Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
« Еңбек түбі береке » Қауіпсіздік сабағы № 4. «Мұз үстіндегі қауіптер»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-шараның тақырыптары |
« Еңбек түбі береке » Қауіпсіздік сабағы № 4. «Мұз үстіндегі қауіптер» |
||||
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
2 « » |
||||
Сабақтың мақсаттары: |
-Адал еңбекті бағалау.Оқушылардың еңбек туралы түсініктерін кеңейту. -Балалардың қыс мезгілінде су қоймасында қауіпсіз әрекет ету туралы түсініктерін қалыптастыру, сақтық сезімін, өзінің және басқалардың өмірі үшін жауапкершілік сенуге тәрбиелеу. |
||||
Құндылық : |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
Ұйымдастыру 35 мин |
Сәлемдесу. Шаттық шеңбері. - Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін құрайық. Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты – еңбек. Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты – еңбек. Сабағыңды жөндеп, Әзірлесең еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек қана жеңбек! ІІІ «Бейнеролик айдары» Еңбек жайлы түсініктерін кеңейту Әңгімелесу. “Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Қандай адамды еңбекқор дейміз? Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай? «Wordwall» әдісі Жалғасын тап: Еңбек бейнет емес …(зейнет) Еңбегінен ел … ( таныр) Еңбегі аздың өнбегі … ( аз) Еңбек ер … ( атандырады ) Еңбек ептілікті … ( сүйеді ) Еңбек еткен мұратқа … ( жеткен) Еңбек адамның екінші… (анасы) Еңбек ата жер … ( ана) Сәйкестендіру. «Wordwall» әдісі Сергіту сәті. «Дұрыс па, бұрыс па?» Қойшы балаларды оқытып жүр. Жүргізуші машина жүргізеді Аспазшы үй салып жүр. Дәрігер адамдарды емдейді. Жазушы хат, газеттер тасып жүр. Дәрігер етіктігіп отыр. Мұғалім балаларды емдеп жүр. Ұшқыш әдемі киім тігеді. Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. Суретші сахнада ән айтып тұр. Шығармашылық жұмыс Топтық жұмыс 1 топ: Еңбектуралы 3 мақал-мәтел жазып, мағынасын түсіндіру. 2-топ: «Еңбекқор жәндіктер» туралы жазып, айту. Қорытынды: Топтастыру. Слайд арқылы «Еңбектің пайдасы» деген сөзге топтастыру жасау. Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күшбереді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады. Адамның өмір сүруіне қажеттінің барлығы еңбекпен келеді. Ән: « Болайықшы осындай!» |
Білім алушылар мұғаліммен сәлемдеседі, бірге шеңбер құрып, өлең шумақтарын қайталайды Бейнероликті тамашалайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді Мақалдардың жалғасын табады Оқушылар дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді. Оқушылар топтық жұмысты орындайды, әр топ өз жұмысын қорғайды Оқушылар топтастыру тапсырмасын орындайды Ән шырқайды |
|
https://www.youtube.com/watch?v=wgyEUIN5ePw |
|
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
№ 4 САБАҚ. «МҰЗ ҮСТІНДЕГІ ҚАУІПТЕР» Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы Жұмбақты тап. Айнымайды шыныдан, Қорқады тек жылыдан. - Бұл не? - Мұз. Қыста су мұзға айналады. Тегіс мұзда жүгіру және сырғанау, коньки тебу, хоккей ойнау өте қызықты. Бірақ бұл қауіпті: мұз қатты көрінеді, бірақ кез келген сәтте сынуы мүмкін. - Балалар, бұлай болмас үшін нені білу керек? (Мұздағы қауіпсіздік ережелерін білу керек). - Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? (Мұздағы қауіптер). 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Енді біз «Смешарики» анимациялық сериясынан «Жұқа мұз» мультфильмін көреміз (көру). https://www.youtube.com/watch?v=zuriFnOV45E - Неліктен мультфильм «Жұқа мұз» деп аталады? - Неліктен Нюша мұздың астына түсіп кетті? - Нюшаны кім құтқарды? - Егер Қошқар қасында болмаса не болар еді? - Балалар су айдынындағы мұзға жалғыз шыға ала ма? 4. Бастапқы білімді игеру және оны тексеру Ең қауіпті жерлер 1. Мұз әдетте саяз және жұқа жерлерде болады. Бұтақтар, тақталар және басқа заттар, сондай-ақ бұталардың,ағаштардың және қамыстың жанында қатып қалады. 2. Мұз зауыттар мен фабрикалардың жанындағы су төгетін жерлерге жақын жерде, сондай-ақ ағындар қосылған жерлерде немесе бұлақтар маңында жұқа болады. 3. Қар басқан немесе қар үйінділері басқан жерлерден аулақ болу керек, өйткені қар астындағы мұз әрқашан жұқа болады. 4. Мұз жағаға іргелес жатқан жерлерде өте сақ болу керек. 5. Мұз әсіресе еріген кезде қауіпті, себебі ол ериді және оның үстінде жарықтар пайда болады. Сонымен, қыста мұз үстінде мүлдем жүрмеген дұрыс па? Сенбесеңіз, бармаңыз! Мұз үстінде жүру ережелері. 1. Мұзға аяқ баспас бұрын, жақын жерде төселген соқпақ немесе жаңа іздер бар- жоғын қараңыз. - Неге деп ойлайсыз? (Бұл жолды біреу сынап көрді) 2. Егер іздер болмаса, мұз жұқа болуы мүмкін жерлерден аулақ болу үшін мұқият қарап, маршрутыңызды белгілеу керек. 3. Сіз өзіңізбен бірге күшті таяқ алып, оның көмегімен мұздың беріктігін тексеруіңіз керек. Егер мұзға таяқпен соғылғаннан кейін жарықшақ немесе су пайда болса, сіз дереу жағаға өз ізіңізбен оралуыңыз керек. Сонымен қатар табаныңызды мұздан шығармай, аяғыңызды сырғытуға тырысыңыз. - Бұл не сияқты? 4. Шынында да, шаңғымен тоғаннан өту қауіпсіз. Неге? (Мұзға қысым аз.) Ал қауіпті жерлерде және шаңғыда абай болу керек. Қажет болса, оларды тез тастау үшін шаңғы бекіткіштерін ашу немесе босату керек. Шаңғы таяқшаларын қолдарыңызға ілмектер салмай ұстаңыз. 5. Топпен мұз үстінде қозғалу кезінде бір-бірінен кемінде 4-5 метр қашықтықты сақтау қажет. Өзін-өзі құтқару жолдары 1. Сіз дүрбелеңге салынбаңыз. 2. Мұзға шығу үшін. Біз кенеттен қозғалыстар жасамай, кеудемізбен мұзға мүмкіндігінше сырғып кетуге тырысуымыз керек, содан кейін бір аяқты мұздан тартып, содан кейін екіншісін алуымыз керек. 3. Судан мұзға шыққаннан кейін, ешқандай жағдайда сіз бірден аяғыңызға тұра алмайсыз. Сіз қайдан келгеніңізге қарап және мұз тексерілген жерге қарай жылжуыңыз керек. Тек жағаға аяқ басып, жылы жерге тезірек жету керек. 5. Сабақты бекіту - Ал енді ойын арқылы қауіпсіздік ережелерін қалай меңгергеніңді тексереміз. «Иә немесе жоқ» ойыны. Мұз басқан көлдер мен өзендерге жалғыз баруға бола ма? Еріп жатқан мұз үстінде ойнауға бола ма? Мұзға секіруге бола ма? Мұз бетіне бірнеше адам болып жиналуға бола ма? Аяқ астынан мұз жарылып, құлап кетсең айғайлап көмекке шақыру керек пе? |
Жұмбақты табады Мультфильмді көреді көрген бейнежазбалары арқылы кері байланыс береді Ережелермен танысады Иә,жоқ ойынына қатысады |
|
https://youtu.be/ISV3IiXdcOU?si=M7QN8NxhtC7KXnzy https://www.youtube.com/watch?v=zuriFnOV45E |
|
Қорытынды: |
6. Қорытынды - Бүгін сабақта не туралы әңгімелестік? Мұздың қалыңдығын қалай анықтауға болады? Қандай мұз бір адамның салмағын көтере алады? Ал топ ше? 7. Рефлексия «Синквейн» 1- жол – тақырып (бір зат есім); – Мұз 2- жол – заттың сипаттамасы (екі сын есім); – тайғақ, қатты. 3- жол – қимылды сипаттау (үш етістік); – ериді, жарылады, қатады. 4-жол – пәнге қатынасты білдіретін сөз тіркесі; – судың қатты күйі. 5-жол – бір сөз – қауіпті. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/ISV3IiXdcOU?si=M7QN8NxhtC7KXnzy |
Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды лайды |
|
|