Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
« Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-шараның тақырыптары |
« Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
8 « » |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
-Адал еңбекті бағалау.Оқушылардың еңбек туралы түсініктерін кеңейту. - оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылық : |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру 35 мин |
Сәлемдесу. Шаттық шеңбері. - Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін құрайық. Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты – еңбек. Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты – еңбек. Сабағыңды жөндеп, Әзірлесең еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек қана жеңбек! ІІІ «Бейнеролик айдары» Еңбек жайлы түсініктерін кеңейту Әңгімелесу. “Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Қандай адамды еңбекқор дейміз? Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай? «Wordwall» әдісі Жалғасын тап: Еңбек бейнет емес …(зейнет) Еңбегінен ел … ( таныр) Еңбегі аздың өнбегі … ( аз) Еңбек ер … ( атандырады ) Еңбек ептілікті … ( сүйеді ) Еңбек еткен мұратқа … ( жеткен) Еңбек адамның екінші… (анасы) Еңбек ата жер … ( ана) Сәйкестендіру. «Wordwall» әдісі Сергіту сәті. «Дұрыс па, бұрыс па?» Қойшы балаларды оқытып жүр. Жүргізуші машина жүргізеді Аспазшы үй салып жүр. Дәрігер адамдарды емдейді. Жазушы хат, газеттер тасып жүр. Дәрігер етіктігіп отыр. Мұғалім балаларды емдеп жүр. Ұшқыш әдемі киім тігеді. Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. Суретші сахнада ән айтып тұр. Шығармашылық жұмыс Топтық жұмыс 1 топ: Еңбектуралы 3 мақал-мәтел жазып, мағынасын түсіндіру. 2-топ: «Еңбекқор жәндіктер» туралы жазып, айту. Қорытынды: Топтастыру. Слайд арқылы «Еңбектің пайдасы» деген сөзге топтастыру жасау. Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күшбереді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады. Адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келеді. Ән: « Болайықшы осындай!» |
Білім алушылар мұғаліммен сәлемдеседі, бірге шеңбер құрып, өлең шумақтарын қайталайды Бейнероликті тамашалайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді Мақалдардың жалғасын табады Оқушылар дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді. Оқушылар топтық жұмысты орындайды, әр топ өз жұмысын қорғайды Оқушылар топтастыру тапсырмасын орындайды Ән шырқайды |
|
https://www.youtube.com/watch?v=wgyEUIN5ePw |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
№ 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?» Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
Баланың қандай құқықтары бар? Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс)Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
|
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды: |
Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|