Материалдар / « Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»

« Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»

Материал туралы қысқаша түсінік
« Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2024
79
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс-шараның тақырыптары

« Еңбек түбі береке » № 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

8 « »

Сабақтың мақсаттары:

-Адал еңбекті бағалау.Оқушылардың еңбек туралы түсініктерін кеңейту.

- оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру.

Құндылық :

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру







35 мин































Сәлемдесу. Шаттық шеңбері.

- Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін құрайық.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты – еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты – еңбек.

Сабағыңды жөндеп,

Әзірлесең еңбек.

Қиындықтың бәрін,

Еңбек қана жеңбек!


ІІІ «Бейнеролик айдары» Еңбек жайлы түсініктерін кеңейту

Әңгімелесу.

Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?

Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Қандай адамды еңбекқор дейміз?

Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?


«Wordwall» әдісі

Жалғасын тап:

Еңбек бейнет емес …(зейнет)

Еңбегінен ел … ( таныр)

Еңбегі аздың өнбегі … ( аз)

Еңбек ер … ( атандырады )

Еңбек ептілікті … ( сүйеді )

Еңбек еткен мұратқа … ( жеткен)

Еңбек адамның екінші… (анасы)

Еңбек ата жер … ( ана)


Сәйкестендіру.

«Wordwall» әдісі


Сергіту сәті.

«Дұрыс па, бұрыс па?»

Қойшы балаларды оқытып жүр.

Жүргізуші машина жүргізеді

Аспазшы үй салып жүр.

Дәрігер адамдарды емдейді.

Жазушы хат, газеттер тасып жүр.

Дәрігер етіктігіп отыр.

Мұғалім балаларды емдеп жүр.

Ұшқыш әдемі киім тігеді.

Өрт сөндіруші өртті сөндіреді.

Суретші сахнада ән айтып тұр.



Шығармашылық жұмыс

Топтық жұмыс


1 топ: Еңбектуралы 3 мақал-мәтел жазып, мағынасын түсіндіру.

2-топ: «Еңбекқор жәндіктер» туралы жазып, айту.


Қорытынды:

Топтастыру. Слайд арқылы «Еңбектің пайдасы» деген сөзге топтастыру жасау. Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күшбереді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.

Адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келеді.

Ән: « Болайықшы осындай!»


Білім алушылар мұғаліммен сәлемдеседі, бірге шеңбер құрып, өлең шумақтарын қайталайды







Бейнероликті тамашалайды









Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Мақалдардың жалғасын табады









Оқушылар дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.








Оқушылар топтық жұмысты орындайды, әр топ өз жұмысын қорғайды





Оқушылар топтастыру тапсырмасын орындайды








Ән шырқайды













https://www.youtube.com/watch?v=wgyEUIN5ePw





https://wordwall.net/ru/resource/52238950/%D0%B5%D2%A3%D0%B1%D0%B5%D0%BA-%D0%BC%D0%B0%D2%9B%D0%B0%D0%BB-%D0%BC%D3%99%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%B6%D0%B0%D0%BB%D2%93%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8B%D1%80


https://wordwall.net/ru/resource/48625947/%D0%B5%D2%A3%D0%B1%D0%B5%D0%BA-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8B-%D0%BC%D0%B0%D2%9B%D0%B0%D0%BB-%D0%BC%D3%99%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80


Қауіпсіздік сағаты 10 мин


4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»


Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

  1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі құқықтарын қарастыру.

  2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар екенін түсіндіру.

  3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен ресурстар:

  • Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

Баланың қандай құқықтары бар?

Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары

Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.

Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.

«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы 345 Заңы

15-бап

Баланың білім алу құқығы

16-бап

Баланың еңбек бостандығына құқығы

16-1-бап

Баланың экономикалық қанаудан қорғау құқығы

17-бап

Баланың мемлекеттік көмекке құқығы

19-бап

Баланың демалуға және демалуға құқығы

20-бап

Баланың міндеттері

35-бап

Бала және дін

36-бап

Баланы әлеуметтік ортаның теріс әсерінен қорғау

37-бап

Баланы алкоголь өнімдері мен темекі өнімдерінің зиянды

әсерінен қорғау

38-бап

Баланы психоактивті заттардан, күшті немесе улы заттардан қорғау

39-1-бап

Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым

салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таралуын, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың ойын-

сауық орындарында болу тәртібін мемлекеттік бақылау

Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:

    • отбасында өмір сүру және тәрбиелеу;

    • оның ата-анасы кім екенін білу;

    • ата-аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған немесе ата-ана құқықтарынан айырылған жағдайда-қорғаншының, қамқоршының немесе балалар мекемесінің тәрбиесіне;

    • жан-жақты даму;

    • адамның қадір қасиетін құрметтеу;

    • ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және басқа туыстарымен қарым-қатынас жасау;

    • өз пікірін білдіруге арналған өтініш;

    • тегі, аты, әкесінің атын алуға арналған құжат.

Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс)

Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:

Азаматтық құқық

Саяси құқық

Әлеуметтік- экономикалық құқық

Мәдени құқық































Пайдалы сілтемелер:

https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S















Қорытынды:

Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.

  • Негізгі құқықтардың мысалы (білім алу құқығы, медициналық көмек, қауіпсіздік және т.б.).

  • Құқықтар бұзылған жағдайда не істеу керектігін талқылау.

  • Балалардың құқықтарын қорғайтын ұйымдардың мысалдары (Бала құқықтары жөніндегі комитет, ювеналды полиция, балалар омбудсмендері).

  1. Қорытынды

  • Сабақты қорытындылау.

  • Өз құқықтарыңызды қорғау бойынша кеңестер және көмекке қайда жүгіну керек (жадынамада).

Пайдалы сілтемелер:

https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ