№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ
ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ
ЕРЕЖЕЛЕРІ».
1.Мақсат қою. Тақырыптың
анықтамасы.
Аяғы бар,
жүрмейді,
Аузы бар, күлмейді, Айнымайды
бөпемнен
Тек сөйлеуді білмейді.
(Қуыршақ)
Шіркіннің өзіне обал-ақ,
Жүреді аяқта домалап.
(Доп)
Өздігінен жүрмейді,
жарыспайды,
Кісі мінсе жарыстан
қалыспайды.
Аяғы екеу болғанмен
ізі
жалғыз,
Сағатта талай жерді
қарыштайды.
(Велосипед)
- Бұл жұмбақтар не
туралы?
- Тағы қандай ойыншықтар
бар?
2. Білімді өзектендіру. Өткенді
қайталау
Дымбілмес: Сәлем, балалар! Мен
сіздерге сүйікті ойыншықтарымды ала келдім, ойнаймыз
ба?
Педагог: балалар, рұқсат
етсеңіздер, сөмкемдегі ойыншықтарды бірінші мен алайын (Қолын
сөмкеге түсіреді. Ой, мен ұшты нәрсемен саусағымды ауыртып алған
сияқтымын. Дымбілместің ойыншықтары біртүрлі
екен.
Педагог: (Инені шығарады).
Мынау не? (Ине) Ол не үшін қажет? Онымен ойнауға бола ма? Неліктен?
(Балалардың жауабы) Бұл не? (Пышақты шығарады) Пышақ не үшін қажет?
Сіз онымен ойнай аласыз ба? Неліктен? (Балалардың жауабы) Бұл не?
(Дәрі-дәрмектің қаптамасын шығарады.) Дәрі-дәрмектермен ойнауға
бола ма? Неліктен? Оларды балаларға кім бере алады? (Балалардың
жауаптары.) Бұл не? (Сіріңке қораптарын шығарады.) Отпен ойнауға
бола ма? Не болуы мүмкін? Сіріңкелерді кім қолдана алады?
(Балалардың жауаптары) Балалар, Дымбілмес бізге қандай заттар
әкелді? (Қауіпті) Сіз олармен ойнай аласыз ба? Неліктен?
(Балалардың жауабы)
3. Тақырыпқа
кіріспе
- Үйде қандай ойыншықтармен
ойнайсыз?
- Олар өздігінен қауіп төндіре
ала ма?
Ойыншықтарды бізге зиян
тигізбеуі үшін олармен жұмыс істеу ережелерін
жасайық.
1. Ойыншықтарға сүрінбеу және
олардың зиян келтірмеуі үшін әрқашан орнына қою
керек.
2. Ойыншықтарды ауызға салуға
болмайды. Өйткені олар тамақ емес, ойнауға
жасалған.
3. Ешқандай жағдайда
батареяларды аузыңызға салмаңыз. Бұл өмірге
қауіп
төндіреді.
4. Ұсақ бөлшектері бар ойындар
кішкентайлардың қолы жетпейтін жерде сақталуы
керек.
5. Ойыншықтармен ұйықтамаңыз.
Өйткені, олардың құрамында
зиянды
бояғыштар мен толтырғыштар
болуы мүмкін.
6. Егер ойыншықта лақтыратын
заттар болса (жебелер, оқтар, шарлар және т.б.), ешбір жағдайда
адамды немесе жануарды көздеуге болмайды, әсіресе бетке бағыттауға
болмайды.
4. Білімді бастапқы игеру және
түсінуді тексеру. Жұптық
жұмыс
Қауіпті және қауіпсіз заттар
туралы суретті кітап жасайық. Сіз жұптарға бөлініп, қауіпті
заттарды кім жабыстыратынын және кімнің қауіпсіз екенін шешуіңіз
керек. Балалардың үстелдерінде екіге бөлінген қағаз парақтары бар.
Бір жағында Көңілді, екінші жағында қайғылы эмодзидің бейнесі бар.
Үстелде заттардың суреттері орналастырылған. Бір бала қауіпсіз
заттар салынған заттарды таңдайды, ал екіншісі ойнауға болмайтын
заттарды таңдайды.
|