Материалдар / . Ғұндар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

. Ғұндар

Материал туралы қысқаша түсінік
- Ғұн тайпаларының бірігу себептерін анықтайды және тұрмыс тіршілігінің ерекшеліктері туралы мәліметтер жинақтайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
728
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.4А. Ғұндар

Күні:

Мектеп: рахат орта мектебі

Сынып: 5

Қатысқандар:20

Мұғалімнің аты-жөні: Ержанова Г

Сабақ тақырыбы

5.1. Неге Мөде шаньюй «Жер – мемлекеттің негізі деді?

Оқу мақсаты

5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;

5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Ғұн тайпаларының мекендеген аумағын біледі;

  • Ғұн тайпаларының бірігуінің тарихи маңызын ашады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Ғұн тайпаларының бірігу себептерін анықтайды және тұрмыс тіршілігінің ерекшеліктері туралы мәліметтер жинақтайды;

Кейбір оқушылар:

  • Ғұндар үшін жердің маңызды болғандығын дәлелдейді.

Бағалау критерийі

  • Картадан ғұндардың аумағын көрсетеді, (түсіну);

  • ғұн тайпаларының бірігуін әңгімелейді, (түсіну);

  • ғұндардың тұрмыс – тіршілігін сипаттайды,(қолдану).

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер:А.Марцеллиан, Прийск, шаньюй, дәнүккіш, ұра, нефрит, көзе.

Талқылауға арналған тармақтар:

  • Ғұн тайпаларының бірігуі туралы мәтінді оқиды және талқылайды, (оқылым, айтылым);

Жазылым бойынша ұсыныстар:

  • «Ғұндарда шаруышылықтың дамыған түрлері» бойынша әңгіме құрастырады және түсіндіреді. (жазылым, айтылым).

Құндылықтарға баулу

Ұлттық құндылықтар:шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Жалпы адамзаттық құндылықтар:өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

- Ғұн тайпаларының мекендеген жерлерін картадан көрсете отырып география пәнімен байланыс;

-Ғұн тайпалары туралы Қытай , Рим деректерінде кездесетіндігі туралы айтып Дүние жүзі тарихымен байланыс

Алдыңғы білім

5.2.2.3. Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттады.

Диалог және қолдау көрсету әдісі арқылы.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақтағы жоспарлаған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин











10 мин



Мұғалім оқушылармен амандасып, назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында сыныпты жазба және археологиялық деректермен байланыстырып сыныпты екі топқа бөледі.

Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында археологиялық деректердің суреттерін және картаны көрсетіп жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.


Әдісі:«Ой қоғау»

Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады.

Электронды оқулық, ЦБР.

Зерттеулер бойынша (археологиялық және жазба деректерге байланысты)

сыныпты екі топқа бөледі.

Жазба деректер

Археологиялық деректер

Сабақтың ортасы

25 мин












Тапсырма:

  • Мәтінмен танысып, топ ішінде талқылау.

  • Карта бойынша ғұндардың аумағын анықтау.

  • Суреттер бойынша әңгімелеу.

Әңгіме құрастыру: «Ғұндарда шаруышылықтың дамыған түрлері».

Тапсырма: Оқушылар алған білімдерін қорыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар:

  1. Ғұндар қай жерлерді мекендеді?

  2. Ғұндар қандай шаруашылықпен айналысты?

  3. Мөде шаньюй дегеніміз кім?

  4. Мөде шаньюй мемлекетті қалай басқарды?

  5. Ғұндар мемлекеттік дәрежеге қалай жетті?

  6. Ғұндар үшін не маңызды болды?

Картамен жұмыс, мәтінмен жұмыс, «Ыстық орындық» әдісі мен сұрақ-жауаптарды алу.

Сабақтың соңы

10 мин



Кері байланыс:ҚҚҚ кестесі

ҚҚҚ кестесі:

1.Қызық болған 3 нәрсе:

- ғұндардың тұрмыс тіршілігі;

- Мөденің ел басқаруындағы ерекшелігі;

- археологиялық деректер.

2.Қиын болған 3 нәрсе:

- ғұндардың көрші тайпаларын анықтауы;

- жазба деректер;

- Ғұн мемлекетінің басқару жүйесі;

3.Құнды болған 3 нәрсе:

- Ғұн тайпаларының бірігуі

- Мөденің жер саясатын тиімді жүргізуі;

- «Бір қарыс жер туралы аңыз».

ҚҚҚ кестесі, бағалау парақтары, стикер

Саралау – Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз?

Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлығы:сабақтың мақсатын қалай түсінді?

1. Мәтінмен жұмыс арқылы;

2. Әңгімелеу арқылы.

1) Тапсырма беру арқылы.

2) Дереккөздер арқылы.

Осы екі тәсіл арқылы оқушылардың барлығына қолдау көрсетемін.


Басым бөлігі: қалай қол жеткізді?

1. мәтінді оқу арқылы

2. деректерді талдау арқылы;

3. картамен жұмыс арқылы;

Қарқын және қорытынды тәсілдері арқылы оқушылардың басым бөлігіне қолдау көрсетемін.


Кейбір оқушылар:

Тыңдау және сұрақ – жауаптар арқылы, суреттер арқылы.

Диалог және қолдау көрсету мен бағалау тәсілдері арқылы кейбір оқушыларға қолдау көрсетемін.

Өз іс-әрекетіне бағалау.


«Блоб» ағашының суреті арқылы оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырмын.

Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау.



Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақтың оқу мақсаты шынайы қолжетімді болды. Барлық оқушылар жоспар бойынша мақсатына қол жеткізді. Сабақты саралау дұрыс жүргізілді. Сабақ кезінде уақыт тиімді пайдаланылды. Сабақта жоспарынан ауытқушылық болған жоқ.

Стикерлерді толтыру. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!