|
Сыныбы: 6 |
Күні: 28.11.2017 Пәні: Технология Мұғалім: Қойшыбаева М.Е. |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы. |
|
|
Сілтеме |
6 сыныпқа арналған «Технология» оқулығы (Н.А. Якупова, А.Л.Калашникова, Р.Ш. Алимсаева, И.А. Развенкова) |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Oқушыларға химиялық талшықтардың түрлерін, қасиеттерін түсіндіру, олардың өндіру технологиясымен таныстыру. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Химиялық талшықтардың
қасиеттері. Жасанды және синтетикалық талшықтардан жасалған
маталар. Шеберлікке баулу, үнемділікке, тиянақтылыққа,
әдемілікті сүйе білуге
тәрбиелеу. |
|
|
Сабақтың ғылымилығы: |
Халқымыздың ежелден келе жатқан ата кәсібін жалғастыруға туралы қосымша материалдар қолдану. |
|
|
Сабақтың түрі: |
Аралас. |
|
|
Пән аралық байланыс: |
Тарих, Биология, Химия, Әдебиет. |
|
|
Негізгі дереккөздер: |
Оқулық, интернет материалары. |
|
|
Ресурстар: |
Маркер, А4, оқулық, суреттер, мұғалімге арналған нұсқаулық, плакаттар. |
|
|
Қолданатын әдіс- тәсілдер: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Төрт түлік малдың суреті,сызба нұсқа,осы төрт түлік малдың тек сүтінен даярланған тағам түрлерінен көрме. |
|
|
Сабақтың барысы: |
||
|
І. Ұйымдастыру (4 мин) |
-Оқушылармен сәлемдесіп, көңіл-күйлерін сұрау; -Сыныпты түгендеу; -Психологиялық дайындық; -Оқушылар зейінін сабаққа аударып, үй тапсырмасын тексеру; -Оқушыларды топқа бөлу; |
|
|
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау (10 мин). ІІ.«Топтық жұмыс» (12 мин) «Жеке жұмыс» (5 мин) |
" Жүн және жібек маталар".
Қауіпсіздік ежелерін еске
түсіру. Жоспар: 1.Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. 2. Матаның өң және теріс жағы.
Химиялық талшықтарды жасау
ерекшелігі сол, оның қалыпталу процесі бір мезгілде оны иіру де
болып табылады. 2 - тапсырма. Қайсысы артық ойыны арқылы оқушылардың жаңа
сабақта алған білімдерін тексеру: |
10 мин ішінде үй тапсырмасын орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. Дәптермен жұмыс. |
|
IV.Сергіту сәті (2 мин) |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар сергиді. |
|
V.Жинақтау (3мин) |
1. Химиялық талшықтарды алу
үшін қажетті шикізат түрлері? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
VI.Бағалау (2мин)
Кері байланыс 3 минут |
|
|
|
VIII.Үйге тапсырма. |
Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы. |
Оқушылар үй тапсырмасын орындайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
. Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы.6 сынып
. Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы.6 сынып
|
Сыныбы: 6 |
Күні: 28.11.2017 Пәні: Технология Мұғалім: Қойшыбаева М.Е. |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы. |
|
|
Сілтеме |
6 сыныпқа арналған «Технология» оқулығы (Н.А. Якупова, А.Л.Калашникова, Р.Ш. Алимсаева, И.А. Развенкова) |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Oқушыларға химиялық талшықтардың түрлерін, қасиеттерін түсіндіру, олардың өндіру технологиясымен таныстыру. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Химиялық талшықтардың
қасиеттері. Жасанды және синтетикалық талшықтардан жасалған
маталар. Шеберлікке баулу, үнемділікке, тиянақтылыққа,
әдемілікті сүйе білуге
тәрбиелеу. |
|
|
Сабақтың ғылымилығы: |
Халқымыздың ежелден келе жатқан ата кәсібін жалғастыруға туралы қосымша материалдар қолдану. |
|
|
Сабақтың түрі: |
Аралас. |
|
|
Пән аралық байланыс: |
Тарих, Биология, Химия, Әдебиет. |
|
|
Негізгі дереккөздер: |
Оқулық, интернет материалары. |
|
|
Ресурстар: |
Маркер, А4, оқулық, суреттер, мұғалімге арналған нұсқаулық, плакаттар. |
|
|
Қолданатын әдіс- тәсілдер: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Төрт түлік малдың суреті,сызба нұсқа,осы төрт түлік малдың тек сүтінен даярланған тағам түрлерінен көрме. |
|
|
Сабақтың барысы: |
||
|
І. Ұйымдастыру (4 мин) |
-Оқушылармен сәлемдесіп, көңіл-күйлерін сұрау; -Сыныпты түгендеу; -Психологиялық дайындық; -Оқушылар зейінін сабаққа аударып, үй тапсырмасын тексеру; -Оқушыларды топқа бөлу; |
|
|
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау (10 мин). ІІ.«Топтық жұмыс» (12 мин) «Жеке жұмыс» (5 мин) |
" Жүн және жібек маталар".
Қауіпсіздік ежелерін еске
түсіру. Жоспар: 1.Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. 2. Матаның өң және теріс жағы.
Химиялық талшықтарды жасау
ерекшелігі сол, оның қалыпталу процесі бір мезгілде оны иіру де
болып табылады. 2 - тапсырма. Қайсысы артық ойыны арқылы оқушылардың жаңа
сабақта алған білімдерін тексеру: |
10 мин ішінде үй тапсырмасын орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. Дәптермен жұмыс. |
|
IV.Сергіту сәті (2 мин) |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар сергиді. |
|
V.Жинақтау (3мин) |
1. Химиялық талшықтарды алу
үшін қажетті шикізат түрлері? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
VI.Бағалау (2мин)
Кері байланыс 3 минут |
|
|
|
VIII.Үйге тапсырма. |
Табиғи талшықтардан жасалған маталардың қасиеттері. Матаның өң және теріс жағы. |
Оқушылар үй тапсырмасын орындайды. |
шағым қалдыра аласыз















