Ұйымдастыру-іздену
|
Әңгімелеу:
«Атасының ақылы» С. Сейтеновтың оқу
-Еркін мен Төкен достықты қалай
түсінеді?
-Еркіннің атасы немересіне достық туралы қандай
ақыл береді?
-« Тату- тәтті дос» деп қандай достарды айта
аламыз?
Дәйексөз:
-Адам достығымен күшті қалай
түсінесіндер?
Сергіту сәті:
Ойын «Достық неден басталады, достыққа не
жарасады?»
Мен төмендегі сөздерді айтамын
Достық танысудан бастала ма?
Достыққ қамқорлық жараса ма?
Достық төбелестен бастала ма?
Достыққа мейірімділік жараса ма?
Достық ренжісуден бастала ма?
Достыққа адалдық жараса ма?
Достық күлуден бастала ма?
Достыққа татулық жараса ма?
Достық мазақтағаннан бастала ма?
Достық ұйымшылдықтан бастала ма?
Достыққа ауызбірлік жараса ма?
Достық бірліктен бастала ма?
Достыққа сүйіспеншілік жараса ма?
Дәптермен жұмыс:
-Достарға арналған ашықхаттың суретін
салыңдар.Оны киып алып достық ағашына бекітіндер.
Тыныштық сәті:
-Балалар, денелерінді түзу
үстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырындар. Көздерінді
жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс
алыңдар.өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махабат пен
тыныштыққа толы таза, шипалы ауаның тұла бойларыңа толғанып
сезінінде.ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.
Шығармашылық ұжымдық жұмысы «Достық
шеңбері»
-Алақандарымызды бояуға салып, үлкен ватманға
бастырып шығайық. Қараңдаршы, қандай түрлі- түсті, әдемі, «жылы»
шеңбер пайда болды. Үнемі біздің достығымыз үзілмей, шексіз бола
берсін. Бір- бірімізге жылы лебіз, тілектерімізді білдіріп,
достасып жүрейік.
Ғажайып сөздер:
Шынайы достық қуаныш әкеледі
Адал достар үнемі бір- біріне көмекке дайын
болады.
Достарым көп болсын десең, өзін жақсы
бол.
Қорытындылау:
-Біз «Өзін-
өзі тану» әлемінің «Достық»аялдамасында көптеген, жақсы
қасиеттермен таныстық. Ол жақсы қасиеттер бір- бірімізбен
татулыққа, достыққа, түсінушілікке, бірлікке, кешіруге
үйретеді.
|
Балалар әңгімені тыңдап отырады
Кездескен сайын кәмпит берсе, онымен кім дос
болмайды
Адамға жақсылық жасаудың өзін бақыт санайтын
адамдармен
Көп дос болса адамның күші көп болады
Өлең мазмұнына сай қимыл – қозғалыс
жасайды
Орнымыздан тұрамыз
Қолды белге қоямыз
Бұрыламыз оңға бір
Бұрыламыз солға бір
Гүл- гүл жайнап жанамыз
Жаттығулар жасасақ
Жақсы сергіп қаламыз
Балалар оған келісіп, «Иә» деп жауап береді,
қолдарын шапалақтайды. Келіспесе, «Жоқ» деп жауап береді, қолдарын
шапалақтамайды
Балалар сезініп отырады
Балалар мұқият тыңдап отырады
Балалар сезініп отырады
Балалар мұқият тыңдап отыр
Үнтаспадан әдемі әуен естіледі. Балалар жайғасып
отырып, көздерін жұмады
Балалар бірге ұжымдық жұмысын жасап
отыр
Осы сөздерді балалар есіне сақтайды
Балалар
мұқият тыңдап отыр.
|