Материалдар / : «Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

: «Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұжым арасында өткен педагогикалық оқу. Барлық тәрбиешілерге көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2018
395
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Нұрай» жеке балабақшасы



















Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру







Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруЖобаның атауы: «Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру»































2018 жыл

Білім беру саласы : «Таным»Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

Мазмұны:1.Кіріспе2. Білім беру Стандарт3. дидактикалық ойындардың маңызы4 .қорытынды5. қолданған әдебиеттер







































































Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруЖобаның атауы: «Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру»Жобаның мақсаты: Балалардың сан санау ұғымын кеңейту дамыту. Салыстыру,санау, санамақ айту арқылы сөздік қорын молайту.Міндетті: -баланың танымдық белсенділігін арттыру;- басшылық түрлері мен әдістеріне;- заттық-танымдық ортаны құруға назар аудару ;- зейін дамыту;

Білім беру стандарттары:5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі кезең - мектеп жасына дейінгі баланың танымдық саласының дамуындағы маңызды белес. Мектепке дейінгі ересек жаста танымдық сала жалпы танымдық дамуда елеулі роль атқара бастайды. Бала бұл өмірде барлық нәрсе бір-бірінен оқшау емес, белгілі бір байланыс пен тәуелділікте, белгілі бір тәртіпте болатындығын түсінеді. Сондықтан, орта туралы жинақталған түсініктерді реттеуге танымдық қажеттілік пайда боладыектепке дейінгі балалардың танымдық қорында қоршаған ортаны танудың түрлі құралдары мен тәсілдері бар:5-6 жастағы баланы танымдық дамыту міндеттері:- баланың тұтас әлем жөніндегі түсініктерін жинақтайтын, кейбір айғақтардың (уақыт, белгі, белгілік жүйе) қарапайым түрде мәнін түсінуге дайындайтын жаңа мазмұнмен бала санасын байыту;- логикалық операциялардың (талдау, салыстыру, жалпылау, жіктеу) көмегімен жинақталған және алынған ақпаратты жүйелеу;- қоршаған ортаға балалардың ұқыпты қарауын, жасампаздық қатынасын қалыптастыруды жалғастыру.Осы міндеттерді ойдағыдай іс жүзіне асыру үшін:- баланың танымдық белсенділігінің мазмұнына;- басшылық түрлері мен әдістеріне;- заттық-танымдық ортаны құруға назар аудару қажет.

Заттардың қасиеттерін бағдарлауБалаларды зат қасиетінің түрлі сипаттамаларымен таныстыру. Қоршаған ортадағы заттарды қабылдаудың сенсорлық каналдарын дамыту. Заттың сапасына және оған өзінің қатысына сипаттама беруге үйрету.Қарапайым математикалық ұғымдарСандық қатар, сан құрамы, сандық және реттік санау, санның зат мөлшеріне, ара қашықтығына, санау бағытына байланыстылығы жөніндегі білімдерін жетілдіру. Бөлуге және заттың бүтіні мен бөлігін салыстыруға үйрету. Бір заттың көлемі мен пішінін басқа затпен салыстыруға, шартты өлшемді қолдануға үйрету. Бір заттың қатысын өзіне және басқа затқа қатысы бойынша анықтауға үйрету. Уақытта бағдарлану дағдыларын тереңдету.























Кіріспе:Кез келген іс-әрекеттің сәтті болуы екі шартқа байланысты: Түбегейлі мақсатты дұрыс анықтауелгілеу. Осы мақсатқа қол жеткізетін тиімді тәсілді қолдануАристотельЕсептеуді санамалап айтуды,Үйрететін жаңа пәнің бар мұндаШабыт берер ойың менен санаңаТалант көзін ашар барлық балаға.Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,Математикаға орын берсең басыңнанБарлық ғылым соған үйір боладыДосың солар- табылатын қасыңнан.

Балалардың зейінін тұрақтандыру, қабылдауын және танымдық қабілетін жоғарылату. Оқу іс-әрекетіне, ойын әрекетіне белсенді қатысу шығармашылық ізденіске талпындыру жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану. Сабақты қызықты өткізу үшін қосымша материалдар пайдаланамынол себепен мен өзімнің тәрбиелеп жүрген балаларыма оқу тәрбие үрдісінде болып жатқан жаңалықтарды пайдаланып келемін. Мектеп жасына дейінгі балалар кішігірім математикалық терминдер, геометриялық пішіндердің атауларын (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш) және олардың элементтері(қыры, бұрышы) болатынын, қосу, алу тең ұғымдарын үйренеді. Сонымен қатар балалардың математикалық білімге деген қызығушылығы артады, берілген есепті шешуге өз күш (ерік), жігерін жұмсайды, Балада алғашқы түсініктер индуктивті және дедуктивті ойлау қалыптасады. Бала бір жоғары -төмен,алыс- жақын деген негізгі ұғымдарды меңгергенімен алыс- жақын, биік- аласа, көп -аз, үлкен- кіші ұғымдарын шатыстырып, 0- ден 5-ке дейінгі сандарды тура санағанымен кері санау және сандарды таңбасына қарай ажырату қиын болды. Заттың құрылысына, қасиетіне (пішініне, түсі т.б.) қарай талдау, сараптау, салыстыруға, кеңістікті бағдарлап, салыстырмалы түрде ойлай аладыБалабақшаның басты міндеттерінің бірі бүлдіршіндердің ой-өрісін, іс-қимылын жан-жақты дамытуұл кезең баланың іс әрекетінің қалыптасуымен дамуы қуаттылықпен жүретін ерекше құнды, қайталанбайтын мезгіл. Бұл мезгілде балаларға берілетін білім ең алдымен тәрбие мазмұны әлеуметтік сұранысқа сай жүзеге асырылуы тиіс. Таным ең алдымен сезім арқылы қабылдауы, бала өз тәжірибесінен бақылап,көріп тануынан тұрадыезіну үдерісі кезінде бала бір нәрсені немесе заттың қасиетін, құрылымын таниды, Баланың логикалық ойлау түсігіні ең алдымен оның сезінуімен байланысты. Баланың математикалық түсініктерді дұрыс меңгеруі, баланың дамуы жас ерекшеліктеріне байланысты, бала заттың санын, затты салыстыру (көлемін) теңістіру, орналасуын, саны мен сыңарын белгілеріне қарай табу тәсілдерін меңгереді.Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда ойын технологиясын пайдалану қажет. Өйткені мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі әрекеті ойын болғандықтан, әрбір педагог ойын технологиясын жетік меңгеруі тиіс деп санаймын. Ойын барысында балалар тілдесу ережелерімен танысады. Біз балаларға әр түрлі тапсырмаларды береміз, тапсырмаларды орындау барысында мыналарды үйренеді :

- заттардың белгілерін сипаттау ;- берілген белгілері бойынша заттарды тану ;- заттардың бірдей және әр түрлі қасиеттерін анықтау:- заттарды пішініне, түсіне, көлеміне қарай жіктеу дағдыларын қалыптастыру;- іс -әрекеттердің бірізділігін анықтау;- қарама -қарсы құбылыстар туралы мінеу;- өз қызметінде уақытша жақтауларды көру;- кеңістікте, қағаз бетінде бағдарлау ;- жалпылау, зейінді болу ;- есте сақтау қабілетін, қолдың кіші моторикасын дамыту;- әр түрлі түсініктерге анықтама беру :- тапқырлықты және ұғымталдықты дамыту.Мен өзімнің тобымдағы балалардың жас шамасы мен психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, іс
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!