану сабаы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2018
848
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ересек тобы үшін білім барысын ұйымдастырудың технологиялық картасы

Білім бөлімі: Таным

Бөлім: Өзін- өзі тану

Тақырыбы: «Достық әлемі»

Мақсаты: Достық, татулық, бірлік ұғымдарын түсіндіру. Өзара татулық сезімдерін дамыту. Достықты қадірлей

білуге тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс:Бірлік -единство, дос-друг, достық-дружба

Құралдар:Дәптер,үнтаспа, ойынға қажетті құралдар.


Іс - әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Баланың қызметі

Үйлестіру-ұйымдастыру



-Амансыңдар ма, балалар! Мен сендермен кездескеніме қуаныштымын. Енді барлығымыз мына өлең жолдарын бірігіп айтайық.

Балалар шеңбер құрып тұрады, өлең сөздерін қайталады:

Достарды біз қолдаймыз

Қиын шақта қорғаймыз

Біздің топта ұл- қыздар

Тату- тәтті ойнаймыз!

Ұйымдастыру-іздену






Әңгімелеу:

«Атасының ақылы» С. Сейтеновтың оқу

-Еркін мен Төкен достықты қалай түсінеді?

-Еркіннің атасы немересіне достық туралы қандай ақыл береді?

-« Тату- тәтті дос» деп қандай достарды айта аламыз?

Дәйексөз:

-Адам достығымен күшті қалай түсінесіндер?

Сергіту сәті:









Ойын «Достық неден басталады, достыққа не жарасады?»

Мен төмендегі сөздерді айтамын

Достық танысудан бастала ма?

Достыққ қамқорлық жараса ма?

Достық төбелестен бастала ма?

Достыққа мейірімділік жараса ма?

Достық ренжісуден бастала ма?

Достыққа адалдық жараса ма?

Достық күлуден бастала ма?

Достыққа татулық жараса ма?

Достық мазақтағаннан бастала ма?

Достық ұйымшылдықтан бастала ма?

Достыққа ауызбірлік жараса ма?

Достық бірліктен бастала ма?

Достыққа сүйіспеншілік жараса ма?

Дәптермен жұмыс:

-Достарға арналған ашықхаттың суретін салыңдар.Оны киып алып достық ағашына бекітіндер.

Тыныштық сәті:

-Балалар, денелерінді түзу үстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырындар. Көздерінді жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар.өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махабат пен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаның тұла бойларыңа толғанып сезінінде.ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.

Шығармашылық ұжымдық жұмысы «Достық шеңбері»

-Алақандарымызды бояуға салып, үлкен ватманға бастырып шығайық. Қараңдаршы, қандай түрлі- түсті, әдемі, «жылы» шеңбер пайда болды. Үнемі біздің достығымыз үзілмей, шексіз бола берсін. Бір- бірімізге жылы лебіз, тілектерімізді білдіріп, достасып жүрейік.

Ғажайып сөздер:

Шынайы достық қуаныш әкеледі

Адал достар үнемі бір- біріне көмекке дайын болады.

Достарым көп болсын десең, өзін жақсы бол.

Қорытындылау:

-Біз «Өзін- өзі тану» әлемінің «Достық»аялдамасында көптеген, жақсы қасиеттермен таныстық. Ол жақсы қасиеттер бір- бірімізбен татулыққа, достыққа, түсінушілікке, бірлікке, кешіруге үйретеді.


Балалар әңгімені тыңдап отырады

Кездескен сайын кәмпит берсе, онымен кім дос болмайды

Адамға жақсылық жасаудың өзін бақыт санайтын адамдармен


Көп дос болса адамның күші көп болады

Өлең мазмұнына сай қимыл – қозғалыс жасайды

Орнымыздан тұрамыз

Қолды белге қоямыз

Бұрыламыз оңға бір

Бұрыламыз солға бір

Гүл- гүл жайнап жанамыз

Жаттығулар жасасақ

Жақсы сергіп қаламыз

Балалар оған келісіп, «Иә» деп жауап береді, қолдарын шапалақтайды. Келіспесе, «Жоқ» деп жауап береді, қолдарын шапалақтамайды

Балалар сезініп отырады















Балалар мұқият тыңдап отырады




Балалар сезініп отырады

Балалар мұқият тыңдап отыр

Үнтаспадан әдемі әуен естіледі. Балалар жайғасып отырып, көздерін жұмады











Балалар бірге ұжымдық жұмысын жасап отыр








Осы сөздерді балалар есіне сақтайды




Балалар мұқият тыңдап отыр.

Сабақты қорытындылау





Жүрекпен жүрекке:

Балалар шеңбер бойына жиналып, төмендегі өлең жолдарын бірігіп айтайық:

Балдырған баламыз

Досты көп табамыз

Қашан да, қайда да

Достар бір- біріне

Сенімді боламыз

Екі деген екі дос

Бір- бірі қимайтын

Артық- кемді етпей сөз

Бір- бірі сыйлайтын.

Күтілетін нәтиже:

Түсінеді: Достық, татулық, бірлік ұғымдарын түсінеді .

Ұғынады: Өзара татулық сезімдерін ұғынады.

Қолданады: Достықты қадірлей білуге қолданады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!