Сабақтың басы
5
минут
|
(Б) Үй тапсырмасын
тексеру
«Ақиқат және жалған»
тапсырмасы бойынша өткен материал
тексеріледі
№
|
Тапсырма
|
А/Ж
|
1
|
1925-1933жж. Ф.И.Голощекин
Қазақстанда билік
етті
|
|
2
|
Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан»
идеясын насихаттады
|
|
3
|
И.В.Сталин: «Голощекиннің
ұсынысы «бірден- бір дұрыс емес» саясат»,- деп
мәлімдеді
|
|
4
|
«Кіші Қазан» саясатына қарсы
шыққан Қазақстанның қоғам қайраткерлері: С.Сәдуақасов және
Ж.Мыңбаев
|
|
5
|
Қазақстандағы
индустрияландыру тұстас келді: КСРО халық шаруашылығын дамытудың II
бесжылдығымен тұспа-тұс
келді
|
|
6
|
Н.С.Курнаков Орал- Ембі мұнайлы
ауданын зерттеді
|
|
7
|
Т.Қазыбеков қатардағы
жұмысшыдан, Түрксіб темір жолының бастығына дейін
көтерілді
|
|
8
|
1939 жылы қалаларда тұрған
қазақтардың саны 375 мың
болды
|
|
9
|
Қазақстан мырыш, мыс, қорғасыны
шикізат күйінде Уралға, Сібірге жіберіліп, сол жерлерден дайын өнім
болып шығарылды
|
|
10
|
«Қазақстан отар болып келді,
отар болып қалды» деп айтқан қайраткер:
С.Сәдуақасов
|
|
М
Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты
пысықталады. Бағалау критерийлері
нақтыланады.
|
Оқушылар жекелей тапсырмаларды
орындайды.
Сабақтың мақсатымен
танысады.
|
|
Презентация
үлестірмелі
материалдар
Бейнеролик,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
15
минут
10
минут
|
Зерттеу және
талдау
Зерттеу сұрағын
ұсыну:
Қазақстандағы
индустрияландыру саясатының қарама –кайшылығы
неде?
(Ж)
1-тапсырма. Картамен
жұмыс.
Мұғалім слайдтағы картадан
индустрияландыруға дейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын және
Ресей мен Қазақстандағы салынған өнеркәсіп мөлшерін түсіндіре
отырып, көрсетеді. тиіс. Тапсырма орындалып болғаннан кейін жұптар
бір-бірін бағалайды.
Бағалау
критерийі:
Қолдану-
Индустрияландыруға дейінгі,
кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары
мен теміржол магистралын картадан көрсетеді
және Ресей мен Қазақстанның
индустрияландыру деңгейін анықтайды;
Дескрипторы:
-Индустрияландыруға
дейінгі, кейінгі Қазақстандағы
өндіріс орындарының кемінде 3-уін контур картада
белгілейді;
-Түркісіб теміржол
магистралының жолын көрсетеді;
-Ресей мен Қазақстан
өндіріс орындарының көлеміндегі айырмашылықты
көрсетеді.
Кері
байланыс. Жұптардың бір-бірін
бағалауы
(Т) 2-тапсырма. Оқулықпен
немесе мәтінмен жұмыс.
SWOT талдау
–кестесі
Әр топ берілген тапсырмаларға
сәйкес зерттеу жұмысын жүргізеді, өз жұмыстарын SWOT талдау –
кестесі негізінде сынып алдында
жариялайды.
1-топ. Қазақстандағы
индустрияландырудың
жетістіктері;
2-топ.Индустрияландыру
кемшіліктері;
3-топ. Индустрияландырудың
мүмкіндіктері мен
қауіп-қатерлері
Бағалау
критерийі:
Сыни ойлау мен
талдау-
Индустрияландырудың процесінің
жетістіктері мен кемшілігін талдайды;
Дескрипторы:
Тапсырмаға сәйкес
индустрияландырудың кем дегенде 3 жетістіктерін талдайды. Тарихи
тұлғалар мен нысандар атауларын дұрыс атайды, ұғымдар мен сөз
тіркестердің сауатты қолданып, жүйелі ойды бере
алады;
-Тарихи кезеңдегі басты
тарихи процестерді талдайды, кем дегенде 3 дәлелді фактілер арқылы
дәлелдейді
Кері
байланыс. Топтардың бір-бірін
бағалауы.«Екі жұлдыз, бір тілек»
Интерпретация.
(Т)
3-тапсырма. «Тұлғаны
таны»
Бағалау
критерийі:
Бағалау-
Қазақстан
ндустрияландыруының болашағы туралы пікірталастардың орындылығына
баға береді
Дескрипторы:
-
Тұлғаны дұрыс танып,
сәйкестендіре алады;
-
Әр тұлғаның пікірталастағы ойын
дәйекпен дәлелдеп,
тұжырымдайды
Кері
байланыс. Мұғалімнің бағалауы.Смайлик
сыйлау
|
Жұптасқан оқушылар
үлестірілген контур картаға индустрияландыруға дейінгі, кейінгі
Қазақстандағы өндіріс орындарын, темір жол
магистралын және индустрияландыру
кезіндегі Ресей мен Қазақстанның
салынған өнеркәсіп көлеміндегі айырмашылықты контур картадан
белгілейді.
SWOT талдау кестесін
толтырады.
Оқушылар жинақтаған білім мен
дағдылары қорытындылап, түйіндеу үшін
төмендегі «Тұлғаны
таны» тапсырмасы бойынша топ болып
тапсырманы орындап, тұлғалардың пікірталастағы ойлары туралы
дәйекпен тұжырымдап, қорғайды.
|
Жұптар бір-бірін
бағалайды.
Топтардың бір-бірін
бағалауы.«Екі жұлдыз, бір тілек»
Мұғалімнің бағалауы.Смайлик
сыйлау
|
Презентация үлестірмелі
материалдар
Таратпа-мәтіндер
Флипчарт немесе А4 форматында
ақ беттер, түрлі-түсті фломастерлер
https://learningapps.org/watch?v=p6zbswg2v24
|